Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@03:09:54 GMT

طارمی، همچنان مورد اعتماد کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۸۴۷۶

طارمی، همچنان مورد اعتماد کی‌روش

مهدی طارمی که یک ماه و اندی از محرومیت خود را پشت سر گذاشته، همچنان با انگیزه بالا به دنبال روزهای خوب آینده است.

به گزارش مشرق، مهاجم جنوبی تیم ملی و پرسپولیس به واسطه شکایت باشگاه ریزه اسپور این روزها دوران محرومیت را پشت سر می‌گذارد. او که تا به امروز بیش از 40 روز از محرومیت 4 ماهه خود را پشت سر گذاشته در انتظار 2 ماه و اندی باقیمانده است تا بتواند بار دیگر در میادین حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طارمی که با حضوری فعال و با انگیزه در تمرینات تیم ملی و پرسپولیس به دنبال جبران روزهای از دست رفته است، نمی‌خواهد به سادگی شانس حضور خود در جام جهانی روسیه را از دست بدهد. رقابتی که می‌تواند او را در نهایت به رویای حضورش در فوتبال اروپا برساند و این مساله مستلزم این است که بتواند در این فرصت باقیمانده از شرایط آرمانی مناسب فنی و کیفی برخوردار شود و محرومیت او را از نظر بدنی عقب نیندازد.


مهاجم پرسپولیسی تیم ملی این روزها با اعتمادی که از سوی برانکو و کی‌روش متوجه اوست به دنبال این است تا خود را در شرایط آرمانی حفظ کند و عملکرد او نیز در تمرینات تیم ملی نشانگر این مساله است که قادر خواهد بود با عبور از مدت باقیمانده محرومیت بار دیگر در نقش گلزن اصلی تیمش ظاهر شود.

منبع: ورزش سه ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۸۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین مباشری از اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، خدمات مومنانه و پروژه‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان همچنین از برگزاری اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، برگزاری بیش از ۱۰ پروژه عمرانی منازل محرومین، خدمات‌رسانی و برگزاری کلاس‌های تقویتی دانش آموزان، سرکشی از خانواده‌های شهدای جهادگر، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و برگزاری کلاس خاتم‌کاری و … در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6097067

دیگر خبرها

  • خطا از مردان، تنبیه برای زنان! از تغییر قانون مهریه تا محرومیت از حضور در ورزشگاه
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • فیلم/ پاس گل استثنایی طارمی با پشت پا
  • کرسی‌های باقیمانده مجلس دوازدهم
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان علیه زنان است
  • آنروا: جنگ در غزه همچنان جنگی علیه زنان است
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • تخت جمشید 100 سال قبل چه وضعی داشت؟ (عکس)