Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@00:59:48 GMT

مرز خسروی بازگشایی میشود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۱۴۷۶

رئیس کمیته سیاسی و کنسولی ستاد اربعین با اشاره به تلاش‌های بسیار زیاد ایران برای بازگشایی این مرز عنوان کرد: ما هرلحظه منتظر بازگشایی این مرز هستیم اما با توجه به مدت باقی‌مانده تا اربعین حقیقتاً فکر نمی‌کنم که مرز خسروی باز شود. ناطقان: حسن قشقاوی ظهر امروز در سخنانی به مشکلات مرز خسروی و عدم بازگشایی آن تاکنون اشاره کرد و گفت: مرز خسروی یکی از بهترین مرزهای کشور است که بهترین زیرساخت‌ها چه در قصر شیرین و چه در خود مرز در این منطقه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه فشار افکار عمومی برای بازگشایی این مرز زیاد است ابراز داشت: عدم بازگشایی این مرز باعث کسادی بازار شده و افرادی که در این مرز سرمایه‌گذاری کرده‌اند خواستار بازگشایی هر چه زودتر این مرز هستند.
رئیس کمیته سیاسی و کنسولی ستاد اربعین در ادامه عنوان کرد: اجازه بازگشایی مرز مستقیماً در دستان حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق است و حتی اگر زیرمجموعه‌ها هم خواستار بازگشایی مرز باشند وی باید مستقیماً دستور بازگشایی را صادر کند.
وی عمده‌ترین دلیل ملاحظات نخست‌وزیر عراق در عدم بازگشایی مرز را امنیتی دانست و افزود: مرز خسروی به استان دیاله منتهی می‌شود و این استان در گذشته مقر منافقین بود و در حال حاضر هم محلی برای پناه بردن داعش است.
قشقاوی ادامه داد: دولت عراق علاقه ندارد که با بازگشایی مرز حتی با حادثه‌ای کوچک امنیت و شکوه  اربعین با مشکل مواجه شود.
رئیس کمیته سیاسی و کنسولی ستاد اربعین با اشاره به تلاش‌های بسیار زیاد ایران برای بازگشایی این مرز عنوان کرد: ما هرلحظه منتظر بازگشایی این مرز هستیم اما با توجه به مدت باقی‌مانده تا اربعین حقیقتاً فکر نمی‌کنم که مرز خسروی باز شود.
منبع: مهر برچسب ها: مرز خسروی ، قصر شیرین ، اربعین

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۱۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد آهکی صبح امروز گفت: از اواسط اسفند سال ۱۴۰۲ عملیات بازگشایی محور گنجنامه-تویسرکان با فعالیت ۱۰ نفر نیروی راهدار ،۱ دستگاه برف خور ،۱ دستگاه گریدر ،۲ دستگاه لودر ،۳ دستگاه کامیون برفروبی آغاز شده بود و تاکنون ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: در این مسیر کوهستانی، ۱۴ کیلومتر آن بسیار کولاک گیر بوده و در برخی از نقاط ارتفاع کولاک برف به ۶ متر نیز می‌رسد که با فعالیت جهادی عوامل راهداری عملیات برفروبی و بازگشایی این مسیر به پایان رسیده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۲ هزار متر مربع در محور گنجنامه-تویسرکان با استفاده از آسفالت گرم چاله گیری و لکه گیری انجام شده است و عملیات لق گیری سنگ‌ها، تعمیر و نصب گادرریل و نصب نیوجرسی نیز در حال انجام است.

آهکی در پایان گفت: محور گنجنامه -تویسرکان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه با هماهنگی کمیسیون ایمنی راه‌ها، مدیریت بحران استانداری و پلیس راه استان بطور کامل بازگشایی می‌شود.

کد خبر 6088954

دیگر خبرها

  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • عدم‌ پرداخت دستمزد و بیمه و نبود امنیت شغلی ظلم به کارگران است
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد