Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون اجرايي حرم حضرت معصومه(س) در بازديد از موكب مسجد مقدس جمكران گفت: موكب‌هاي حرم کریمه اهل بیت(ع) و مسجد مقدس جمكران با هم‌افزايي در حال خدمت به زائران حسيني هستند.

به گزارش گروه مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران: محمدجواد جهانگیرزاده، معاون اجرایی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) همراه با مدير روابط عمومی و جمعی از خادمان آستان کریمه اهل بیت(ع) با حضور در موکب مسجد مقدس جمکران، ضمن بازدید از اقدامات انجام‌شده، بر هم‌افزایی موکب‌های آستان حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برای خدمت‌رسانی بیشتر به زائران اربعین حسینی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به زائران اربعین اظهار كرد: حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران در کنار هم و با هم‌افزایی در حال خدمت به زائران هستند و خدمت‌رسانی ایده ال سبب سربلندی ایران و شهر قم می‌شود.

معاون اجرايي حرم حضرت فاطمه معصومه(س)با بیان اینکه تولیت‌های حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران از چهره‌های فرهنگی در کشور هستند، افزود: مسجد مقدس جمکران از حرم مطهر جدا نیست و با هم‌افزایی بیشتر می‌توان خدمات مطلوبتري را به زائران ارائه داد.

در ادامه حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی زاده، مدیر موکب مسجد مقدس جمکران نیز با اشاره هجمه‌های دشمنان برای کم کردن جلوه‌های اربعین اظهار کرد: متأسفانه در فضاهای مجازی شاهد آن هستیم که دشمنان حضور پررنگ مردم در اربعین حسینی را آن‌چنان‌که بوده منعکس نمی‌کنند.


وی با بیان اینکه ۱۵۰ نفر در موکب مسجد مقدس جمکران به‌صورت افتخاری در حال خدمت به زائران هستند، افزود: فعالیت‌های موکب در دو دسته رفاهی -خدماتی و محتوایی-فرهنگی در حال انجام است که در کنار اسکان و اطعام، اقدامات مختلفی مانند نماز جماعت، مداحی، سخنرانی و غیره در موکب مسجد مقدس جمکران ارائه می‌شود.


مدیر موکب مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: در این موکب سعی شده از حداقل فضا، بیشترین استفاده صورت گیرد تا در کنار معرفی مسجد جمکران، چهره خوبی از مهمان‌نوازی ایرانیان ارائه شود.

 

 

 

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۷۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)

در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اهدای نشان فاطمی از سردار رادان فرمانده فراجا تجلیل شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران