Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: شعار «مرگ بر آمریکا» در راهپیمایی ۱۳ آبان در آسمان شهرستان‌های غرب گیلان طنین انداز شد.

خبرگزاری شبستان - غرب گیلان؛ تظاهرات ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان امسال با فریاد رساتر و بلندتر مرگ بر آمریکا و مرگ برآل سعود، حماسه‌ای پرشورتر از قبل آفرید.



مردان و زنان ولایتمدار شهرستان‌های صومعه‌سرا، ماسال و فومن امروز از ساعت 10 صبح با حضور در صف‌های منسجم، راهپیمایی 13 آبان را آغاز کردند و با سردادن شعارهای انقلابی در مقابل میادین این شهرستان‌ها تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این راهپیمایی‌ها که مملو از زنان و مردان و دانش‌آموزان بود، مردم و مسئولان با همدلی و همراهی، اراده مصمم خود را برای پشتیبانی قاطع از نظام اسلامی به نمایش گذاشتند.
 

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه و هیهات من الذله، تداوم مبارزه با استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را خواستار شدند.
 

در این راهپیمایی دانشجویان و دانش آموزان حاضر در مراسم نیز با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از سلطه طلبی آمریکا در جهان و حمایت قاطع خود را از سخنان اخیر مقام معظم رهبری اعلام داشتند.



دانش‌آموزان امروز همچون دانش‌آموزان سال 57 مدافع نظام و انقلاب هستند
محدثه سبحانی، یکی از دانش‌آموزان صومعه‌سرایی اظهار داشت: دانش‌آموزان با حضور با شکوه خود در این راهپیمایی نشان دادند که همچون دانش‌آموزان سال 57 مدافع نظام و انقلاب و همیشه در صحنه هستند.


وی با بیان اینکه ما در این روز که به روز دانش‌آموز نام گرفته است، برائت خود را از آمریکای جهان خوار اعلام می‌داریم، افزود: دشمنان ایران اسلامی بدانند ما تا آخرین قطره خون خود پشتیبان این نظام، انقلاب و ولی فقیه خود خواهیم ماند.

این دانش‌آموز صومعه‌سرایی با بیان اینکه ما ذره‌ای از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهیم کرد، گفت: دشمنان داخلی و خارجی بدانند اگر درس شهید حسین فهمیده را از کتاب‌ها حذف کردند، اما نمی‌توانند اثراتی که این شهید بر دل و روح ما نوجوانان و جوانان و جامعه گذاشته است را حذف کنند.

سبحانی با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت از پدران ما به ما به ارث رسیده است، تصریح کرد: امروز همه آمده‌ایم تا انزجار خود را به اقدامات استکباری دشمن اعلام کنیم.

راهپیمایی امروز پاسخ محکمی به استکبار جهانی است
ساجده رضایی، یکی از دانش‌آموزان فومنی خاطرنشان کرد: 13 آبان یاد آور رشادت‌ها و جانباختگی دانشجویان و دانش آموزانی است که با پیروی از ولایت هیمنه استکبار و قدرت پوشالی آن را در هم شکستند.

وی افزود: امروز ما دانش‌آموزان آمدیم تا با گام‌هایی استوار و طنین فریاد الله اکبر یاد و خاطره دانش آموزان شهید و امام شهدا را گرامی داریم و بر پیروی از مقام عظمای ولایت تأکید داشته باشیم.

این دانش‌آموز فومنی با بیان اینکه راهپیمایی امروز پاسخ محکمی به استکبار جهانی است، گفت: امروز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی خط بطلانی بر یاوه‌سرایی‌های رئیس‌جمهوری آمریکا زدند.

گفتنی است، علت نامگذاری این روز، واقعه کشتار جمعی دانش‌آموزان تهرانی است که به نشانه اعتراض به حکومت پهلوی صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند، در این اعتراض که با همیاری اقشار دیگری از مردم نیز همراه بود، با شروع شلیک گاز اشک‌آور و سپس گلوله، ۵۶ نفر از تجمع‌کنندگان کشته شدند و صدها تن دیگر مجروح شدند، به منظور گرامی‌داشت این روز، ۱۳ آبان در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شده است.

    پایان پیام/526

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مویدی معاون پرورشی، سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۸۲ دانش آموز ترک تحصیل کرده به مدارس گیلان
  • راهپیمایی جمعی از بانوان آستارایی در حمایت از طرح نور فراجا
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • طنین دانشجویان بین المللی کیش در محکومیت سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد