Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: بها دادن به بخش خصوصی، اشتغالزایی، کاهش وابستگی، کاهش واردات، افزایش صادرات و تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب ، نیاز کنونی این استان است بنابراین باید موانع پیش پای این بخش برداشته شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ' سید ناصر لارگانی' روز پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه استاندار اصفهان، افزود: مردم اصفهان برای انقلاب از همه چیز گذشتند و در این مسیر 23 هزار شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند و امروز نیز امثال شهید حججی ها را تقدیم راه اسلام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تجلیل و تقدیر از زحمات رسول زرگرپور استاندار سابق اصفهان، ادامه داد: ایشان فردی بسیجی و جهادی بود که از ابتدای انقلاب خدمات بسیاری را انجام داد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس تصریح کرد: به رغم ادامه بحران آب در اصفهان، بحران هایی که در دولت قبل در خصوص مساله آب بوجود آمد با مدیریت زرگرپور بوجود نیامد.
وی تصریح کرد: در هیچ دوره ای ارتباط و تعامل نمایندگان استان با استاندار اصفهان مانند این دوره نبود.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان همچنین با تقدیر از وزیر کشور به خاطر انتخاب محسن مهرعلیزاده به عنوان استاندار جدید این استان گفت: شعار آقای مهرعلیزاده مبنی بر ' کار، کار، کار' ، نشان از هدف ایشان برای خدمت به مردم اصفهان است.
وی تصریح کرد: استاندار جدید باید بداند برای تحقق این شعار نیازمند ایجاد تغییرات جدی در استانداری است.
حجت الاسلام لارگانی، مهمترین انتظار مردم اصفهان را برطرف شدن مشکل آب بیان کرد و گفت: باید با تشکیل ستاد ملی زاینده رود و استفاده از همه ظرفیت های موجود، این معضل محیط زیستی را برطرف کرد.
نماینده مردم فلاورجان ادامه داد: مردم اصفهان مشتاقانه منتظر وعده رئیس جمهوری در خصوص جاری شدن دائمی آب زاینده رود هستند.
وی اضافه کرد: همانطور که ستاد احیای دریاچه ارومیه تشکیل و راه اندازی شد و اعتبارات میلیاردی برای احیای دریاچه ارومیه هزینه شد در اصفهان نیز باید ستاد احیای زاینده رود تشکیل و برای احیای آن گام های اساسی برداشته شود.
حجت الاسلام لارگانی از اصفهان به عنوان صنعتی ترین استان کشور نامبرد و افزود: متاسفانه صنعت این استان در حال رکود است و کمتر از 20 درصد صنایع اصفهان با ظرفیت بالای 50 درصد در حال فعالیت هستند.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان بیکاری را یکی دیگر از مشکلات این استان اعلام کرد و افزود: میزان بیکاری در استان نسبت به میانگین کشوری سه درصد بیشتر است و برای برطرف کردن این مشکل باید از ظرفیت نخبگان استان و بهره گرفتن از سرمایه بخش خصوصی استفاده کرد.
وی وجود بخش خصوصی توانمند را از فرصت های استان اصفهان بیان کرد و گفت: متاسفانه بخش خصوصی به دلیل بروکراسی های اداری انگیزه خود را برای سرمایه گذاری در این استان از دست داده و در استان های دیگر سرمایه گذاری می کنند.
مراسم معرفی محسن مهرعلیزاده به عنوان استاندار اصفهان و تکریم رسول زرگرپور استاندار سابق این استان پنجشنبه با حضور وزیر کشور در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
هیات دولت روز یکشنبه (7 آبان 1396) محسن مهر علیزاده را به عنوان استاندار جدید اصفهان انتخاب کرد.
پیش از این، رسول زرگرپور از مهر سال 1392 در سمت استاندار اصفهان فعالیت داشت.
7134/ 2093 ** خبرنگار: محمد کامران ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون

علی خضریان سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح بازدید روز گذشته خود از اداره کل انتقال خون استان تهران گفت: این بازدید به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان تهران و جهت آشنایی میدانی با دستاوردها، خدمات، ظرفیت‌ها و مشکلات این مجموعه مهم و حیاتی برگزار شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران افزود: با توجه به اینکه بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مسئولین سازمان انتقال خون، این اداره کل تأمین کننده ۲۵ درصد خون و سایر فرآورده‌های خونی کشور و از مراکز حیاتی تهران است و خون، پلاسما، پلاکت، کرایو و ... از فرآورده‌های خونی است که این مجموعه برای بیمارستان‌ها و بیماران خاص، اعمال جراحی، بیماران سرطانی و ... تأمین می‌کند.

خضریان با بیان اینکه انتظارات اعتباری متناسب با وسعت و اهمیت این مجموعه از مهمترین مسائل اداره کل انتقال خون استان تهران است، گفت: با توجه به نیاز اداره کل انتقال خون به تجهیزات خاص برای تولید و انتقال محصولات خونی و حفظ سلامت این محصولات و هزینه بالای نیروی انسانی متخصص و شبانه‌روزی، مجموعه انتقال خون با کسری اعتبارات در سال گذشته مواجه بوده و این مسأله موجب نارضایتی بخشی از کارکنان و حتی ترک کار آنها و شرکت‌های طرف قرارداد شده است.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: عدم مدیریت بحران برای وقایع طبیعی و آسیب پذیری برخی از اماکن وابسته به سازمان انتقال خون در برابر این حوادث و موضوعات مرتبط با حملات سایبری بخش دیگری از مشکلات انتقال خون کشور است که باید هرچه سریعتر مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد.

خضریان در پایان بیان کرد: با عنایت به برنامه دولت جهت افزایش نزدیک به ۵ هزار تخت بیمارستانی در سطح استان تهران، ضروری است موضوع نگاه ویژه به مراکز دریافت محصولات و فرآورده‌های خونی به عنوان یک امر حیاتی برای خدمات درمانی در تهران مورد توجه جدی قرار گیرد و در همین خصوص مقرر شد تا مجمع نمایندگان تهران در جلسات آتی خود با مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران به این موضوع ورود نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • اجلاس اتاق های بازرگانی کشورهای عضو ACD-اصفهان
  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای