Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: دغدغه یک خانواده پنج نفره تویسرکانی در مسیر پیاده روی از نجف اشرف به کربلا این بود که ناراحت هستند، چرا پسر کوچکشان را نتوانسته اند با خود بیاورند.

به گزارش فارس به مراسم اربعین در عراق، دغدغه یک خانواده پنج نفره تویسرکانی در مسیر پیاده روی از نجف اشرف به کربلا برای رسیدن به حرم این بود که ناراحت هستند، چرا پسر کوچکشان را نتوانسته اند با خود بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خانواده پنج نفره تویسرکانی از شوق و ذوق خویش برای رسیدن هرچه سریعتر به حرم صحبت می کردند.

اول صبح بود یه گوشه‌ای کنار موکب فرهنگی فارس برای صرف عدسی داغ اتراق کرده بودند.

درباره سفر و اینکه دخترهای خانواده پاهایشان تاول زده بود، صحبت می‌کردند، در حال برنامه ریزی برای نحوه حضور در حرم امام حسین(ع) و طی طریق مابقی راه در حال صحبت بودند.
باب گفتگو با خانواده پنج نفره اهل تویسرکان را باز کردم، می‌گفت جزء  طایفه تویسرکان هستم، علی برومند به اتفاق همسر و سه دخترش در این سفر حضور پیدا کرده است.
از سختی راه پرسیدم، گفت: پیاده روی که راحت نیست، ولی چون معنویت خاصی دارد، مشتاق حضور در این سفر هستم، خدا بخواهد بار دوم خودم و بار سوم است که همسرم کربلایی می‌شود، دخترها را با خودمان آوردیم که این از چشمه جوشان معرفت حسینی بچشند.
این سفر وصف نشدنی است، حسرت به دل مانده ام که چرا پسرم که الان منزل هست، با خودمان نیاوردیم،تلاش داریم که زودتر به کربلا برسیم،سعی می کنیم تا عصر برسیم.
در حال صحبت بودیم که همسرش به میان صحبت های ما آمد، می گفت که تجربه سفر پیاده روی از بغداد به کربلا را هم دارد.
وی افزود: نذر کردم که هر سال حضور داشته باشم و اتصالی که پیدا شده است، همچنان ادامه داشته باشد، گفتم داره باران می بارد نگران نیستید، فقط تقاضا کردند دعا کنم زودتر به حرم مولا امام حسین برسند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۵۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسابقات جایزه بزرگ سئول از شنبه (١٥ اردیبهشت) با برگزاری دیدارهای گروهی مقدماتی انفرادی بخش مردان آغاز شد. 

ایران با چهار نماینده در این مسابقات شرکت کرده است که پاکدامن به خاطر رنکینگ جهانی از برگزاری دیدارهای مقدماتی معاف شد اما محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران مقابل حریفانشان در مرحله مقدماتی قرار گرفتند و نتیجه آن هم صعود مستقیم رهبری به جدول ٦٤ نفره اصلی و کنار رفتن دو نماینده دیگر کشورمان بود.

عملکرد نمایندگان ایران در روز نخست جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

مرحله مقدماتی

*فرزاد باهر ارسباران: سه برد و سه باخت و صعود به جدول ١٢٨ نفره

*محمد فتوحی: سه برد و سه باخت و صعود به جدول ١٢٨ نفره

*محمد رهبری: ٦ برد و صعود مستقیم به جدول ٦٤ نفره اصلی

جدول ١٢٨ نفره

*محمد فتوحی 15 – 4 ژانات نابیف (قزاقستان) 

*فرزاد باهرارسباران ١٢ – ١٥ محمد العمر (عربستان) 

جدول ٦٤ نفره مقدماتی 

*محمد فتوحی ١٢ – ١٥سانگون پارک (کره جنوبی) 

دیدارهای جدول ٦٤ نفره اصلی روز دوشنبه برگزار می‌شود و علی پاکدامن با آرتیوم سارکیسیان از قزاقستان دیدار می‌کند و محمد رهبری به مصاف توماس مارتینه از فرانسه می‌رود.

دیگر خبرها

  • استارت روئینگ‌سواران برای حضور در المپیک
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس/ طبیعت گردان مراقب باشند
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • سیل خروشان در سرخه مرند / گرفتاری خانواده ۱۱ نفره در ارتفاعات اکوزداغی هریس + فیلم
  • خانواده‌ ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» مهمان هلال‌احمر شدند
  • خانواده‌ای ۱۱ نفره گرفتار در کوه اکوز داغی مهمان هلال‌احمر شدند
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره