Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@04:39:07 GMT

افزایش 30 درصدی مخاطبان نمایشگاه مطبوعات

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۲۱۵۲

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) روابط عمومی مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به رصدهای صورت گرفته، میزان استقبال از بیست وسومین نمایشگاه مطبوعات را در مقایسه با دوره‌های قبل بسیار چشمگیر عنوان کرد و توضیح داد: با رصد روزانه که در چهار نوبت و از مبادی مختلف انجام گرفته می‌توان گفت امسال حدود 400هزار نفر در مجموع از نمایشگاه مطبوعات بازدید کرده و به طور میانگین روزانه بالغ بر 45 هزار نفر به مصلی آمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته نزدیک به 300هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند و برآوردها نشان می‌دهد حضور مردم در نمایشگاه مطبوعات امسال حدود 30درصد رشد داشته که شاید مهم ترین دلیل این افزایش مخاطبان، اقبال بیشتر خانواده‌ها برای حضور در نمایشگاه و البته حضورهای گروهی مدارس و دانشگاه‌ها بوده است.روابط عمومی مصلی امام خمینی(ره) همچنین با اشاره به وسعت نمایشگاه بیست و سوم تاکید کرد، امسال فضای تبلیغاتی طراحی شده که رسانه‌ها از آن برای معرفی خود در محدوده نمایشگاه استفاده کرده‌اند از نظر وسعت، حدود 20 درصد رشد داشته است.این درحالی است که از نظر حضور مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس، چهره های سیاسی، اجتماعی هم براساس آمار روابط عمومی مصلی، به طور میانگین نمایشگاه هر روز از 25 نفر میزبانی کرده و این گروه به طور میانگین حدود 2 ساعت مهمان نمایشگاه بوده و در شبستان مصلی حضور داشته اند.به منظور ارج نهادن به زحمات همکاران رسانه ای در اطلاع رسانی برنامه ها و مراسمی که سالیانه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود جمعی از اصحاب رسانه به نمایندگی از شرکت کنندگان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، برای نخستین بار با هماهنگی معاونت مطبوعاتی، با حضور در صحن مرکزی مصلی، از روند ساخت مصلی بازدید و گزارش تهیه کردند.رواق شرق و غرب، مسجدجامع و گنبدخانه صحن مرکزی، درحالی در این بازدید 2 ساعته میزبان اصحاب رسانه بود که مهندسان و مدیران پروژه ضمن ارائه توضیحات درباره آخرین جزئیات روند ساخت مصلای امام خمینی(ره) به سئوالات متعدد خبرنگاران حاضر پاسخ دادند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران از سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، رحیم بخشی، امروز_ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴- تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مازندران توانست در یک کارگروهی توانمندی‌های خود را براساس نظام نامه ابلاغی به نمایش بگذارد، اظهار کرد: از ابتدای شروع فعالیت نماینده تا پایان آن برنامه‌ریزی مناسبی برای حضور زنجیره‌های ارزش مازندران در این نمایشگاه صورت گرفت.

وی افزود: بیش از ۲۰ واحد تولیدی با اولویت زنجیره‌های ارزش ۱۲ گانه استان توانستند در این عرصه بین‌المللی حضور بهم رسانده و توانمندی‌های خود به نمایش بگذارند.

مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری مازندران با بیان اینکه از ۱۲ زنجیره ارزش، هشت زنجیره ارزش در بخش کشاورزی حضور یافتند، گفت: در این نمایشگاه ۲۴ درصد تولید ناخالص محصولات کشاورزی، دو درصد شیلات و حدود شش درصد محصولات باغی در بخش اقتصادی استان نقش بر عهده داشتند.

بخشی با تاکید بر اینکه در ایران اکس پو۲۰۲۴، حدود ۷۰ کشور حضور داشتند و فرصت تجربه‌آموزی مناسبی برای بخش صادراتی استان‌های مختلف به شمار می‌رفت، تصریح کرد: شناسایی بازارهای جدید صادراتی و حضور رایزن‌های اقتصادی کشورهای مختلف، زمینه‌ساز توسعه تجارت برای استان‌های مختلف بود که مازندران هم توانست از این مهم بهره بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در سال‌های آتی این دستاوردها را به خوبی توسعه داده و برای اشتغال بیشتر بهره بگیریم.

کد خبر 750163

دیگر خبرها

  • سهم ۲۴ درصدی محصولات کشاورزی در تولید ناخالص استان مازندران
  • امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • تصاویری از مهمانان خاص و پوشش متفاوت‌شان در حرم امام خمینی
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی