Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: در خصوص جدایی اخباری چنین چیزی نشنیده‌ام و اگر چنین صحبتی باشد کادر فنی در این مورد تصمیم می‌گیرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا درویش ، در خصوص وضعیت تیم فوتبال سایپا اظهار داشت:

تیم ما با توجه به مصدوم‌ها و محروم‌هایی که دارد نتوانسته به خوبی نتیجه کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم مصدوم‌ها و محروم‌ها زودتر به ترکیب اصلی برگردند تا ما هم بتوانیم به روزهای اوج برگردیم. ضمن اینکه در بازی بعدی لیگ هم جوانان ما به تیم اضافه خواهند شد.

رضا درویش در خصوص اینکه سایپا از هفته چهارم لیگ به بعد پیروزی کسب نکرده است، تاکید کرد:

در خیلی از بازی‌ها نتیجه نگرفتن فقط دست ما نبود، یا پنالتی‌های ما را نگرفتند یا داوران باسوت‌هایی که زدند باعث شدند تیم ما نتیجه نگیرد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه شنیده می‌شود محمدرضا اخباری از سایپا جدا شده و به تراکتورسازی می‌پیوندد گفت:

در خصوص جدایی اخباری من چنین چیزی نشنیده‌ام و اگر چنین صحبتی هم باشد کادر فنی در این مورد تصمیم می‌گیرد. البته این در شرایطی است که کادر فنی از اخباری رضایت دارد و این بازیکن روابط صمیمانه‌ای با باشگاه دارد.

رضا درویش در مورد اینکه سایپا بازیکنی برای جذب کردن مدنظر ندارد، خاطرنشان کرد:

هنوز بازیکنی از سوی کادر فنی به ما معرفی نشده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول

شایعات پیرامون خرافنبرخ حقیقت ندارند. او در لیورپول می‌ماند

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ، رایان خرافنبرخ تمایلی به ترک لیورپول ندارد و می‌خواهد خودش را به سرمربی جدید این تیم در فصل آینده، ثابت کند. هرچند خرافنبرخ در هفته‌های اخیر با پیشنهادهایی از لیگ ترکیه مواجه شده، اما او در آنفیلد احساس راحتی می‌کند و می‌خواهد به بازی برای لیورپول ادامه دهد.

خرافنبرخ ۲۱ ساله تا ۲۰۲۸ با لیورپول قرارداد دارد و در فصل جاری طی 34 بازی برای این تیم، آمار 4 گل و ۲ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این هافبک هلندی در سپتامبر ۲۰۲۳ با قراردادی به ارزش ۴۰ میلیون یورو، از بایرن مونیخ به لیورپول منتقل شده بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • حدیث روز | با اخباری که می‌شنویم چگونه برخورد کنیم؟
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس