Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-03@22:56:06 GMT

بسته شدن محورهای هراز و کندوان

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۵۱۷۱

بسته شدن محورهای هراز و کندوان

تین‌نیوز | 

جاده های هراز بسته شد و جاده کندوان نیز از امشب بسته خواهد شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی‌رضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه تونل امامزاده هاشم محور هراز کماکان مسدود است، گفت: رفت و آمد خودرو‌ها از جاده قدیم امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محور هراز به‌ دلیل عملیات راه‌سازی در محدوده پیچ ابتهاج از امروز ۱۳ آبان تا یک ماه روز‌های شنبه از ساعت ۱۲ تا ۱۸، یک‌ شنبه، دوشنبه و شنبه از ساعت ۷ تا ۱۸ و روز‌های چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ بسته خواهد داشت.

سرهنگ قدمی درباره انسداد شبانه محور کندوان ، گفت: این محور همانند هفته‌ های گذشته روز‌های شنبه، یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۵ بامداد روز بعد تا ۳۰ آذر ماه امسال بسته خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد خودرو‌ها اکنون در همه محور‌های استان عادی و روان و از لحاظ جوی آسمان استان ابری است.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل راه‌ های مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌ های استان است.

 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ سیاوش محبی گفت: از صبح امروز شاهد ترافیک پرحجم در اکثر محور‌های خروجی استان تهران و سایر کلانشهر‌ها به سمت استان‌های زیارتی و سیاحتی و همچنین استان‌های شمالی کشور هستیم.

­این مقام انتظامی افزود: با توجه به پرتردد بودن و نبود گنجایش حجم زیاد ترافیک در محور‌های شمالی، محدودیت یکطرفه شدن را از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در مسیر جنوب به شمال محور چالوس اجرا کردیم و این محدودیت تا تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

­

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

جانشین رئیس پلیس راه گفت: در محور هراز هم به علت حجم زیاد ترافیک به صورت مقطعی محدودیت تردد در مسیر جنوب به شمال اجرا می‌کنیم.
­سرهنگ محبی افزود: در سایر محور‌های مواصلاتی‌های سراسر کشور ازجمله آزادراه قزوین - رشت، محور‌های خراسان رضوی، قم و اصفهان، ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.
­این مقام انتظامی گفت: به علت بارش باران، سطح محور‌های برخی از استان‌ها لغزنده است و به رانندگان توصیه می‌کنیم با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب و با صبر و حوصله رانندگی کنند تا سالم به مقصد برسند.

دیگر خبرها

  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • احتمال ریزش سنگ در محور‌های هراز و چالوس
  • ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در ۷ محور شمالی کشور از امروز تا شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه
  • محدودیت های ترافیکی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت در محورهای مواصلاتی کشور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز