Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:17:17 GMT

48 پروژه خاص ملی در استان اردبیل در حال اجراست

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۰۹۱۷۳

48 پروژه خاص ملی در استان اردبیل در حال اجراست

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر و به همت دستگاه مختلف اجرایی 48 پروژه ملی خاص و ویژه در سطح استان اردبیل در حال اجراست. 

به گزارش ایسنا، داود شایقی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل اظهار کرد: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 310 میلیارد تومان در حال اجراست که امیدواریم با پیگیری مدیران استانی این پروژه ها هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همزمان با حضور استاندار جدید اردبیل، جلسه شورای برنامه ریزی استان برگزار شد تا گزارشی جامع از پروژه های ملی دستگاه های اجرایی تبیین شود، گفت: با توجه به اینکه در فصل بودجه ریزی در کشور قرار داریم باید مدیران دستگاه های اجرایی بیشترین وقت خود را صرف پیگیری طرح ها و پروژه ها در قالب بودجه سال 97 کنند تا با جذب اعتبارات مناسب بتوانیم در سال آینده روند تکمیل و توسعه این طرح ها را شاهد باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل اضافه کرد: ما در سازمان مدیریت و برنامه ریزی با همراهی استاندار اردبیل، نمایندگان مجلس و مدیران دستگاه های اجرایی تلاش می‌کنیم تا در بودجه سال آینده بتوانیم اعتبارات خوبی را جذب استان کنیم.

شایقی با یادآوری اینکه قرار شد در آذرماه مدیران دستگاه های اجرایی از جذب اعتبارات متمرکز و ملی گزارش دهند ابراز کرد: با توجه به اینکه 80 درصد اعتبارات عمرانی کشور از طریق وزارتخانه ها و به صورت متمرکز توزیع می شود انتظار می رود مدیران دستگاه های مختلف با تلاش و جدیت تمام همت کنند تا بیشترین جذب این اعتبارات را شاهد باشیم.

وی گفت: با توجه به اینکه سازمان برنامه و بودجه قرار است تا 15 آذرماه لایحه بودجه را تقدیم مجلس کند قطعا با هدایت و راهبری استاندار اردبیل تلاش مدیران و تعامل با نمایندگان مجلس سعی خواهیم کرد بودجه سال آینده استان را یک رشد و جهش قابل قبولی ببخشیم تا تحرک جدی در اجرا و تکمیل پروژه های استانی اتفاق بیفتد. 

شایقی به جذب 40 درصد اعتبارات استانی با اختصاص اسناد خزانه به دستگاه های دولتی به میزان 38 میلیارد تومان اشاره و خاطرنشان کرد: ما بیش از 97 درصد موافقتنامه ها را با دستگاه های مختلف در تخصیص اعتبارات و منابع به امضا رسانیدم و سعی می کنیم تا در چهار ماه باقی مانده از سال 96 بتوانیم این تخصیص ها را به سرعت افزایش دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۰۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول مربوط به اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول پیوست یک با عنوان «اعتبار طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه دستگاه‌های اجرایی» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ در توضیح اظهار کرد: جدول پیوست یک مربوط به پروژه‌هایی است که در ماده ۲۳ آمده بود، پروژه‌هایی در ۲ سال گذشته حذف شده بود که ما در این پیوست آوردیم.

وی ادامه داد: این پیوست مربوط به اختصاص اعتباراتی برای زیرساخت‌های کشور است یعنی هر پروژه‌ای که باید اجرا شود در این پیوست آمده است، ما بودجه عمرانی را افزایش داده و هیچ بودجه عمرانی کم نشده است به طوری که بودجه عمرانی از ۳۷۵ همت به ۴۰۰ همت افزایش پیدا کرده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • موافقت مجلس با جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی در بودجه ۱۴۰۳
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند