Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران که خود را آماده حضور در مسابقات جهانی آمریکا کرد، بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود سلطانی‌فر دقایقی پیش با حضور در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری از نزدیک در جریان وضعیت ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران در آستانه حضور در مسابقات جهانی قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار علی مرادی با قدردانی از حضور وزیر ورزش در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: تمریناتی که عزیزان انجام می‌دهند یک کار تاریخی در ورزش ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمی‌گویم این کار بی‌نظیر اما کم‌نظیر است و کار بزرگی با حمایت‌های شما در حال شکل گرفتن است. امیدوارم با حمایت‌های شما و تلاش ورزشکاران نتیجه‌ای کسب کنیم که دل مردم ایران را شاد کنیم.

در ادامه سلطانی‌فر خواستار شنیدن صحبت‌های کادر فنی و وزنه‌برداران شد.

بیرانوند سرمربی تیم ملی با قدردانی از حضور وزیر ورزش گفت: خواهش می‌کنم وزنه‌برداری را به صورت ویژه ببینید. کمتر از ۱۰ ماه به بازی‌های آسیایی مانده و سه سال به المپیک. اگر قرار است از وزنه‌برداری توقع مدال‌آوری باشد باید نگاه ویژه‌تری به بچه‌ها صورت گیرد و نگاه گلخانه‌ای در میان نباشد. از شما خواهش می‌کنم نگاه ویژه‌تری نسبت به وزنه‌برداری داشته باشید تا ان‌شاءالله بتوانیم نتایج درخشانی را در رویدادهای پیش رو کسب کنیم.

در ادامه این دیدار بهداد سلیمی گفت: قطعا حضور شما باعث افزایش روحیه ورزشکاران شده و از شما می‌خواهم ان‌شاءالله پس از مسابقات جهانی پاداش ویژه‌ای را از وزارت ورزش و همچنین دیدار وزنه‌برداران را با رئیس‌جمهور داشته باشیم.

همچنین سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو نیز در سخنانی کوتاه خواستار حمایت‌های هر چه بیشتر مسوولان از تیم ملی وزنه‌برداری شد.

سهراب مرادی نیز با قدردانی از حضور وزیر ورزش گفت: چند سالی بود این اتفاق نیفتاده بود. ما سالیان سال است ورزش می‌کنیم و وقتی ورزش را کنار می‌گذاریم هیچ پشتوانه‌ای نداریم تا روی آن حساب کنیم. سال‌های گذشته برای قهرمانی جهان ۱۵۰ سکه پاداش می‌دادند اما الان ۸۰ سکه پاداش می‌دهند. با وجود این که سال به سال باید پاداش‌ها بیشتر شود اما این موضوع در قبال قهرمانان اتفاق نیفتاده و میزان پاداش‌ها کمتر شده است.

وزیر ورزش و جوانان نیز پس از شنیدن صحبت‌های وزنه‌برداران گفت: دیروز یک سال شد که در خدمت ورزش ایران هستم. برای سومین مرتبه است که در خدمت دوستان وزنه‌برداری هستم. ما اگر می‌خواهیم برای مسابقات المپیک آماده شویم باید از همین الان آماده شویم و بذرهایمان را بکاریم تا بتوانیم خوب درو کنیم. ما در جلسات‌مان پیش‌بینی‌های لازم برای مسابقات مختلف را داشته‌ایم و در جریان برنامه‌ها و اهداف فدراسیون‌ها هستیم.

وی افزود: با روسای فدراسیون‌ها و مجموع دست‌اندرکاران فدراسیون‌ها رودربایستی نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره، پانزدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود.

گروه نخست: از پانزدهم تا هجدهم اردیبهشت
وحید نواب، امیرحسین قربانی (مازندران)، شمس‌الدین شهبازی، امیر نظری (کرمانشاه)، امیرمهدی رحیم‌آبادی، ایمان گل‌شاهین، رضا امینی‌زاده (کرمان)، مهدی شکوهی، مرتضی جمالی (قم)، احسان غلامحسین‌پور، بهنام آرندی، رضا خادمی (فارس)، مرتضی انیسی (تهران)، محسن کولیوند، محمد نادری (لرستان)، هادی خوش‌اقبال (خراسان‌رضوی)، رسول صحرایی (خراسان‌شمالی)، حسین خلیلی (بوشهر)

گروه دوم: از هجدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه
حسن صفری، حسین تیزبر (بوشهر)، مسلم مهرابیان، حسین شجاعی (کرمان)، احسان غلامحسین‌پور، آرمان قنبری (فارس)، مجتبی حسینی، حامد بابائیان (قم)، امین رضایی، مرتضی پایا (مازندران)، امیر فرجی، روح‌اله دهقان، امیر تلخابی (مرکزی)، یونس حسنی، بهروز شاه‌محمدی، میثم بهمنی، میثم محمدی (زنجان)، حمیدرضا عزیزی (تهران)

گروه سوم: از بیست و یکم و بیست و چهارم اردیبهشت ماه
یاسر رستمی، حسین نوروزی، کمیل علیزاده (مازندران)، مسعود ژولیده (کرمانشاه)، عبدالرضا کریم‌زاده، محمدجواد عالی‌زاده (بوشهر)، عباس ترابی، محسن مختاری (مرکزی)، سجاد آتش‌سقا (خراسان‌رضوی)، رضا سلجوقی (خراسان‌شمالی)، مسلم اکبری (تهران)، علیرضا مددی‌زاده، ابوالفضل سلطانی (کرمان)، سعید جهانی (زنجان)، سجاد نوری‌خواه (قم)، محمدعلی موسوی، ابراهیم قائدی، میلاد محمدی (خوزستان)، رضا رحیمی، عرفان گلچین (فارس)

کادر فنی:
سرمربی: علیرضا رعدی
مربی: علیرضا طارمی
مدیر تیم ملی: فرهاد نفرزاده
سرپرست: ابوالفضل رشیدی

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست