Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حسین اشتری" در حاشیه بازدید از مرز چذابه، اظهار داشت: مرزهای خروجی کشور با حجم گسترده ای از زائران عتبات عالیات روبه رو هستند و نیروی انتظامی نیز با تلاش شبانه روزی در حال خدمتگزاری به آنان است.

وی افزود: به کلیه زائران حسینی توصیه می شود مواردی را که نیروی انتظامی به آنها توصیه می کند به طور جد در داخل کشور و حتی کشور عراق رعایت کنند تا ان شاءلله با مشکل خاصی روبه رو نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار اشتری ادامه داد: زائران حتما زمان بازگشت خود را مدیریت کنند تا با حجم ترافیک روبه رو نشوند و به سلامت به محل زندگی شان باز گردند.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: داشتن گذرنامه و ویزای معتبر جزء ضروریات این سفر می باشد و کسانی که این مدارک را ندارند از رجوع به مرزها خوداری کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای همه زائران حضرت اباعبدلله (ع)، گفت: خوشبختانه برای تأمین نظم و امنیت زائران و حتی کنترل ترافیک هیچ دغدغه ای نداریم و همه چیز خوب است.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی

به گزارش صدای ایران از ایرنا،اجتماع مردم مشهد در حمایت از طرح نور فراجا، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳) با حضور سردار «احمد رضا رادان» فرمانده فراجا در عرصه میدان شهدای این شهر برگزار شد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرزهای شرقی
  • جزئیات طرح انسداد مرزهای شرقی/ تمام منطقه دیوارکشی می شود؟
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • بازگشت حجاج عمره گزار به ایران
  • خودروهای توقیفی تعیین تکلیف شود
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • تجمع در مشهد در حمایت از گشت حجاب نیروی انتظامی
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد