Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال پس از استراحت سه روزه ساعت 16 امروز (شنبه) در زمین شماره دوی آزادی برگزار شد.

* هفت بازیکن استقلال به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در تمرین حضور نداشتند. سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* سرور جپاروف به همراه دو فرزندش در تمرین حضور یافت. وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال به سمت فرزندان هافبک ازبکستانی رفت و دقایقی با آنها صحبت کرد.

* دختر کوچک جپاروف مورد توجه بازیکنان استقلال هم قرار گرفته بود و آنها دقایقی با فرزند هافبک آبی‌پوشان بازی کردند.

* تمرین با صحبت‌های شفر آغاز شد و سرمربی استقلال پنج دقیقه با شاگردانش صحبت کرد.

* بازیکنان پس از چند دقیقه دویدن دور زمین و بازی آقاوسط، به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* اشکان نامداری مربی دروازه‌بان‌های استقلال به دلیلی نامعلوم تصمیم به تنبیه ارشیا بابازاده دروازه‌بان سوم آبی‌پوشان گرفت. نامداری در رفتاری عجیب با استوک هایش روی کمر بابازاده رفت که مهدی رحمتی هم به او کمک کرد. ارشیا پسر حمید بابازاده است که در کادر فنی قبلی حضور داشت.

* زمانی که پسر جپاروف مشغول بازی کردن بود، داریوش شجاعیان به سمت او رفت تا توپ را بگیرد، اما پسر جپاروف توپ را از بین پاهای هافبک استقلال رد کرد!

تیم استقلال پس از پایان تعطیلات لیگ، بیست و نهم آبان ماه در هفته دوازدهم، میهمان سیاه‌جامگان مشهد خواهد بود.

602

باشگاه استقلال ایران فوتبال بازیکن شفر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!

سفر جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال به دبی سر و صدای زیادی به راه انداخت چون نه جواد نکونام و نه کادر مدیریتی باشگاه استقلال در جریان این مسافرت نبودند و پاسپورت جلال‌الدین در اختیار خودش بود و شخصاً برای سفر به امارات اقدام کرد.

چند روز قبل، این شایعه مطرح شد که جواد نکونام با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد کرده و احتمال دارد او را چند جلسه از حضور در تمرینات محروم کند اما فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده است چون ماشاریپوف به ایران بازگشته و سر تمرین استقلال نیز حضور پیدا کرده است.

حالا باید ببینیم نکونام از وجود این ستاره در بازی فوق العاده حساس مقابل تراکتوربه عنوان مهره اصلی استفاده خواهد کرد یا تدابیر تاکتیکی تیمش را به گونه‌ای مشخص می‌کند که او نیمکت نشین شود؟

 

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال