Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، همزمان با سراسر کشور، در تهران با حضور دانش آموزان و دانشجویان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم ۱۳ آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و «روز دانش‌آموز» در سراسر کشور آغاز شد؛ در تهران نیز این مراسم با حضور هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان تهرانی، در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در خیابان آیت‌الله طالقانی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با شعارهای ضد استکباری دانش‌اموزان و دانشجویان آغاز شده و با سخنرانی علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ادامه خواهد یافت. در پایان نیز بیانیه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت خواهد شد.

راهپیمائی با رنگ اربعین

- گزارش‌های خبرنگاران مهر نشان می‌دهد، امسال راهپیمایی ۱۳ آبان رنگ و بویی حسینی دارد. از یک سو صدای نوحه‌های حسینی و زینبی برپاست و از سوی دیگر، پلاکاردهای لبیک یا حسین (ع) و هیهات‌مناالذله در راهپیمایی نوجوانان دهه هشتادی خودنمایی می‌کند و این، نشان از درک عمیق این واقعیت است که انقلاب اسلامی ریشه در قیام حسینی دارد.

- یاد و نام شهدای مدافع حرم نیز در این راهپیمایی و حضور ملی، حضوری پررنگ و چشم‌گیر دارد. تصاویر و ماکت‌های شهدای مدافع حرم در طول مسیر خیابان طالقانی نصب شده و دانش‌آموزان با آن‌ها «سلفی عزت» می‌گیرند.

- دانش آموزان پرچم های مرگ بر آمریکا را با سر دادن شعار های ضد استکباری به صورت هماهنگ به حرکت در می آوردند. سرود ما از تبار حیدریم و پیروان رهبریم دانش آموزان دهه هشتادی مقابل لانه جاسوسی حال و هوای خاصی به راهپیمایی بخشیده است.

مسابقه طناب کشی؛ زنگ تفریحی شاد

- اما در این میان شادی و شعف خاصی بین بچه ها حاکم است و مسابقه طناب کشی زنگ تفریحی شاد برای حاضران در این راهپیمایی است.

سلفی با مرگ بر آمریکا

- برخی دیگر از دانش آموزان نیز با پلاکاردهای مرگ بر آمریکا سلفی می گرفتند. یکی از دانش آموزان که قد و هیکلی بزرگتر از بقیه داشت دوستانش را به نوبت روی دوش می گرفت تا بتوانند به خوبی مراسم را از ارتفاع بلند تماشا کنند.

مسابقه کاراته در وسط راهپیمائی

- کاراته کاران نیز با حضور در این راهپیمایی مبارزه ای جذاب را برای نوجوانان به نمایش گذاشته بودند.

عکس یادگاری با افتخارات موشکی

- همچنین موشک دور برد سپاه نیز در مقابل لانه جاسوسی به نمایش گذاشته شده است و دانش آموزان نیز در حال گرفتن عکس یادگاری با افتخارات موشکی سپاه هستند.

ادامه دارد...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران

مردم دیار علویان فردا جمعه ۷ اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام اصغری رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین