Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یکی از بازی های یک شنبه داغ لیگ برتر، منچستریونایتد در دیداری جذاب برابر چلسی قرار خواهد گرفت که مسلما اختلاف نظر قابل توجهی بین مربیان دو تیم وجود دارد. 

طرفداری- ژوزه مرینیو مشهور به ایجاد جنگ های روانی با مربیان تیم‌های مقابل است و الان مدتی است آنتونیو کونته به نفراتی چون آرسن ونگر، پپ گواردیولا، رافائل بنیتز و مانوئل پیگرینی اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کونته سال گذشته چلسی درهم شکسته و افت کرده را در شرایطی تحویل گرفت که مورینیو سال قبل بعد از عدم موفقیت، کنار گذاشته شده بود و الان هیچ چیز جذاب تر از نتیجه گیری مناسب در استمفوردبریج برای مو نیست. همین بهانه ای شده تا اسکای اسپورتس طی یادداشتی جدال های لفظی و کنایه های صادر شده از سوی دو نفر نسبت به هم طی سال های گذشته را مرور کند که تقدیم می شود:

اکتبر ۲۰۱۶؛ مورینیو از خوشحالی تحقیرکننده کونته انتقاد می کند   

اکتبر سال گذشته مورینیو شکست سختی در بازگشتش به استمفوردبریج متحمل شد.  در آن دیدار، چلسی با گل هایی از گری کیهیل، ادن هازارد، پدرو و ان گولو کانته، شیاطین سرخ را درهم کوبید. در پایان بازی ناامیدی مورینیو در خصوص رفتار کونته در کنار زمین کاملا مشهود بود. مو احساس می کرد خوشحالی های بی حدوحصر کونته برای تحقیر او و تیم بوده است. یکی از شبکه های ایتالیا گزارش داد مورینیو در پایان بازی با عصبانیت به کونته نزدیک شده و گفته است: 

وقتی ۴ گل پیش هستی، نباید اینطور شادی کنی. اگر فقط یک گل زده بودید، مشکلی نداشت، ولی در غیر این صورت از نظر ما تحقیر آمیز است. 

 

ویدیوهای منتشر شده هم حاکی از آن بود که آن دست دادن طولانی نمی توانست حاوی صحبت های صمیمانه ای بوده باشد.

نوامبر ۲۰۱۶؛ کونته نادیده گرفته شدن ویکتور موزس را زیر سوال می برد

چلسی  در سال 2012، ویکتور موزس را از ویگان به خدمت گرفت، ولی مورینیو هیچ وقت اعتقاد لازم را نشان نداد و چلسی او را به طور قرضی به تیم های دیگر واگذار می کرد. ملی‌پوش نیجریه ای در جریان قهرمانی سال گذشته آبی ها درخشید و کونته از این وضعیت برای نشان دادن برجستگی کار خود را استفاده کرد و در مصاحبه با گازتا دلو اسپورت، به شکل موذیانه ای اعلام نمود سرمربی قبل از او برخی چیزها را نادیده گرفته است:

از همان روز اول که اینجا آمدم،  استعداد بالای او را دیدم. موزس ویژگی های مهمی دارد:  تکنیک، قدرت بدنی و توانایی برای برای پوشش ۷۰ متر زمین از جمله آنها است.   برایم عجیب است که بازیکنی با ویژگی‌های او نادیده گرفته شده است.

فوریه 2017؛ مورینیو از چلسی به عنوان تیمی دفاعی نام می برد

مورینیو در جریان مصاحبه ای که در ماه فوریه انجام داد، چلسی را به عنوان گزینه اصلی قهرمانی نام برد، ولی صحبت هایش بی نیش و کنایه نبود. در شرایطی که چلسی صدرنشین لیگ بود، مورینیو آنها را تیمی دفاعی نامید:

چلسی تیم دفاعی بسیار خوبی است.  آنها بسیار خوب  و با بازیکنان زیاد دفاع می‌کند و فکر می کنم در چنین شرایطی، یک تیم دفاعی بتواند با ضدحملات و ضربات ایستگاهی، قهرمان شود. در نهایت فکر نمی کنم آنها اجازه دهند اتفاق دیگری بیفتد، ولی فوتبال فوتبال است.

مارس ۲۰۱۷؛ کونته ادعاهای مورینیو در خصوص کارت قرمز را بی پاسخ نمی گذارد

دو تیم باید در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم می رفتند و تصمیمی بحث برانگیز از سوی مایکل اولیور برای اخراج آندر هررا، بازی را به جنجال کشاند. بعد از آنکه تک گل کانته، بازی را به سود چلسی به پایان برد، مورینیو گفت:

در مورد کارت قرمز صحبت نمی‌کنم. همه می توانند از مواضع مختلف قضیه را تحلیل کنند، ولی می توانیم بازی را قبل و بعد از کارت را ببینیم و تصمیم های گرفته شده در خصوص دو کارت زرد مقایسه کنیم. فکر می‌کنم مواردی بود که کارتی از جیب داور خارج نشد. 

وقتی از کونته در خصوص صحبت‌های مو پرسیده شد، ترجیح داد در مورد انجام خطاهای مکرر روی ادن هازارد صحبت کند:

او وارد بازی شد ولی نتوانست فوتبال بازی کند. همه این را دیدند و می توانند به راحتی قضاوت کنند.

آوریل ۲۰۱۷؛ کونته با کنایه از هزینه‌های بالای منچستر یونایتد صحبت می کند 

مورینیو در فصل نقل و انتقالات، 150 میلیون پوند خرج کرد. کونته با اعلام اینکه پول موفقیت نمی‌آورد، به شکلی کاملاً زیرکانه اقدام به انتقاد از باشگاههای منچستری کرد:

فکر می کنم همه لازم است بفهمند کسی که بیشتر از همه خرج می کند، لزوما برنده نیست. اگر این گونه بود، قهرمان این فصل لیگ، اسمش چیزی غیر از چلسی، تاتنهام، لیوپول یا آرسنال (اشاره به سیتی و یونایتد) بود. می فهمید چه می گویم؟ البته اولین فصلی نیست که باشگاه های منچستری این قدر هزینه کرده اند. به فصول گذشته هم نگاه کنید. کاملا طبیعی است.

جولای ۲۰۱۷؛ مورینیو در خصوص کاشت موی کونته صحبت می کند

بعد از اینکه آقای خاص صحبتهای کنایه آمیزی نسبت به کونته انجام داد، مرد ایتالیایی که در ماه جولای با بازیکنانش صحبت می کرد، گفت:

دو فصل قبل، چلسی در لیگ به عنوان دهم رسید.  این اتفاق نباید دوباره رخ دهد.  همه مشکلات آن را می دانیم و نمی خواهیم مسائلی که برای مورینیو پیش آمد، دوباره پیش بیاید. سرمربیان دو تیم قهرمان قبل (لستر و چلسی) هر دو شغل شان را از دست دادند و ما تمام تلاش مان را می کنیم بهترین راه حل ها برای اجتناب از این اتفاقات را پیدا کنیم.

سرمربی یونایتد از پاسخ مستقیم در خصوص این موارد مطرح شده خودداری کرد، ولی کنایه ای به کاشت موی سرمربی ایتالیایی و سابق یوونتوس زد:

نمی دانم، می توانم به شکل های مختلف جواب دهم، ولی برای صحبت در خصوص آنتونیو کونته، موهای سرم را از دست نخواهم داد.

 

اکتبر 2017؛ کونته از مورینیو می خواهد در کار او دخالت نکند

ماه گذشته و بعد از آنکه یونایتد، بنفیکا را در لیگ قهرمانان شکست داده بود، مورینیو تصمیم گرفت اختلافاتش با کونته را دوباره از نو شروع کند:

هیچ وقت در مورد مصدومیت ها صحبت نمی کنم. مربیان دیگری هستند که وقتی بازیکنی مصدوم می شود، گریه می کنند و گریه می کنند و گریه می کنند. من گریه نمی کنم. به نظرم راه حل نادیده گرفتن مصدوم ها و تمرکز روی بازیکنان در دسترس است. اگر بخواهم مثل سایرین شیون کنم و سروصدا راه بیندازم، می توانم برای 5 دقیقه گریه کنم، اما نمی کنم.

بعدا وقتی از کونته در این خصوص پرسیده شد، هافبک سابق تیم ملی ایتالیا از مورینیو می خواهد سرش به کار خودش باشد:

به نظرم وقتش رسیده او به تیم خودش فکر کند و به جای آنکه حواسش به بقیه باشد، به خودش نگاه کند. فکر می کنم مورینیو بیشتر وقت ها دوست دارد روی اتفاقاتی که در چلسی رخ می دهد، زوم کند. خیلی اوقات از جمله فصل پیش رخ داده است. او باید به تیم خودش فکر کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت

پیشخوان روزنامه بازارنیوز، مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز_ محمود جباری؛ پایگاه تحلیلی خبری بازارنیوز امروز، سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) مروری کوتاه بر تیتر‌های روزنامه‌های اقتصادی داشته است.

 

 

برچسب ها: پیشخوان مطبوعات اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی ، پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز ، تیتر روزنامه های اقتصادی ، اخبار اقتصادی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TAE

دیگر خبرها

  • روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت
  • قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • پرسپولیس بازهم اخراجی داد؛ اینبار سروش
  • ۱۲۰ ثانیه| مروری بر مهمترین رویداد‌های یکشنبه شانزدهم اردیبهشت قم
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • 168 ساعت؛ مروری بر اتفاقات هفته
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!