Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداری فارس گفت:گزارش هایی نشان می دهد که در برخی ازمجموعه ها بحث توجه به حقوق مراجعان و مردم از سوی بعضی کارمندان آنگونه که باید رعایت نمی شود.

به گزارش ایرنا، هادی پژوهش جهرمی شنبه در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان در شیراز افزود:مردم از پاره ای برخوردها راضی نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:‌البته این بدان معنا نیست که کارمند خوب و وظیفه شناس در ادارات نداریم اما یک رفتار نامناسب از سوی یک کارمند می تواند تمام مجموعه را زیر سوال ببرد و اقدامات خوب انجام شده را نیز تحت الشعاع قرار دهد.
پژوهش جهرمی گفت:‌تمام دستگاه ها و مجموعه های خدمات رسان، افزایش سرمایه اجتماعی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار خود قرار دهند، مردم صاحبان انقلاب و کشور هستند و فلسفه وجودی همه ما هم خدمت به مردم است.
معاون استانداری فارس، افزایش سرمایه اجتماعی و حفظ آن را ضروری دانست و اضافه کرد: یک فرد کارمند و کارشناس که باید در طول روز پاسخگوی مراجعان متعدد باشد نباید مسائل و مشکلات شخصی و فردی خود را در کارش دخالت دهد.
وی افزود: اگر به گونه ای عمل کنیم که اعتماد مردم دچار خدشه شود دیگر در باور آنها نخواهیم بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، با اشاره به ملاقات های مردمی استاندار فارس افزود: اینگونه ملاقات ها موجب افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت اعتماد مردم به مدیران خواهد شد.
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس هم جایگاه این استان در بحث صیانت از حقوق شهروندی را درکشورمناسب دانست وگفت: با این وجود شاهد هستیم که درعملکرد برخی از دستگاه ها در بحث پاسخگویی به حقوق شهروندان خلل وجود دارد و این باعث شده که به اعتماد مردم آسیب وارد شود.
سید علی محمد موسوی، با اشاره به تاثیر سهولت دسترسی مستمر مردم به مدیران در افزایش اعتماد و سرمایه اجتماعی افزود: اگر بتوانیم درگاه های ارتباطی با مردم را خوب تعریف کنیم و مدیران در هر لحظه در دسترس باشند قطعا در زمینه کاهش سرمایه اجتماعی اثر بازدارندگی خواهد داشت.
وی ملاقات های عمومی را ازراهکارهای مناسب برای افزایش اعتماد مردم دانست ادامه داد: در اینگونه ملاقات ها بسیاری از مسائل و مشکلاتی که مردم و مراجعان در حوزه های مختلف با آن مواجه هستند به سهولت رفع می شود.
موسوی گفت: البته افزایش سرمایه اجتماعی با بخشنامه و دستور ممکن نیست بلکه این سرمایه در طول زمان و به سختی شکل می گیرد و خدمت مناسب به مردم می تواند این سرمایه را ارتقا بخشد.
در این آیین از دستگاه های برتر در حوزه تکریم ارباب رجوع و عفاف و حجاب تقدیر شد.
خبرنگار:‌سارنگ عبداللهی ** انتشاردهنده:‌غلامرضا مالک زاده
6122 /1876

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه توجیهی اجرای مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد و بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات در شهرستان ارسنجان بعد از ظهر یکشنبه با حضور اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رئیس ستاد انتخابات این استان، اعضای شورای تأمین و اعضای هیأت نظارت و اجرایی انتخابات ارسنجان با رویکرد برگزاری انتخابات در مرحله دوم برگزار شد.

در این جلسه ضمن بر روی اجرای انتخاباتی سالم و با کیفیت در مرحله اول و همچنین بر اهمیت انتخابات در مرحله دوم تاکید شد و موارد احتمالی که می‌تواند، انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد مورد واکاوی و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس که به دعوت کاووس رضایی فرماندار شهرستان در این جلسه حضور یافته بود، با بیان اینکه دشمن در مرحله اول علی‌رغم تمام تلاش خود در پروژه ناامیدسازی و پیشگیری از مشارکت در انتخابات، شکست خورد افزود: دشمن در این مرحله نیز بیکار ننشسته است.

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: البته باور داریم با حضور مجریان با تقوا و کاربلد در پست‌ها و مسوولیت‌های گوناگون شاهد خلق حماسه‌ای دیگر با رعایت حق الناس و امانتداری در حوزه‌های انتخابیه ای باشیم که به مرحله دوم منتهی شده است.

وی در پایان بیان کرد: انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است و باید مردم و مسؤولین در تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات دور دوم بکوشند.

کد خبر 6097546

دیگر خبرها

  • نظر مجلس درباره اعتراض بازنشستگان تامین اجتماعی به مصوبه افزایش حقوق؛ همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری از خرداد
  • ورود دوباره مجلس به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • آیا منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان جور شده است؟
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت