Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@00:02:40 GMT

مسیر های راهپیمایی 13 آبان در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۱۸۲۷

مسیر های راهپیمایی 13 آبان در استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ راهپیمایی 13 آبان در سمنان ساعت 9:30 از میدان سعدی تا میدان امام خمینی(ره)،رکن آباد ساعت 9:30 از آموزشگاه ارشاد بسمت میدان شهداء ،سرخه ساعت 10از میدان شهید بهشتی بسمت حسینیه شهداء، لاسجرد ساعت 9:30 تجمع در اطراف مدرسه مجتمع صالحین و درجزین ساعت 10 از میدان شهداء بسمت میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسیر و زمان راهپیمایی 13 آبان در شاهرود نیز ساعت 9:30 از چهارراه معلم بسمت میدان جمهوری اسلامی، میامی ساعت 10 ز میدان بسیج بسمت آموزش و پرورش، بیارجمند ساعت 10 از مسجد جامع بسمت میدان قدس و دبیرستان فجرو مجن ساعت 10 از امامزاده ابراهیم(علیه السلام) بسمت گلزار شهداء ورودیان ساعت 10 از مقابل مدرسه امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) بسمت گلزار شهداء اعلام شده است.



مسیرهای راهپیمایی 13آبان در مهدیشهر نیز ساعت 10 از آموزش و پرورش بسمت خیابان شهید بهشتی و شهمیرزاد از ساعت 10 از مسجد اعظم دروازه بسمت میدان امام خمینی(ره)آغاز می شود.



مسیرها و زمان آغاز راهپیمایی 13آبان در گرمسار از ساعت 10 ، آرادان از ساعت10 از میدان معلم بسمت میدان امام خمینی(ره) و از مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)تا میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

زمان آغاز راهپیمایی 13آبان ماه در دامغان از ساعت 10:30 از میدان شهداء بسمت مصلی امام خمینی(ره) و دیباج از ساعت 10:30 از میدان شهداء بسمت مصلی نماز جمعه است.

این راهپیمایی در امیریه ساعت 10:30از میدان شهداء بسمت حسینیه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) و کلاته رودبار ساعت10 از میدان امام خمینی(ره) بسمت میدان شهداء برگزار می شود.

حضور گسترده مردم در این روز مشتی بزرگی بر دهان دشمنان اسلام است و مردم مومن وخداجوی استان سمنان در این راهپیمایی لحظات زیبایی را از حضور خود به تصویر خواهند کشید.


انتهای پیام / ذ


راهپیمایی 13 آبان در 18 نقطه استان سمنان برگزار می شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۱۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم

کیومرث صابری فومنی (گل‌آقا) به دیدار حضرت امام رفتند و امام سه بار از کیسه‌ای یک قرانی به گل‌آقا سکه دادند. زمانی که گل‌آقا دید سکه یک ریالی است گفت: قربان امام‏مان بروم. ماشاء‏الله آن‏قدر ول‏خرج هستند که ورشکسته نشوند خوب است؛ که ایشان به شدت خندیدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حمایت بانوان شاهرودی از اجرای طرح نور+ فیلم
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شهادت امام صادق(ع) در هیئت میثاق با شهداء دانشگاه امام صادق(ع)
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود