Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعود بن احمد خالد البروانی روز شنبه در نشست با فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: برای هر بخش در حوزه سرمایه گذاری اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با کشور عمان یک تفاهم نامه نوشته و امضا خواهد شد.
وی افزود: این تفاهم نامه ها برای فعالان اقتصادی این استان بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفیر عمان در تهران هدف از سفر به یاسوج را بررسی زمینه های سرمایه گذاری کشورش عمان در استان کهگیلویه و بویراحمد و توسعه همکاری‌های مشترک ذکر کرد.
وی تأکید کرد که کشورش آماده سرمایه گذاری و گسترش همکاری های اقتصادی، تجاری و بازرگانی در حوزه های گوناگون در این استان غنی و با ظرفیت های متنوع است.
سفیر عمان در تهران با اشاره به این که استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان قطب گردشگری ایران محسوب می شود، تصریح کرد: وزیر کشور عمان در پایان ماه ژانویه به ایران و یاسوج خواهد آمد و می توانید هر گونه پیشنهاد در زمینه همکاری‌های مشترک بین این استان و کشور عمان در حوزه گردشگری ارائه دهید.
وی بیان کرد: با توجه به وجود مشکلات اسناد بانکی برای تجار ایرانی در سرمایه گذاری مشترک با کشور عمان ،پیرامون این موضوع طی 2 روز آینده رایزنی هایی در مسقط با مرتضی سرمدی سفیر ایران انجام خواهد شد.
سفیر عمان گفت: پادشاه عمان همواره بر تقویت گسترش روابط کشورش با ایران تاکید داشته است.
عمان؛کشوری پادشاهی است در شرق شبه جزیره عربستان، پایتخت آن مسقط از شرق به دریای عرب و از شمال به دریای عمان محدود است از جنوب با یمن و از غرب با عربستان سعودی و امارت متحده عربی همسایه است.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
9868/1662

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۶۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین