Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@18:20:13 GMT

حاشیه های سفر دختر ترامپ به ژاپن (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۶۰۵۸

حاشیه های سفر دختر ترامپ به ژاپن (+عکس)

سفر 2 روزه ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به ژاپن چند روز پیش از سفر پدرش به این کشور مهم متحد واشنگتن در شرق آسیا، بسیار مورد توجه رسانه های ژاپنی قرار گرفته است.

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت روزنامه "آساهی شیمبون" ژاپن، ایوانکا دیشب سفر دو روزه خود به ژاپن را با صرف شام در رستورانی در مرکز توکیو به پایان برد تا روز یکشنبه (فردا) پدرش به همراه بانوی اول آمریکا سفر 3 روزه خود را به نزدیک ترین متحد آمریکا در شرق آسیا آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حاشیه های سفر ایوانکای 36 ساله به ژاپن استقبال بسیار گرم "شینزو آبه" نخست وزیر 63 ساله ژاپن از او بود. آبه برای ایوانکا سنگ تمام گذاشت و او را در واپسین شب سفر دوروزه به رستورانی سنتی در مرکز توکیو دعوت کرده و برای او جشن تولد گرفت.

تولید ایوانکا در روز 30 اکتبر است و به همین مناسبت شینزو آبه در جریان شام در توکیو کادویی به مناسبت تولد ایوانکا به او داد.

ایوانکا دیروز در یک کنفرانس بین المللی درباره کارآفرینان زن سخنرانی کرد. این کنفرانس در راستای طرح ارتقای توانمندی های کارآفرینان زن در سراسر جهان است که به ابتکار ایوانکا ترامپ تاسیس شده است.

شینزو آبه که نخستین سخنران این کنفرانس بود در سخنان خود اعلام کرد به این طرح 50 میلیون دلار از بودجه دولتی ژاپن کمک می کند.

از حاشیه های حضور ایوانکا در نخستین سفر رسمی به ژاپن، اختصاص تیم حفاظت تمام زنانه برای او و برای تمامی زنان همراه هیات دونالد ترامپ است که قرار است فردا (یکشنبه) وارد توکیو شوند.

همچنین از دیگر حاشیه های جالب توجه برای رسانه ها، لباس "نیمه کیمونویی" ایوانکا در مراسم شام در رستورانی در مرکز توکیو است.

 

ورود ایوانکا به فرودگاه بین المللی توکیو ایوانکا و شینزو آبه در کنفرانس بین المللی ارتقای کارآفرینان زن لباس نیمه کیمونویی ایوانکا که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت شام در رستورانی سنتی در مرکز توکیو در دومین و واپسین شب حضور ایوانکا در توکیو کادوی تولد نخست وزیر ژاپن به ایوانکا مراسم شام سنتی ژاپنی در نخستین شب ورود ایوانکا به توکیو

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...

روزنامه تایمز مدعی شد «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا طرحی مفصل برای حل مسالمت‌آمیز مناقشه اوکراین دارد؛ اما قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا آن را ارائه نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، یک منبع نزدیک به ترامپ که نخواست نامش فاش شود، به روزنامه تایمز گفت: (ترامپ) یک طرح دارد، اما نمی‌خواهد درباره آن با شبکه‌های خبری صحبت کند، چون در آن صورت دیگر نمی‌تواند از آن استفاده کند.

به گفته این منبع، ترامپ قصد دارد برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا، پایان بخشیدن به جنگ اوکراین را در فهرست وعده‌های اصلی خود قرار دهد.

این گزارش در حالی منتشر شده که ترامپ بار‌ها گفته است در صورت پیروزی در انتخابات می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن این جنگ را تمام کند. او همچنین در اواخر ماه میلادی گذشته گفت در صورت پیروزی در انتخابات تنها زمانی حاضر به حمایت از اوکراین خواهد شد که اروپا هم در این حمایت شریک باشد.

این روزنامه همچنین به نقل از منابع آگاه نوشت ترامپ قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات حداقل بودجه نظامی لازم برای کشور‌های عضو ناتو را از ۲ درصد به سه درصد افزایش دهد.

منابع نزدیک به ترامپ باور دارند به نظر می‌رسد ترامپ این ایده را در پی گفتگو با «آندژی دودا»، رئیس‌جمهور لهستان پرورده باشد. دودا نیز پیش‌تر خواستار افزایش چشمگیر در بودجه دفاعی ناتو شده بود و انتظار می‌رود در اجلاس آتی سران ناتو آن را مطرح کند.

دیگر خبرها

  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • لشکرکشی وسط اتوبان تیم امنیتی دونالد ترامپ برای اسکورت به دادگاه | فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • (ویدیو) اسکورت عجیب ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ لشکرکشی وسط اتوبان!
  • اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • (ویدئو) ترامپ برای آتش نشانان نیویورک پیتزا برد
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد