Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی اعتقاد دارد که تیم ملی برزیل در وقت سوم در لاک دفاعی فرو رفته بود.

عباس هاشم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی که با شکست مقابل برزیل راهی دیدار رده‌بندی شد، گفت: باید در دیدار مقابل روسیه پیروز می‌شدیم، اما متأسفانه به دلیل چند اشتباه کوچک نتوانستیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم و این باخت‌ها چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئن بودیم که در رقابت مقابل برزیل، برزیلی‌ها کار دشواری مقابل ما دارند، نه اینکه ما کار دشواری داشته باشیم.

وی افزود: از توانایی بازیکنان خودمان آگاه بودیم و بازی ما بسیار نزدیک به هم بود. در فوتبال ساحلی هر تیمی بتواند از فرصت‌های پیش آمده، استفاده کند نتیجه را به سود خودش رقم می‌زند. بازیکنان تمام توان خود را گذاشتند و با لیاقت و با دل و جرأت بازی کردند و بودن خون ایرانی در رگ‌های‌شان را نشان دادند. همگان دیدند که برزیل، قهرمان جهان در وقت سوم در لاک دفاعی فرو رفته بود. نظر من این است که حتی دروازه‌بان برزیلی روی مرادی خطای پنالتی کرد و داور می‌توانست کارت قرمز به او بدهد. در وقت آخر چند موقعیت خوب روی دروازه برزیل داشتیم که آن را هم از ما گرفت. باخت مقابل برزیل برای ما برد بود، چون بازی خوبی انجام دادیم. با این حال امیدوارم با کسب مقام سوم مردم ایران را شاد کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره غیبت بهزادپور و کیانی در دیدارهای قبلی و درخشش آنها مقابل برزیل اظهار داشت: همیشه برای ما ظهر قبل از مسابقه شرایط سختی است که بتوانیم در جلسه با اوکتاویو دو بازیکن را از ترکیب خط بزنیم. تیم ما 12 بازیکن بسیار خوب در این رقابت‌ها به امارات آورده‌ایم و می‌دانیم هر کدام از این بازیکنان در هر موقعیتی که وارد شوند، می‌توانند به تیم کمک کنند. حمید بهزادپور یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیاست و مصطفی کیانی نیز یکی از بهترین بازیکنان تیم است. صلاح دیده شد که شب گذشته وارد میدان شوند و مثمر ثمر واقع شدند. ما به این بازیکنان اعتقاد و ایمان داریم.

هاشم‌پور خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها شانس مسابقه به دو بازیکن جوان‌مان نیز داده شد، علی میرشکاری با 20 سال و محمد مرادی با 21 سال سن که توانستند با بازیکنان تیم‌های بسیار قدرتمندی مانند روسیه و برزیل روبه‌رو شوند و نشان دهند جوان‌های خوب ایرانی در فوتبال ساحلی نیز می‌توانند بهترین باشند. تمام بازیکنان حتی ذخیره‌ها نشان دادند که عرق ملی دارند.

وی با بیان اینکه محمد احمدزاده تنها با 60 درصد از آمادگی فیزیکی خود بازی می‌کند، اما صد درصد توانش را برای پیروزی می‌گذارد به تسنیم گفت: رباط پای او پاره شده و فقط با تعصبی که دارد بازی می‌کند. رباط آرنج پیمان حسینی پاره شده و امیرحسین اکبری هم مصدوم است. اکثراً بازیکنان با مصدومیت‌هایی که در لیگ داشتند به این مسابقات آمده‌اند. اوکتاویو همیشه گفته است: من می‌نازم به این بازیکنان که در شرایط سخت، کارهای بزرگ انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

R35347/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل

به‌گزارش خبرگزاری صدا وسیما خراسان شمالی؛ مردم روستای رباط قره بیل درشهرستان گرمه در گفتگو با خبرنگار صداوسیما به مشکل رفت و آمد دراین روستا اشاره کردند و عنوان کردند پل زیرگذری که برای رفت و آمد به داخل روستا احداث شده استاندارد نیست و موجب مشکلات زیادی از جمله بی رونق شدن کسب کار شده است.

{$sepehr_media_11040962_600_350 }

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • (ویدئو) کروکودیلی که در چنگال شیر‌ها گرفتار و تکه پاره شد
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل