Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@21:26:26 GMT

رئیس جدید هیئت جودو اردبیل انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۲۵۸۰

رئیس جدید هیئت جودو اردبیل انتخاب شد

به گزارش برنا،معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به فعالیت بیش از ۴۰ هیئت ورزشی در استان، به حمایت از فعالیت هیئت های ورزشی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد.

محمد رضا برادران با بیان اینکه برنامه های ورزشی هیئت ها مورد حمایت است، اضافه کرد: هر هیئتی برنامه منسجم داشته به تبع مورد حمایت قرار گرفته و توانسته موفق نیز عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری مجامع انتخاباتی هیئت های ورزشی مطابق برنامه قانونی و زمان بندی تصریح کرد: تاکید اداره کل ورزش و جوانان به روسای منتخب بهره گیری از حداکثر توان در رشته های ورزشی و ایجاد زمینه رشد و توسعه آن است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به فعالیت ۳۰۰ جودوکار در این استان اضافه کرد: در این رشته ورزشی نیز استفاده از ظرفیت ها و تقویت بخش داوری و مربی گری مورد تاکید است.

در این مراسم رئیس جدید هیئت جودو استان اردبیل نیز با اشاره به ضرورت تقویت رشته جودو در استان تاکید کرد: در نظر داریم در بخش استعدادیابی، مربی گری و داوری از تمامی ظرفیت ها استفاده کنیم.

اسدالله محقق افزود: انتظار می رود پیشکسوتان و ورزشکاران یاری گر این رشته ورزشی بوده و برای توسعه و رشد آن هیئت ورزشی را حمایت کنند.

در این مجمع انتخاباتی از بین دو نامزد آقایان اسدالله محقق و شهرام حسن زاده، اسدالله محقق از ۱۷ رای ماخوذه با کسب ۱۳ رای به عنوان رئیس جدید هیئت جودو انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور