Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله زین العابدین قربانی و مصطفی سالاری در این پیام مشترک آورده اند: در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی سیزدهم آبان جایگاهی بس ویژه دارد و هریک از رویدادهای این روز سرفصل نوینی از صف‌آرایی جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است.
آنان در این پیام مشترک تصریح کردند: سه رویداد مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، به شهادت رساندن دانش آموزان مظلوم در 13 آبان 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358، همواره ایستادگی در برابر قدرت‌های منفعت‌طلب و صیانت از آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی را تداعی و ضرورت هوشیاری در برابر توطئه ها و هجمه های دشمنان بویژه خودباوری و اتکا به نفس نسل جوان را یادآور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این پیام مشترک آمده است: بی تردید وحدت و همبستگی مردم در دفاع از آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف نه تنها روشنگری، بلکه ایمان و اراده در رسیدن به هدف و مبارزه با هر آنچه نام استکبار و ظلم را به همراه دارد، با خود عجین کرده و قطعاً با حضور پررنگ خود در راهپیمایی، پیام روشن و قاطعانه ی ملت ایران اسلامی را به گوش دشمنان و کسانی که سخنان بی مبنا می زنند خواهند رساند.
آنان در این پیام ضمن دعوت از مردم ولایت‌مدار و انقلابی استان گیلان دعوت کردند که همانند حضور آگاهانه ی خود در تمامی عرصه ها ، با حضور حماسی دیگر در مراسم بزرگداشت 13 آبان، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، پرچم استبداد و استکبار‌ستیزی را بر افراشته نگاه دارند.
راهپیمایی یوم الله 13 آبان امسال با شعار ' 13 آبان نماد غیرت انقلابی ' همزمان با سراسر کشور در رشت و 51 شهر استان گیلان برگزار می‌شود.
در 13 آبان 1343 تبعید بنیانگذار انقلاب اسلامی به ترکیه، در 13 آبان سال 1357 نیز شهادت جمعی از دانش آموزان انقلابی و در 13 آبان سال 1358 تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام رویدادهایی بوده که در این روز اتفاق افتاده است.
دریافت خبر: سلیمانی**انتشار دهنده: بابایی
7296 /6030

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام عربپور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان درمراسم آغاز هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج استان کرمان گفت: شهیدان از مکتب امام (ره) و اسلام ناب تاسی و الگو گرفتند، آنها حق بزرگی به گردن ما و به گردن همه آحاد ملت ایران دارند و جا دارد بر آنها درود و سلام بفرستیم که این انقلاب را پاسداری وحراست کردند و با خون‌های پاکشان وبامجاهدت‌هایشان به ما درس داده‌اند که چگونه بایستیم و مجاهدت کنیم.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه مقدس پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از الهامات الهی امام خمینی (ره) بود که سپاه را برای حفظ ایران، انقلاب واسلام ناب تشکیل دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان اظهار داشت:مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌هایشان در جمع فرماندهان در چندین سال قبل در حسینیه امام خمینی (ره) فرمودند: یکی از الهامات الهی که به قلب و دل امام (ره) جاری شد، تشکیل سپاه بود و دوم تشکیل بسیج بود و چه جمله‌های حکیمانه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند: که اگر سپاه نبود کشور هم نبود؛‌ای کاش من یک پاسدار بودم.

وی در ادامه گفت: امروز اگر می‌بینید که سپاه شهره عالم است و افتخار آفرین است به واسطه این است که به مکتب امامینش دل داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان، بیان داشت: گروه‌هایی مانند حزب الله، انصارالله، حشد شعبی، زینبیون، فاطمیون، حیدریون و حسینیون به تاسی و الگوگیری از سپاه تشکیل شده‌اند.


حجت‌الاسلام عربپور سپاه پاسداران را بهشت نیرو‌های مسلح دانست و عنوان کرد:سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است.

وی افزود:چیزی که باعث شد سپاه گنبد آهنین را درنورددایمان بود؛ معمولاً پنجه افکندن با یک نیروی قدرتمند اتمی دل می‌خواهد؛ قدرت می‌خواهد؛ سپاه پاسداران باایمان و دلیری که داشت گنبد آهنین یک قدرت پوشالی و کاذبی مثل صهیونیست‌ها رادر هم بکوبد اینها معنویت است.

یا بچه‌های حزب الله و مردم غزه با سلاح‌های پیش پا افتاده و معمولی حریف صهیونیست‌ها هستند، چون ایمان در کار آنها وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • روحیه دینی مقاومت تنگستانی‌ها را در برابر استکبار رقم زده است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود