Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:16:17 GMT

آمار اشتغال اردبیل شفاف سازی شود

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۸۴۷۲

آمار اشتغال اردبیل شفاف سازی شود

اردبیل - استاندار اردبیل به ضرورت شفاف سازی آمار اشتغال در این استان و اجرای طرح‌های عملیاتی در حوزه اشتغال‌زایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنامجو عصر شنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل تصریح کرد: نیازمند شفاف سازی آمار اشتغال در این استان هستیم.

وی با تاکید به اینکه خروجی جلسات اشتغال می بایست برای مردم مفید فایده باشد، اضافه کرد: به ویژه انتظار می رود میزان اشتغال ایجاد شده و نوع مشاغل ایجاد شده مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل به ضرورت اهتمام تمامی ادارات برای توسعه اشتغال استان تاکید کرد و افزود: می توان گفت تمامی ادارات می توانند در زمینه اشتغال زایی مشارکت داشته باشند.

بهنامجو به قابلیت های اشتغال زایی در ادارات میراث فرهنگی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و جهاد کشاورزی استان اشاره و تاکید کرد: در صحبتی که با بانک ها شده رویکرد مثبتی برای حمایت از طرح های اشتغال دیده می شود.

رئیس کارگروه تخصصی اشتغال استان تاکید کرد: برای بهبود وضعیت اشتغال می بایست بخشی نگری کنار گذاشته شده و تمرکز مدیران به صرف جلسات نباشد.

وی یکی از امتیازهای اشتغال زایی استان را منطقه آزاد تجاری عنوان کرد و افزود: از سال ۸۲ پیگیری راه اندازی منطقه آزاد در دستور کار بوده و لازم است بعد از اخذ مصوب قیمت تمام شده زمین کاهش یابد تا منجر به جذب سرمایه گذاری شود.

استاندار اردبیل در خصوص احصای ۱۶۰ طرح آماده واگذاری برای سرمایه گذاران اضافه کرد: زمانی می توان گفت این بررسی ها عملیاتی است که مکان واگذاری  طرح مشخص شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در اردبیل

 جلال آفاقی گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه در بحث سرقت در یک سال گذشته شاهد کاهش حدود ۲۵ درصدی وقوع این جرم در شهرستان اردبیل بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اثربخش بودن تمهیدهای در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروزی، بیان کرد: همچنین نوروز امسال با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۲۸ درصد آمار وقوع سرقت در اردبیل به نسبت مدت مشابه پارسال کاهش داشت.

بر اساس آمار نهادهای مربوطه اردبیل یکی از استان‌های امن ایران و به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل، در بحث کشف سرقت‌ها جزو سه استان برتر کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است.

۳۳ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان اردبیل مربوطه به واحدهای مسکونی، مغازه‌ها، مکان‌های دولتی، خودروها، موتورسیکلت‌ها و ۶۷ درصد سرقت‌های خُرد مانند سرقت قطعات خودروها، دوچرخه‌ها و جیب‌بری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید