Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@00:23:31 GMT

افزایش 55 درصدی گردشگران خارجی روستای میمند

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۴۵۹۶

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان از افزایش 55 درصدی گردشگران خارجی روستای صخره‌ای میمند شهربابک خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، «محمود وفایی» با اشاره به افزایش شمار گردشگران داخلی و خارجی روستای صخره‌ای میمند، افزود: این افزایش 55  درصدی گردشگران نسبت به سال‌های گذشته دور از انتظار نبود که خوشبختانه اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با ثبت جهانی روستای میمند، گردشگران زیادی از کشورهای اروپایی و کشورهای آسیایی به‌ویژه کشور چین به این روستا سفر کرده‌اند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان با بیان این‌که ثبت جهانی آثار تاریخی و مناطق گردشگری تأثیر بسزایی در جذب هر چه بیشتر گردشگران دارد، تصریح کرد: ثبت جهانی هر اثر نوعی تبلیغ برای جاذبه‌های گردشگری آن کشور محسوب می‌شود که باید در شناساندن هر چه بیشتر این آثار تلاش بیشتری بکار برده شود که در این زمینه بخش خصوصی می‌تواند راه گشا باشد.
وی به ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای حضور گردشگران در روستای صخره‌ای میمند اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون چهار اقامتگاه بوم‌گردی و یک رستوران سنتی راه‌اندازی شده و بلدهای محلی و راهنمایان گردشگری آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند تا نیازهای گردشگران را برطرف کنند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان به افزایش شمار گردشگران در دیگر مناطق گردشگری استان اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه ثبت پنج اثر استان کرمان در فهرست میراث جهانی، گردشگری این منطقه را بسیار متحول کرده است.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم

شهر شیراز در استان فارس واقع شده است. هر ساله گردشگران بسیاری از این شهر مهد فرهنگ و هنر بازدید می‌کنند. خانه زینت الملک قوامی نیز یکی از همین اماکن زیبا و گردشگری شیراز است و از جمله زیباترین و مشهورترین خانه‌های تاریخی است که هر سال گردشگران بسیاری از آن دیدن می‌کنند؛ خانه‌ای که قدمت آن به دوره قاجار بازمی‌گردد.

شهروندخبرنگار نا فیلمی را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

نگاهی به جاذبه‌های گردشگری قزوین در آستانه نوروز + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • با قدم زدن در خانه تاریخی زینت الملک قوامی به تاریخ سفر کنید + فیلم
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • افزایش ۷۲ درصدی سرمایه گذاری خارجی آذربایجان شرقی
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • بورل: تخریب شهر‌های غزه از تخریب شهر‌های آلمان در جنگ جهانی دوم بیشتر است