Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادین ژکو در فصل گذشته موفق به کسب جایزه کاپاکانونیره به عنوان برترین گلزن سری آ شد و در طی این مدت نیز همواره تاثیر گذار بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ادین ژکو ، مهاجم تیم رم، پیشنهاد کلان چینی ها را رد کرد. باشگاه رم و ادین ژکو پیشنهاداتی از چین دریافت کرده بودند که حاکی از آن است که چینی ها حاضر به پرداخت حقوق سالیانه ۱۳ میلیون یورو برای مهاجم تیم رم بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادین ژکو، در فصل گذشته موفق به کسب جایزه کاپاکانونیره به عنوان برترین گلزن سری آ شد و در طی این مدت نیز همواره تاثیر گذار بوده است. بر طبق ادعای Calciomercato، این روند اخیر ژکو، چندین باشگاه چینی را وادار به ارائه پیشنهاداتی به ارزش حقوق سالیانه ۱۳ میلیون یورو کرده است. با این وجود، مونچی، مدیر ورزشی باشگاه رم، و ژکو هر دو بلافاصله پیشنهادات مطرح شده را رد کرده اند.

لازم به ذکر است مهاجم ۳۱ ساله تیم رم در طی ۱۴ بازی در سری آ و لیگ قهرمانان اروپا در این فصل، موفق به ثبت ۱۰ گل و ۲ پاس گل شده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان

رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

به گزارش ایسنا، اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا امروز (پنجشنبه) در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر موقت لبنان و نیکوس کریستودولیدس، رئیس جمهوری قبرس خاطرنشان کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

براساس گزارش العربیه، رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرد که این بودجه از سال جاری میلادی تا سال ۲۰۲۷ در دسترس لبنان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: «اتحادیه اروپا همچنین از نیروهای مسلح لبنان با تجهیزات و آموزش برای مدیریت مرزهای این کشور حمایت خواهد کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • رانگنیک به این دلیل پیشنهاد بایرن را رد کرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟