Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: در دانشگاه تهران سعی شده است تا به دلیل مصرف سیگار برای دانشجویان پرونده انضباطی تشکیل نشود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛مجید سرسنگی گفت: برای جلوگیری از مصرف سیگار در میان دانشجویان باید آمیزه‌ای از آیین نامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی در یک بازه زمانی میان مدت اجرا شود تا این مسئله حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: طرحی به عنوان دانشگاه عاری از دخانیات در تمام دانشگاه‌ها در حال اجرا است که دانشگاه تهران نیز در این طرح مشارکت دارد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران اظهار داشت: استفاده از دخانیات در محیط‌های دانشگاهی صحیح نبوده و این موضوع در شان دانشجویان نیست.

سرسنگی خاطرنشان کرد: کشیدن سیگار علاوه بر اینکه به جسم لطمه وارد می‌کند ممکن است زمینه ساز تخلفات بعدی باشد بنابراین سعی داریم در دانشگاه تهران خطرات استفاده از سیگار را به دانشجویان منتقل کنیم.

وی گفت: برنامه داریم فضاهای آموزشی را از مصرف دخانیات عاری کنیم بنابراین موضوع عدم مصرف سیگار در میان دانشجویان موضوعی نیست که به صورت بخشنامه‌ای و یک باره قابل حل باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: تجربه نشان داده است اگر بخواهیم در این زمینه افراطی عمل کنیم ممکن است در مسیر با شکست مواجه شویم.

سرسنگی عنوان کرد: در حوزه مصرف سیگار در میان دانشجویان باید به صورت تدریجی وارد شد و فعالیت‌های فرهنگی انجام داد تا در یک پروسه زمانی چندساله بتوانیم این موضوع را از دانشگاه خارج کنیم.

وی گفت: باید زمینه‌ای صورت گیرد که دانشجویان به این موضوع برسند که کشیدن سیگار زشت است و با شان دانشگاه در تنافر است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران اظهار داشت: دانشجویانی که در محیط‌های مسقف، فضاهای آموزشی، پژوهشی و خوابگاه‌ها استعمال دخانیات داشته باشند اگر به ما معرفی شوند موضوع را پیگیری می‌کنیم.

سرسنگی عنوان کرد: در دانشگاه تهران سعی شده است تا به دلیل مصرف سیگار برای دانشجویان پرونده انضباطی تشکیل نشود.

وی تاکید کرد: سعی می‌کنیم با دانشجویانی که سیگار می‌کشند صحبت و به آن‌ها تذکر داده شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز توانست با شکست کادیز و با توجه به شکست بارسا از خیرونا قهرمان لالیگا شود. چهار هفته زودتر، کهکشانی‌ها قهرمانی خود را مسجل کردند و در 4 بازی بعدی برای این تیم طبق سنت گارد افتخار تشکیل خواهند داد.

متئو لاهوز که دیروز برای کادنا کوپه بازی رئال-کادیز را کارشناسی می‌کرد، خاطره‌ای جالب مربوط به رویارویی این دو تیم در فصل 22-2021 تعریف کرد.

لاهوز گفت: «در هفته 37 فصل 22-2021 رئال در زمین کادیز بازی داشت و من داور مسابقه بودم. قهرمانی رئال قطعی شده بود و بازیکنان کادیز برای این تیم گارد افتخار تشکیل دادند. من هم در بینشان قرار گرفتم و رئال را تشویق کردم. هفته بعد کمیته داوران من را از فهرست بازی‌ها کنار گذاشت و محرومم کرد.»

لاهوز ادامه داد: «کمیته داوران از اینکه من در گارد افتخار شرکت کردم، عصبانی بود. جالب اینکه یک هفته قبل‌تر در بازی بتیس-بارسا، بازیکنان بارسا به‌خاطر قهرمانی بتیس در کوپا دل ری برای این تیم گارد افتخار تشکیل دادند و من نیز در آن کنار ژاوی حضور داشتم. کمیته داوران هیچ مشکلی در این حرکت من ندید ولی همان قضیه در بازی رئال تکرار شد و من محروم شدم. این برخورد دو گانه واقعا آزاردهنده بود.»

دیگر خبرها

  • تصاویر جالب از آمریکا در حمایت از غزه | از رژه خودرویی تا تشکیل زنجیره انسانی توسط دانشجویان دانشگاه شیکاگو
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • هشدار به سیگاری ها؛ مرگ بیش از ۱۴ میلیون نفر بر اثر مصرف سیگار
  • کدام‌ سرطان‌ها با سیگار کشیدن سراغ ما می آیند
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)