Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البزر با بیان اینکه اینکه طالقان توانایی تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارد، گفت: سهم آب طالقان و استان البرز مطابق با نیاز استان باید تخصیص داده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طالقان، محمدعلی نجفی در کارگروه اشتغال شهرستان طالقان که ظهر امروز برگزار شد، با تاکید بر اینکه اشتغال در کشور اهمیت دارد اظهار داشت: کشاورزی در تولید و اشتغال طالقان اولویت اساسی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه انتظارات از صنایع دستی و گردشگری طالقان بیشتر است، بیان کرد: طرح‌های فراوانی باید در این حوزه اتفاق بیفتد که نیازمند است تمام دستگاه‌های اجرایی تجهیزات و امکانات را برای تحقق آن عملیاتی کنند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه نرخ بیکاری با مهاجرت شهرستان طالقان مرتبط است، افزود: به دلیل آلودگی هوا در تهران و کرج فرصت مناسبی برای تقویت گردشگری‌، کشاورزی و اشتغال و افزایش صنایع تبدیلی در طالقان وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات بخش‌های مختلف شهرستان طالقان باید سریع‌تر حل شود، خاطرنشان کرد: از مدیران‌کل کارگروه اشتغال استان انتظار می‌رود با جدیت درصدد حل موانع زیر مجموعه خود در شهرستان‌ها باشند.

نجفی با بیان اینکه مدیران باید در شهرستان محل خدمت خود سکونت داشته باشند در غیر این صورت باید از آن شهرستان خارج شوند بیان کرد: مشکلات حاشیه دریاچه طالقان برای جذب سرمایه گذاری پیگیری و حل شود تا با سرمایه‌گذاری توسعه هرچه بیشتر طالقان را شاهد باشیم.

نجفی با بیان اینکه تمام بودجه استان البرز و شهرستان طالقان باید جذب شود، عنوان کرد: سهم آب طالقان و استان البرز مطابق با نیاز استان باید تخصیص داده شود و سهم آب طالقان نیز تقویت می‌شود.

وی با بیان اینکه بستر حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در شهرک صنعتی در دستور کار طالقان، اعم از آب و برق و گاز باید فراهم شود تصریح کرد: با جدیت تمام درصدد اجرا و پیگیری مصوبات کارگروه اشتغال استان البرز هستیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه موافق تدوین طرح جامع گردشگری شهرستان طالقان هستیم، عنوان کرد: در ماه‌های آینده باید گزارش قابل قبولی از عملکرد استان در حوزه رونق تولید و اشتغال ارائه دهیم.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۱۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره تعاون کاشان در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون، کالا‌هایی همچون سیمان، گلاب و عرقیات گیاهی، فرش دستبافت، لوله‌های چدنی، پلیکا، مفتول مسی، پی وی سی، میلگرد، لنت ترمز، لبنیات و مواد شوینده از کاشان به خارج از کشور صادر شده است.


حسن اربابی افزود: استرالیا، اسپانیا، انگلیس، سوئد، کانادا، آلمان، روسیه، اتریش، هلند، ژاپن، چین، پاکستان، عراق، آذربایجان، ارمنستان و افغانستان از جمله کشور‌های مقصد کالا‌های صادراتی بودند.


وی با اشاره به پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان گفت: مجموعه ورزشی رفاه کارگران به عنوان یک پتانسیل حوزه ورزش میباشد که در این زمینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی رفاه کارگران اختصاص پیدا کرده است.


اربابی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده ۲۲۳ میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی باید پایدار باشد و از این رو تسهیلات امسال به روستا‌هایی پرداخت می‌شود که برنامه داشته باشند و برای هر اشتغال حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و تسهیلات پرداختی نیز مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به ۶۳ هزار بیمه شده اجباری در شهرستان کاشان ابراز داشت: این تعداد در یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی مشغول به کار هستند که این مهم نشان از وسعت جامعه کارگری و اهمیت حوزه کارگری در شهرستان کاشان است.

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست