Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، مجید سرسنگی گفت: برای جلوگیری از مصرف سیگار در میان دانشجویان باید آمیزه ای از آیین نامه ها و فعالیت های فرهنگی و ترویجی در یک بازه زمانی میان مدت اجرا شود تا این مسئله حل شود.

وی افزود: طرحی به عنوان دانشگاه عاری از دخانیات در تمام دانشگاه ها در حال اجرا است که دانشگاه تهران نیز در این طرح مشارکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی دانشگاه تهران اظهار داشت: استفاده از دخانیات در محیط های دانشگاهی صحیح نبوده و این موضوع در شان دانشجویان نیست.

سرسنگی خاطرنشان کرد: کشیدن سیگار علاوه بر اینکه به جسم لطمه وارد می کند ممکن است زمینه ساز تخلفات بعدی باشد بنابراین سعی داریم در دانشگاه تهران خطرات استفاده از سیگار را به دانشجویان منتقل کنیم.

وی گفت: برنامه داریم فضاهای آموزشی را از مصرف دخانیات عاری کنیم بنابراین موضوع عدم مصرف سیگار در میان دانشجویان موضوعی نیست که به صورت بخشنامه ای و یک باره قابل حل باشد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران افزود: تجربه نشان داده است اگر بخواهیم در این زمینه افراطی عمل کنیم ممکن است در مسیر با شکست مواجه شویم.

سرسنگی در گفتگو با مهر عنوان کرد: در حوزه مصرف سیگار در میان دانشجویان باید به صورت تدریجی وارد شد و فعالیت های فرهنگی انجام داد تا در یک پروسه زمانی چندساله بتوانیم این موضوع را از دانشگاه خارج کنیم.

وی گفت: باید زمینه ای صورت گیرد که دانشجویان به این موضوع برسند که کشیدن سیگار زشت است و با شان دانشگاه در تنافر است.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران اظهار داشت: دانشجویانی که در محیط های مسقف، فضاهای آموزشی، پژوهشی و خوابگاه ها استعمال دخانیات داشته باشند اگر به ما معرفی شوند موضوع را پیگیری می کنیم.

سرسنگی عنوان کرد: در دانشگاه تهران سعی شده است تا به دلیل مصرف سیگار برای دانشجویان پرونده انضباطی تشکیل نشود.

وی تاکید کرد: سعی می کنیم با دانشجویانی که سیگار می کشند صحبت و به آنها تذکر داده شود.

دانشگاه تهران پرونده انضباطی مجید سرسنگی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد: نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

بازی دیروز پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تازه به سبک دهه ۶۰ در مدارس
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • «قلیان اکسیژن» در مرحله آزمایش است/ برای نتیجه‌گیری زود است
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم