Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@14:33:18 GMT

بزرگترین ماموریت کی روش مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۲۶۹۰

کارلوس کی روش می گوید آماده جنگیدن برای مهم ترین هدفی است که در تیم ملی ایران دنبال می کند.

به گزارش شریان نیوز،سرمربی تیم ملی گفته صعود به مرحله دوم جام جهانی 2018 هدف مهمی است که با وجود سختی های فراوان آن را دنبال می کند.

کی روش با اشاره به این موضوع گفته است: وظیفه من این است که تلاش کنم تا رؤیاهای مردم ایران را محقق کنم، تیم ملی هیچ‌وقت به دور دوم جام جهانی نرفته و شما فکر می‌کنید این کار راحت است؟ من دست از تلاش برای تهیه امکانات برای تیم ملی برنداشتم و این جزء وظایفم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
من یک هدف دارم و یک انگیزه که بهترین آماده‌سازی را برای تیم ملی در نظر بگیرم. هواداران ایران در مورد آرزوهای بزرگ صحبت می‌کنند و بازیکنان و مربیان هم همین هدف را دارند. فدراسیون در مورد این موضوع حرف می‌زند و دولتمردان هم چنین صحبت‌هایی را می‌کنند اما آیا شما فکر می‌کنید وظیفه من چیست؟ آیا باید کار را رها کنم؟ خیر، من این کار را نمی‌کنم. من وظیفه دارم بهترین‌ها را فراهم کنم ولی فکر نکنید زیاد نگران این مسائل جزئی و این جنگ‌هایی که بحثش مطرح می‌شود هستم. بزرگترین جنگ من صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی است.   منبع:خبرورزشی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۲۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جواد خیابانی در برنامه سلام صبح بخیر در خصوص ساخت ورزشگاه گفت:«در این مورد از وزارت خانه دوستان خوبم با من تماس گرفتند که من گفتم من یک وظیفه رسانه ای دارم و یک وظیفه اخلاقی.اما آنچه که می شود را به مردم بگویید.آیا چینی ها زیر میز زده اند؟گفته اند نمی آییم و دبه کرده اند؟دوستان گفتند نه چنین چیزی نیست.من گفتم پس چرا اعلام نمی کنید دلیل ساخته نشدن ورزشگاه چیست؟که یک سری از نکات را گفتند و خب اسرار است.»

خیابانی ادامه داد:«من احساس می کنم یک سری از واقعیت ها به مردم گفته نمی شود.آیا از نظر مالی توان ساختن استادیوم را نداریم؟اگر نداریم اعلام کنید.ورزشگاه آزادی سال 1947 با دستان ایرانی ها و سرمایه ایرانی ساخته شد.نه چینی ها بودند؛نه آمریکایی ها و نه هندی ها.چرا ما باید وابسته به چینی ها باشیم؟آیا نفت داده ایم که برای مان ورزشگاه بسازند؛خب چرا نمی آیند بسازند؟حرف من این است که راستش را به مردم بگویید.»

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899398

دیگر خبرها

  • شرایط کشاورزان دیم کار مطلوب است
  • اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • چینی‌ها ساخت ورزشگاه برای ایران را دبه کردند؟
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • (ویدیو) صحنه تماشایی از کمک پلیس وظیفه شناس به یک پیرمرد
  • خبر خوش برای سربازان
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد