Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@07:59:34 GMT

دیدار وزیر کشور با آیت الله ناصری امام جمعه یزد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۲۹۳۳

دیدار وزیر کشور با آیت الله ناصری امام جمعه یزد

وزیر کشور با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «عبدالرضا رحمانی فضلی» دقایقی قبل با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی دیدار و گفت‌وگو کرد .

در این دیدار رحمانی فضلی با اشاره به روند انتخاب استانداران در دولت دوازدهم، به ارائه گزارشی در این زمینه و توضیحاتی در ارتباط با استانداران انتخابی پرداخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد هم در این دیدار بر ضرورت توجه به توانمندی افراد در انتصاب‌ها تاکید کرد و خواستار دقت هرچه بیشتر مسئولان در این زمینه شد .

گفتنی است، وزیر کشور برای حضور در آیین تکریم و معارفه استاندار یزد به این استان سفر کرده و قرار است در مراسمی که ساعاتی دیگر برگزار می‌شود «محمود زمانی قمی» را به عنوان سیزدهمین استاندار یزد پس از انقلاب اسلامی به جای «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار قبلی معرفی کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ابهت پوشالی صهیونیسم در عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی، گفت: عملیات وعده صادق به دنیا ثابت کرد ابهت اسراییل پوشالی و شکستنی است.

 آیت الله محمدباقر محمدی لائینی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیست و کودک کش اسرائیل افزود: تا زمانی که ظالم به ظلمش ادامه می‌دهد باید از مظلومان حمایت کنیم و در همین راستا عملیات وعده صادق با افتخار انجام شد و دنیا را از نظر بعد علمی و فناوری مات وتحیر کرده است.

امام جمعه ساری از اسرائیل به عنوان غده سرطانی و لانه فساد و توطئه علیه امت اسلام یاد کرد و گفت: هیچکس جرأت نگاه چپ به اسرائیل نداشت اما ایران اسلامی با عملیات وعده صادق جرأت و اراده خود را به نمایش گذاشت و این اراده و عزم برای اسرائیل شکننده و ناگوار بوده است.


آیت الله محمدی لائینی به شعار جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و اضافه کرد: برای تحقق این شعار باید کارگران بیشتر دیده شوند و مورد توجه قرار گیرند.

وی بر لزوم تقویت تعاونی‌ها برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: تقویت بنگاه‌های کوچک اقتصادی صنایع دستی و خانگی و صنایع کشاورزی نیز باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

خطیب جمعه ساری، با گرامیداشت روز و هفته معلم و ضرورت توجه به جامعه فرهنگیان کشور با بیان اینکه آینده سازان کشور توسط این قشر تربیت می‌شوند همچنین به روز ورزش ملی و باستانی اشاره کرد و گفت: باید برای توسعه این ورزش در جامعه برنامه ریزی کرد.

آیت الله محمدی لائینی با تقدیر از تلاش‌های استاندار سابق مازندران و تبریک به استاندار جدید افزود: امیدواریم در دوران فعالیت استاندار جدید مازندران به پیشرفت بیشتری دست یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

 

 

دیگر خبرها

  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • شکست ابهت پوشالی صهیونیسم در عملیات وعده صادق
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی