Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ماه در استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، مراسم راهپیمایی 13 آبان «روز مبارزه با استکبار جهانی» دقایقی پیش با حضور گسترده مردم این استان آغاز شد.

در این راهپیمایی حضور گسترده مردم، تشکل‌های دانش‌آموزی، پیشتازان و فرزانگان، بسیج دانش‌آموزی، انجمن اسلاممی دانش آموزان، تشکل‌های دانشجویی، روحانیون و طلاب مثال‌زدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسیر راهپیمایی شهر سمنان از میدان سعدی به سمت میدان امام خمینی (ره) این شهر بوده و مردم در حال حاضر با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار در حال پیمودن این مسیر هستند و در سایر شهرستان‌های این استان نیز راهپیمایی آغازشده و مردم حضوری گسترده دارند.

این خبر تکمیل می‌شود...

R41366/P1486/S6,64/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • حمایت گسترده از صنایع‌دستی برای تحقق شعار سال الزامی است
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان