Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضرورت تدوام مبارزه بااستکبار جهانی که تبلور آن در 13 آبان 58 بود و اشاره به رویداد عظیم پیاده‌روی اربعین زائران حضرت اباعبدالحسین (ع)‌ از جمله مهمترین محورهای سخنان ائمه جمعه استان مازندران در خطبه های نماز جمعه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سیمرغ ضمن سفارش به تقوا خصوصاً به نسل جوان، اظهار کرد: تقوا عزت و موفقیت را ایجاد می‌کند چراکه بندگی انسان را سعادتمند می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مجموعه‌های مختلفی برای رشد و ارتقا شهرستان دامن همت می‌بندند و همه ما در این زمینه خدمت‌گزار هستیم.

امام‌جمعه سیمرغ بابیان اینکه ورزش و تربیت‌بدنی سهم بسیار بزرگی در توسعه منطقه دارد، تصریح کرد: قهرمانی پهلوان جعفر قاسمی را در مسابقات جهانی کشتی ساحلی تبریک می‌گویم و امیدوارم نسل جوان ما در ورزش تلاش مضاعفی داشته باشند.

وی ادامه داد: سیمرغ شهرستان کوچکی است اما امیران و سرداران بزرگی را تقدیم انقلاب و نظام کرده، دوست داریم در میادین ورزشی هم سرداران بزرگی داشته باشیم.

یوسفی با اشاره به شهادت محمد بن ابی بکر کارگزار امیرالمؤمنین علی (ع) در مصر به دست ایادی معاویه، در سال 37 هجری، گفت: سال 37 هجری سال سختی برای امام علی (ع) بود چراکه در این سال سلمان، عمار و محمد بن ابی بکر از دنیا رفتند.

وی افزود: این افراد چهره‌های باارزش و سرمایه‌های سنگینی برای امیرالمؤمنین (ع) بودند.

امام‌جمعه سیمرغ بابیان اینکه 13 آبان 1343 سالروز بازداشت و تبعید حضرت امام خمینی (س) به ترکیه است، تصریح کرد: خیلی‌ها می‌گفتند مگر می‌شود با شاه که شرق و غرب کمکش می‌کنند درافتاد اما عده‌ای دیگر به فکر وظیفه خود بودند و به نتیجه کاری نداشتند.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) در کربلا به وظیفه خود فکر کرد و نتیجه پیام و رسالت عاشورا را امروز در پیاده‌روی اربعین می‌بینیم که میلیون‌ها نفر از سراسر جهان به سمت کربلا می‌روند.

یوسفی با اشاره به اینکه در این ایام یورش مأموران شاه به دانش‌آموزان و دانشجویان در سال 1357 را داشتیم، اظهار کرد: این دانش‌آموزان و دانشجویان در مقابل استکبار و شاه ایستاندند.

وی افزود: امروز وزیر امور خارجه آمریکا انتظار می‌کشد نظام تغییر پیدا کند و عربده‌های مستانه را سر می‌دهد اما مردم ما پاسخ دندان‌شکنی به شیطان بزرگ می‌دهند.

امام‌جمعه سیمرغ بابیان اینکه امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانستند و در برجام هم دیدیم به آمریکا نمی‌شود اعتماد کرد، گفت: آمریکا بداند مردم ایران سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتند اما ایستادگی و مقاومت کردند.

یوسفی در ادامه به هفته کتاب و کتاب‌خوانی اشاره کرد و گفت: آمار سرانه مطالعه در کشور 18 دقیقه است اما در منطقه به گفته بعضی عزیزان این آمار دو الی سه دقیقه است.

وی ادامه داد: نسل جوان به‌جای پرداختن به برنامه‌های مجازی به کتب علمی بپردازد.  

مبارزه با استکبار از اصول غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی ایران است

آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در خطبه‌های امروز نماز جمعه در شهرستان قائم‌شهر، گفت: فردا 13 آبان است که سه حادثه در سه مقطع زمانی در آن رخداد، ابتدا در 13 آبان 43  امام راحل را از کشور ایران تبعید کردند در حالی که امام اجرای عدالت را مطالبه می‌کرد و سلطه استکبار را برنمی‌تابید و تمام آرزویش استقلال حاکمیت ایران در سایه اسلام بود.

وی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با دانش‌آموزان و دانشجویان، که بیان کرد آمریکایی‌ها حتی مصدق را تحمل نکردند، افزود: مصدق برای ملی کردن صنعت نفت تلاش بسیار کرد اما برای رسیدن به اهدافش تصور کرد باید با آمریکایی‌ها ارتباط بگیرد، اما در نهایت آمریکا به این نتیجه رسید که مصدق مهره در اختیار آنها نیست و کودتای 28 مرداد را برپا کرد.

معلمی تصریح کرد: در زمینه برجام نیز آمریکا کوتاه نخواهد آمد و این فرصت چهار ساله موجب دریافت کاپ اخلاق برای ایران نمی‌شود و تنها موجب از دست رفتن فرصت و خسارت‌هایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در برجام نباید به دنبال مقصر بود و باید یک صدا بود، در حال حاضر باید یکپارچه باشیم و تمام مسلمانان ایران با هر گرایش اسلامی باید بدانند که عزت ایران در پیروی از امامت و ولایت و پیروی از رهبری است لذا دولت و ملت اگر گوش به فرمان رهبری باشند راحت‌تر به اهداف خود دسترسی پیدا می‌کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به وقایع دیگری از روز 13 آبان در سال 1357 اشاره و خاطرنشان کرد: در سال 57 دانش‌آموزان برای حمایت از امام و انقلاب به دانشگاه تهران آمده بودند که مأموران دانش‌آموزان را به رگبار مسلسل بستند.

این نماینده با یادآوری تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در روز 13 آبان ماه سال 1358 و روز مبارزه با استکبار، یادآور شد: مبارزه با استکبار از اصول غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی ایران است و هر ملتی که بخواهد به اصول ملت خود پایبند باشد باید روحیه استکبار ستیزی داشته باشد.

وی افزود: کسانی که پیشنهاد سازش با آمریکا را می‌دهند با خود امام دعوا دارند و خطی که رهبری می‌رود راهی است که امام راحل جلوی دولت انقلابی قرار داد.

معلمی با اشاره به سخنان رهبری که به دانش‌آموزان تأکید کرد: شرط رسیدن به آرمان‌ها، شناخت دشمنی آمریکا است و لبخند آمریکا ما را فریب ندهد و آمریکا می‌خواهد در ایران فردی همانند محمدرضا پهلوی روی کار بیاید که فقط از آنها اطاعت کند و اگر کسی از آنها اطاعت نکند، دشمنشان است.

امام جمعه شهرستان قائم‌شهر در پایان گفت: استکبار جهانی همواره به دنبال شکستن روحیه مقاومت است اما اولیا خدا همواره می‌خواهند مقاومت در برابر استکبار باقی بماند بنابراین زیارت اربعین گرایش به مقاومت و مظهر گرایش به روحیه پاک اباعبدالله الحسین (ع) است.  

باید قانون مجلس در خصوص پسا برجام به اجرا در بیاید/ روز ملی مبارزه با استکبار روز مرگ بر آمریکا است

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه بابل با اشاره به مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: پیاده‌روی و زیارت اربعین، در مسیر اربعین انتظار است و سال گذشته بیش از 20میلیون در زیارت اربعین شرکت کردند، این زیارت اربعین، زیارت مهدویت است.
  
وی افزود: اربعین زمینه‌ساز تحقق ظهور امام‌عصر(عج) و میثاق جمعی عاشقان سیدالشهدا(ع) برای اهتزاز پرچم مهدوی در سطح دنیا است، از آحاد مردم که با کمک‌های خود به ستاد اربعین سعی در خدمت به زائران سیدالشهدا کردند، تقدیر می‌کنم.
  
این مسئول ادامه داد: دو موکب اسکان، پذیرایی و موکب درمان با عنایت‌های شما مورد حمایت قرار گرفت و خوشبختانه امسال ظرفیت اسکان زائران بسیار بهتر از سال‌های گذشته شده است، زائران شبانه‌روز پذیرایی و اطعام می‌شوند و این به برکت عنایت شما مردم بزرگوار است و زمینه گره‌گشایی را فراهم کرد.
  
امام‌جمعه بابل با اشاره به روز استکبارستیزی تصریح کرد: روز ملی مبارزه با استکبار و به‌عبارت دیگر مرگ بر آمریکا است، مناسبت‌های 13 آبان هر یک نشان از نقش استکبار به‌ویژه آمریکا علیه ملت ما دارد.
  
حجت‌الاسلام روحانی گفت: روز 13 آبان طنین مرگ بر آمریکا در سراسر کشور بلند می‌شود که نشان از انزجار ملت ما از سیاست‌های خصمانه استکباری آمریکا است.
  
وی افزود: این روزها نظام آمریکا در حال رجزخوانی علیه ملت ما است آمریکا به دنبال اجرای قانون مادر تحریم‌ها است که تمام تحریم‌هایی که در برجام متعهد شده بودند را لغو کنند و همه آن‌ها را برگرادانند، آمریکا با قانون کاستا می‌خواهد پشت پا به همه آن تعهدهای خود بزند و برخی در داخل می‌خواهند که بگویند که چون آمریکا با سپاه تعارض دارد می‌خواهد این تحریم‌ها را برگرداند.
  
خطیب جمعه بابل تاکید کرد: سپاه یکی از نیروهای مسلح نظام اسلامی است و مشکل آن‌ها سپاه نیست بلکه آن‌ها با ملت ما دشمنی دارند، آن‌ها عصبانی از خنثی شدن تمام توطئه‌هایشان توسط نیروهای انقلاب در منطقه هستند، برخی‌ها در مطبوعات داخلی می‌گویند که اگر سپاه کوتاه بیاید آمریکا دست از تعارض بر می‌دارد، آمریکایی‌ها ملت ما را ملت تروریست و دشمن خود می‌دانند پس در محاسبات اشتباه نکنید.
  
روحانی یادآور شد: با توجه به قانون کاستا باید به صراحت اعلام شود که جام برجام شکسته شده است اما با این حال نمی‌دانم که چرا عده‌ای به‌دنبال پیوندزدن جام شکسته و خرد شده برجام هستند با اجرای قانون کاتسا از برجام چیزی برجای نمی‌ماند و باید قانون مجلس شورای اسلامی در خصوص پسا برجام به اجرا در بیاید.
  
وی اذعان کرد: در برخی رسانه‌های اینگونه القا می‌کنند که شخص ترامپ با ملت ایران دشمنی دارد، ترامپ ممکن است در رفتار شخصی‌شان تفاوت‌هایی برقرار باشد اما مشکل ما با نظام استکباری و سلطه‌گری آمریکا است، ریاست‌های جمهور آمریکا افرادی هستند که در این نظام انتخاب شدند و مجریان این نظام استکباری هستند، تا خوی استکباری برقرار است ملت ما دست از مرگ بر آمریکا بر نمی‌دارد.
   
امام‌جمعه بابل ادامه داد: باید تدبیرهای لازم در مقابل توطئه‌های آمریکا انجام و مادر تدبیرها درمقابل مادر تحریم‌های آمریکا به اجرا در بیاید، ملت ما قدرتمندانه با مقاومت خود تمام تهدیدها را پشت‌سر می‌گذارد و موجب خفت، ذلت و روسیاهی دشمنان را فراهم می‌نماید، ملت مقاوم ما هیچ‌گونه نگرانی از فشارهای آمریکا ندارد.
   
حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به مشکلات برخی مردم از سوی موسسات مالی اظهار کرد: این روزها بسیاری از مردم درگیر با مشکل برخی موسسات مالی اعتباری هستند که اموال مردم را که در آن‌ها سپرده‌گذاری شده است نمی‌توانند پس بدهند، هر روز برخی مال باختگان موسسات مالی اعتباری ورشکسته به دفتر من می‌آیند و به‌دنبال حل مشکلات خود هستند.
   

وی در پایان گفت: یک موسسه با بی‌‌تدبیری سرمایه مردم را نابود می‌کند و فحش آن را نظام اسلامی می‌خورد و مردم سرمایه حیاتی را در موسسات اعتباری گذاشتند و چه بسا این مشکلات امنیت ما را مورد مخاطره قرار بدهد، بانک مرکزی هر چه سریعتر تدبیری بی‌اندیشد و بیش از این دست روی دست نگذارد.  

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، خاطره‌ای غرورانگیز برای ملت ایران/ دیوانگی مذاکره با آمریکا از سال 58 برای ملت ایران معلوم بود

 آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته شهرستان نکا، 13 آبان را یادآور حوادثی مانند بازداشت و تبعید امام راحل، هجمه چکمه‌پوشان رژیم پهلوی به عرصه مقدس دانشگاه و کشتار داشنجویان و دانش‌آموزان، جاسوسی‌ها و افسادهای سفارت آمریکا و تسخیر آن به سیله دانشجویان غیور پیرو خط امام خواند.

وی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را خاطره‌ای غرورانگیز برای ملت ایران دانست و افزود: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که علاوه بر دانشجویان و دانشآموزان، همه باید این روز را گرامی بدارند.

امام جمعه نکا رفتار امروز آمریکا را نشانگر درست بودن اقدام دانشجویان خط امام در تسخیر لانه جاسوسی برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز حرکت‌های آمریکا نشان دهده این است که با چنین دولت مستکبری مذاکره معنا ندارد.

این مسئول با یادآوری اظهار نظر اخیر ریاست جمهوری در دیوانگی خواندن مذاکره با آمریکا، اضافه کرد: برای ملت ایران از سال 58 مشخص بود که مذاکره با آمریکا دیوانگی است در حالی که برخی دیرتر و برخی زودتر این موضوع را فهمیدند.

وی گفت: با گرامیداشت و شرکت در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی باید نشان دهیم که در راه ستیز با ستیزه‌گران با دین، ملت و مملکت خود هستیم.

 

مسئله دشمنی آمریکا با نظام اسلامی است

محمدی لائینی در ادامه با اشاره اینکه مسئله نباید بین ایران و ترامپ مطرح شود، تصریح کرد: جریان‌های لانه جاسوسی، حمایت از صدام در حمله به ایران، جریان طبس و کودتای نوژه نشان دادند که دولت استکباری آمریکا با ما مشکل دارد.

وی افزود: در آن زمان که ترامپ نبود اما همواره سیاست شیطانی استکباری آمریکا با نظام جمهوری اسلامی مشکل داشته است نه اینکه ترامپ با ما مشکل دارد.

خطیب جمعه نکا با بیان اجرای مادر تحریم‌ها از سوی آمریکا، خاطرنشان کرد: اجرای قانون کاتسا به معنی ادامه نقض عملی برجام است اما اگر به اقتصاد مقاومتی تکیه کنیم از این تحریم‌ها هراسی نداریم.

  دست‌های در کار برای توجیه واردات با تضعیف تولید داخل

در ادامه محمدی لائینی همچنین با اشاره به مناسبت‌های هفته پیش رو، فرهنگ مصرف تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی را ضروری خواند و اظهار کرد: اگر تولیدا داخلی ضعیف است هم مردم و هم دولتمردان باید به آن کمک کنند.

وی افزود: باید به صنایع کشور کمک شود کما اینکه قرار بود از روی یارانه‌های کمک 30 درصدی صورت بگیرد و از این دست موارد و مشخص است که باز کردن راه واردات محصولات خارجی به کشور به تولیدات داخلی ضربه وارد می‌کند.

امام جمعه نکا با بیان چند برابر شدن واردات خارجی به کشور پس از برجام،  خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم دست‌هایی در کار است که صنایع داخلی را از رده خارج و تضعیف کرده و دلیل موجهی برای واردات داشته باشند.

  هشدار به مسئولان بیمارستان امام حسین(ع) نکا

این مسئول با اشاره به سخنان رئیس جمهور روسیه در دیدار با رهبر معظم انقلاب، اضافه کرد: ما از فرصت تحریم می‌توانستیم با تقویت تولید داخلی بهترین استفاده را بکنیم  که اگر عُرضه این را داشتیم فرصتی طلایی بوده است.

وی گفت: نمی‌گوییم باید به استقبال تحریم رفته و برای برداشته شدن تحریم‌ها کاری انجام ندهیم اما از همین فرصت تحریم بهترین اسفاده را برای رشد تولیدات و صنایع داخلی خود می‌توانستیم داشته باشیم.

محمدی لائینی همچنین جامعه را نیازمند رشد فرهنگ عمومی مردم در زمینه های مختلف دانست و تصریح کرد: باید در زمینه اخلاق، ارزش‌ها، سبک زندگی، استفاده از تولیدات داخلی، بالابردن کیفت‌ها رشد صورت بگیرد.

وی افزود: بسیاری از مردم از خدمات بیمارستان امام حسین(ع) نکا واقعا ناراضی هستند در شرایطی که در همین چند سال گذشته این بیمارستان حرف اول را در مازندران می‌زد و با این ظرفیت محدود بسیار فعال و خوب کار می‌کرد اما در این سال‌های اخیر کیفیت پایینی دارد.

در پایان خطیب جمعه نکا خواستار چاره‌اندیشی مسئولان استانی برای بیمارستان امام حسین(ع) این شهزستان شد و خاطرنشان کرد: این شکل خدمت‌دادن به مردم شریف شایسته نیست.

 

آمریکا در تمام جنایات پس از پیروزی انقلاب در ایران نقش دارد

حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های این هفته نمازجمعه نوشهر با اشاره به روز 13 آبان روز ‏ملی مبارزه با استکبار، اظهار کرد: در 13 آبان، سه رویداد بزرگ تاریخی تبعید امام(ره) به ترکیه در سال 43، حمله مامورین ‏شاه به دانش‌آموزان و دانشجویان و کشتار آن‌ها و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 57 اتفاق افتاد که در انقلاب اسلامی ‏نقش مهمی دارند. ‏

وی علت نام‌گذاری این روز به روز ملی استکبار را حضور آمریکا در تمامی این حوادث بیان کرد و گفت: علت تبعید امام ‏خمینی(ره) به ترکیه را اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون و نطق تاریخی در مورد این لایحه بود زیرا امام حکومت وقت آن روز ‏را زیرسؤال برد و تمامی نقشه‌های آمریکا را برملا کرد.‏

امام جمعه نوشهر با تاکید بر اینکه تبعید امام در 13 آبان یک حرکت فوق‌العاده برای نهضت حضرت امام(ره) و بیداری برای ‏عامه مردم بود، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا به سبب موقعیت استراتژیک ایران در خاورمیانه روابط خوبی با ‏حکومت وقت داشت و بعد از پیروزی انقلاب که تمامی امتیازات خود را از دست داد درصدد دشمنی با نظام جمهوری ‏اسلامی ایران برآمد.‏

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب، سفارت آمریکا که محلی برای کارهای جاسوسی تبدیل شده بود، از هیچ‌کاری برعلیه ‏نظام و انقلاب اسلامی فروگذاری نکرد و تاکنون بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب دست از دشمنی برنداشته است. ‏

مشایخ با بیان اینکه تسخیر لانه جاسوسی در آن روز به معنای تسخیر کانون حمایت از ضد انقلاب بود، خاطرنشان کرد: به ‏فضل خدای متعال در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب، که دشمنان دست از توطئه بر علیه ما برنداشته‌اند، همواره تمامی ‏نقشه‌های آن‌ها بر علیه جمهوری اسلامی ایران نقش برآب شد.‏

وی با اشاره به اینکه رفتار و سخنان رئیس جمهور آمریکا و صحبت درباره خروج از برجام به همگان ثابت کرد که آمریکا قابل ‏اعتماد نیست، یادآور شد.

امام جمعه نوشهر گفت: دشمن امروز با استفاده از سه طریق سخت، نیمه سخت و نرم اعم از ایجاد گروه‌های تروریستی نظیر ‏داعش، تغییر حاکمان و مسئولان و ساخت بازی‌ها و نرم‌افزارهای ضد دینی ایران اسلامی را تهدید می‌کند بنابراین نیاز است تا ‏امروز همه باید دشمن را بشناسند، فریب وعده‌هایش را نخورند و با ابزار دشمن آشنایی داشته باشند.‏

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و راهپیمائی میلیونی زائرین اربعین، گفت: زیارت امام حسین(ع) و ‏راهپیمایی اربعین، جلوه تمام عیار دیپلماسی مردمی تحت محور مقاومت است.‏  

اربعین تجلی و نمودار حکومت امام زمان(عج) است/ تناقض در رفتار اتحادیه اروپا در حوادث اخیر

حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار گفت: اربعین تجلی و نمودار حکومت امام زمان(عج) است.

وی افزود: دراین ایام و دراین پیاده‌روی بزرگ صمیمیت، همدلی، اعتماد و همکاری بیش از هرچیزی نمایان است.

امام جمعه جویبار به فرارسیدن 13 آبان روز دانش‌آموز اشاره و عنوان کرد: کسانی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند در اشتباه بزرگی به سر می‌برند.

نادعلی‌زاده تصریح کرد: دولت آمریکا به دنبال از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت ما است اما خواسته دشمن هرگز اجابت نمی‌شود.

وی به حوادث اسپانیا و تناقض در رفتار اروپاییان اشاره کرد و گفت: در این کشور یکی از مناطق اعلام استقلال کرد ولی این کشور و اروپاییان این افراد را فتنه‌گر می‌داند و در حال محاکمه کردن آن‌ها هستند ولی در مورد استقلال اقلیم کردستان، اتحادیه اروپا از این اقدام حمایت می‌کند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود