Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع عظیم اربعین حسینی، به کارگیری مدیران کاردان توسط جدید استاندار اردبیل، راه‌های مواصلاتی مغان، تعطیلی فرودگاه پارس آباد و عدم پرداخت مطالبات گندم کاران و برجام و بد عهدی امریکا از جمله مباحث مهم خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان اردبیل بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اجتماع عظیم اربعین حسینی، به کارگیری مدیران کاردان توسط جدید استاندار اردبیل، راه‌های مواصلاتی مغان، تعطیلی فرودگاه پارس آباد و عدم پرداخت مطالبات گندم کاران و برجام و بد عهدی امریکا از جمله مباحث مهم خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان اردبیل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجتماع عظیم اربعین نمایش قدرت مسلمان‌ها و کابوسی برای استکبار جهانی است

آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید و آرزوی موفقیت برای وی، اظهار داشت: روحیه ریسک‌پذیری وی با سابقه خوب اجرایی قطعا برای معضلات حاد استان مفید و راهگشا خواهد بود و این مهم جز با وحدت و اتحاد و انسجام تمام نیروها و آحاد اهالی مکرم استان مقدور نخواهد بود.

وی به اجتماع عظیم اربعین اشاره کرد و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد اسلام جذاب‌ترین دین دنیا و مذهب اهل بیت با نشاط ترین مذاهب است و  تا حال هیچ دین و مذهبی قدرت جمع کردن نزدیک به 20 میلیون را در یک نقطه جهان نداشته است و این اجتماع عظیم نمایش قدرت مسلمان‌ها و یک کابوس بزرگ برای استکبار جهانی و صهیونیسم و هم ائتلافی‌های آن‌هاست و نشان می‌دهد آن‌ها هرچه برای به هم زدن وحدت هزینه کرده‌اند، همه نقش بر آب شده است.

وی اظهار کرد: این اجتماع بزرگترین عامل وحدت و هم‌گرایی است و با هیبت و شکوه خود تمام برنامه‌ریزی‌های دشمنان را به هم می‌ریزد.

امام جمعه اردبیل گفت: اجتماع اربعین و عزاداری محرم و اجتماعات تاسوعا و عاشورا ثروتی عظیم و هویتی مقدس و سفینه‌النجاه و مصباح الهدی برای نجات کشورهای اسلامی از ذلت‌های تحمیلی است و به همین جهت این هفته رهبر معظم انقلاب خطاب به رئیس جمهور آذربایجان فرمودند " باید قدر این فرصت مفید و مراسم پرشکوه عزاداری شیعیان در آذربایجان را دانست، زیرا این موارد، هویت ملت و کشور شما را تقویت می‌کند." و در ملاقات قبلی به ایشان فرموده بودند "خیر و مصلحت دولت آذربایجان در همراهی با احساسات مذهبی مردم است، به‌نحوی که آنان هیچ‌گونه نگرانی نسبت به مسائل مذهبی از ناحیه‌ی دولت نداشته باشند."

وی افزود: اجتماع اربعین فقط مال شیعه نیست، چون حسین فقط مال شیعه نیست و تمام شعارهای حسینی، جهانی است و به همین دلیل شیعه و سنی در این اجتماع عظیم حضور دارند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از خطبه ها به موضوع 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: دنیای معاصر مبتلی به یک قدرت اهریمنی شده که روحیه استکباری دارد و روحیه استکباری برای مدیریت دنیا از بمب اتمی خطرناک‌تر است.

عاملی بیان کرد: استکبار یعنی انسان یقین داشته باشد که راهی، باطل و کاری، جنایت محض است ولی با افتخار، آن را انجام دهد و به هیچکس پاسخگو نباشد، آمریکا هیروشیما را بمباران کرد؛ رئیس جمهور آمریکا گفت "ما از حادثه هیروشیما احساس خجالت نداریم و عذرخواهی هم نمی‌کنیم و حتی اگر به آنجا مسافرت کنیم، عذرخواهی نخواهیم کرد".

وی تصریح کرد: این هفته نخست وزیر انگلیس در صدمین سالگرد صدور بیانیه بالفور گفت "به نقش انگلیس در تأسیس و ایجاد اسرائیل مفتخریم" و ناو وینسنس آمریکا در خلیج فارس هواپیمای مسافربری ایران با 290 مسافر و خدمه که 60 کودک در بین آن‌ها بود را ساقط کرد اما رئیس جمهور آمریکا به فرمانده آن مدال افتخار داد و تا آخر از ملت ایران عذرخواهی نکرد و بوش پسر به عراق حمله کرد و میلیون ها انسان کشته و زخمی و آواره شدند و بعد به آسانی گفت "ما اشتباه کردیم ولی خدا ما را خواهد بخشید" و حاضر به عذرخواهی نشد و آن‌ها در حمله به عراق و سوریه نه از دولت این دو کشور و نه از شورای امنیت سازمان ملل اجازه نگرفتند و گفتند "حوصله بازی موش و گربه را نداریم".

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گفت: وزیر خارجه آمریکا اخیرا به راحتی از لزوم سرنگونی حکومت مشروع و مردمی برخاسته از رأی مردم یعنی نظام اسلامی ایران را مطرح می کند و می‌گوید "با تقویت بعضی صداها در ایران این کار را انجام خواهیم داد" این سخن و اقدام کاملا بر علیه منشور سازمان ملل و بر علیه فلسفه تأسیس آن و اهانت به تمام اعضاء است و آمریکا را به یک تروریسم دولتی تبدیل می کند.

وی افزود: آن‌ها کوچک‌ترین آداب دیپلماسی را رعایت نمی‌کنند و به راحتی فلسفه تشکیل سازمان ملل را زیرپا می‌گذارند و به تمام اعضاء آن اهانت می‌کنند و اثبات می‌کنند که سیستم سازمان ملل عقیم است و آن‌ها به راحتی دستور ترور دانشمندان هسته‌ای ایران را صادر کردند و در مقابل عده‌ای روشنفکر مرعوب در داخل کشور می‌گویند "چرا امام در برابر آمریکا قواعد دیپلماسی را رعایت نکرد و گفت اسرائیل باید از بین برود و به دانشجوها اجازه تصرف سفارت آمریکا را داد".

عاملی اظهار کرد: اتفاقات مذاکره و برجام در زمان ما نشان می‌دهد که حضرت امام در سال 1358 اشراف کاملا دقیقی بر ماهیت خطرناک آمریکا داشته و به جا تصمیم گرفته است.

استاندار اردبیل بدور از جناح بازی بدنبال افراد لایق و کاردان باشد/راه‌های مواصلاتی مغان"قتلگاه"است

حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده"در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به دیدار دانش آموزان و دانشجویان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: تمام فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب این است که از آمریکا ترس نداشته باشید عقب نشینی نکنید و اگر امروز 39 سال از پیروزی انقلاب می گذرد و عزت و عظمتی که در کشور وجود دارد مرهون استقامت و ایستادگی ملت ایران در مقابل دشمنان مخصوصا استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا با ملت ایران دشمنی دارد افزود:ملت ایران از کوچک و بزرگ،کشاورز و دامدار،کارمند،بازاری،صنعتی،معلم و پزشک و غیره با آمریکا مخالف هستند چرا که آمریکا یاغی است می خواهد همه را زیر سلطه خود قرار دهد.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره سخنان گستاخانه اخیر ترامپ رییس جهور آمریکا گفت:اگر استکبار امروز سپاه را تحریم می کند در واقع ملت ما را تحریم کرده چرا که سپاه جزو نظام و ملت ایران است.

حجت الاسلام اسدزاده در ادامه با اشاره به فرارسیدن 13 آبان و گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت:یکی از سندهای قوی 13 آبان تبعید حضرت امام(ره)،تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان در سال 58 و به شهادت رساندن دانش آموزان در سال 1357 توسط ساواک بود.

وی با تشریح وقابع روز 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، 13 آبان سال57 را نقطه عطف برای انقلاب و کلید پیروزی انقلاب اسلامی دانست و از مردم و نمازگزاران خواست در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان که فردا ساعت 10 از مقابل میدان امام حسین (ع) اصلاندوز برگزار می شود حضور گسترده و دشمن شکن داشته باشند.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت:اربعین حسینی ستون عصاره عترت آل محمد(ص)،نشان از خاطره شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و یارانش و زیارت اربعین از نشانه های مومن است.

حجت الاسلام اسدزاده با اشاره به پیاده روی عظیم اربعین توسط زائران حرم مطهر حضرت امام حسین(ع)گفت:پیاده روی اربعین که چند ساله شکل گرفته نماد ارزش قدرت فرامنطقه ای تشیع و اسلام،ایجاد مزیت و رقابت فوق تصور برای همه مسلمانان،تقویت روحیه دفاع از دین و ویژگی ظهور و بروز شیعه از آرمانهای اسلامی است.

وی در ادامه ضمن تبریک به استاندار جدید اردبیل به چند مشکل اساسی منطقه اشاره کرد و گفت:راههای مواصلاتی مغان قتلگاه است تصادفات مکرر بوقوع می پیوندد،نبود راه اهن،نبود صنایع تبدیلی که کشاورزان و باغداران در مضیقه هستند و محصولاشان در دستشان می ماند،گردشگری برای منطقه نیست برخی از آثار مانند تپه نادری نیاز به سرو سامان دارند که امیدواریم استاندار محترم به مشکلات منطقه جدی رسیدگی کند.

امام جمعه اصلاندوز افزود:استاندار اردبیل در انتخاب مدیران و مسئولان بدور از جناح بازی بدنبال افراد لایق و کاردان باشد هر کس که توانایی دارد از هر جناح انتخاب شود ما هم در راستای حل مشکلات در خدمت استاندار و دولت خواهیم بود.

 

تعطیلی فرودگاه پارس آباد و عدم پرداخت مطالبات گندم کاران از سهل انگاری مسئولان است

حجت‌الاسلام سید سعید رشادی امروز در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه پارس آباد با اشاره به روز اربعین حسینی اظهار داشت: پیاده روی اربعین حسینی با جمعیت میلیونی به سمت کربلا، نشانه اقتدار و اتحاد مسلمانان و نشانگر تداوم راه و پیروی از اهداف و آرمان های امام حسین (ع) است.

وی افزود: فارغ از پیاده روی مسلمانان در اربعین حسینی، امسال بر اساس آمارها حدود 3 میلیون زائر با پای پیاده از کشور ایران عازم کربلای معلی می شوند که این حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین همه جهان را به اعجاب واداشته است.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به روز 13 آبان روز دانش‌آموز، بر دعوت همگان به حضور باشکوه در راهپیمایی سیزدهم آبان تاکید کرد و گفت: این حضور پرشور مردم، پاسخ دندان شکن و مشتی محکم به یاوه گویی های آمریکا و استکبار جهانی است.

رشادی با تاکید بر اینکه آمریکا دارای خوی استکباری بوده و سازش با آنها امکان‌پذیر نیست، گفت: تا زمانی که سازمان ملل در مقابل اقدامات آمریکا واکنشی نشان ندهد این کشور به چپاول و غارت کشورها ادامه خواهد داد و بنابراین باید در مقابل آنان ایستادگی کرد.

خطیب نمازجمعه پارس آباد با بیان این که جمهوری اسلامی ایران 38 سال است در مقابل دشمنی های آمریکا ایستاده، بیان کرد: این دشمنی آمریکا بخاطر کوتاه شدن دست آنها از چپاول و غارت ایران مثل سایر کشورهای منطقه است که باعث عصبانیت و دشمنی آنها با کشور ما شده است.

وی در ادامه با اشاره سفر اخیر رؤسای جمهور روسیه و آذربایجان به ایران گفت: با سفر رئیس جمهور روسیه و آذربایجان به تهران و امضای سند و تفاهم نامه همکاری بین سه کشور، نشان از اعتماد و رویکرد مناسب این کشورها به جمهوری اسلامی ایران است.

رشادی در ادامه به حذف دلار از مبادلات تجاری دو کشور چین و روسیه اشاره کرد و خواستار همفکری دولت و مجلس برای حذف دلار از مبادلات بزرگانی ایران به مانند این کشورها تاکید کرد.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به 14 آبان‌ماه، روز فرهنگ عمومی عنوان کرد: فرهنگ فوق العاده در جامعه اهمیت دارد و اگر میخواهیم فرهنگ ایده آلی در جامعه داشته باشیم باید به مقوله فرهنگ عمومی ارزش داده و به فکر ارتقای آن باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تعطیلی چندین ساله فرودگاه شهرستان پارس آباد و سنگ اندازی در عدم برقراری پروازهای آن انتقاد کرد و عدم بازگشایی این فرودگاه را، نتیجه سهل انگاری مسئولین استانی و کشوری عنوان کرد.

رشادی همچنین از وعده توخالی دولت برای پرداخت مطالبات گندم کاران و بی توجهی نمایندگان مجلس در طرح و رسیدگی به این موضوع و نبود یک پزشک زن متصص سونوگرافی و استفاده از سونوگرافیست مرد برای زنان در پارس آباد از شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بشدت انتقاد کرد.

امام جمعه پارس آباد با اشاره به انتصاب استاندار جدید اردبیل ضمن قدردانی از خدمات خدابخش استاندار سابق و تبریک انتصاب بهنام جو استاندار جدید گفت: انتظار داریم استاندار جدید اردبیل همت و کار جهادی و خدمت صادقانه به مردم را در دستور کار خود قرار دهد.

استاندار جدید در انتصابات شایسته سالاری را رعایت کند

حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین‌شهر در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار و روز فریاد بر سر آمریکاست گفت: سیاست استکباری آمریکا غیر قابل تغییر است و مبارزه با استکبار جزء سیاست‌های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: آبان ماه نماد اعتراض و مقاومت ملت ایران در مقابل زورگویی و زیاده‌خواهی استکبار و در رأس آن آمریکاست و نفی روحیه استکبار در ایران ممکن نیست.

امام جمعه مشگین‌شهر تاکید کرد: آمریکا با دو راهبرد ایجاد شکاف داخلی بین ملت و حاکمیت و همچنین به ایجاد شرایط تحریمی جدید درصدد است امتیازات بیشتری را کسب کند.

وی خاطر نشان کرد: 13 آبان ماه یادآور سه خاطره تبعید امام راحل به ترکیه، روز خروش دانش آموزان و دانشجویان راه امام و همچنین روز تسخیر لانه جاسوسی است و برهمین اساس این ایام به عنوان روز جهانی استکبار نامگذاری شده است.

 

حجت الاسلام باوقار گفت: ملت ایران روز 13 آبان در خیابان‌های اصلی شهر حاضر شده و همانطور که 38 سال در مقابل استکبار و زیاده خواهی آمریکا ایستادگی کرده اند دوباره بیزاری از استکبار و آمریکا را فرهاد خواهند کشید و حمایت خود را از نیروهای داخلی خصوصاً از سپاه اعلام می‌کنند و ترامپ و سیاست‌های آمریکا را به زباله دان تاریخی خواهند فرستاد.

 

امام جمعه مشگین‌شهر در سخنانی دیگر با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی گفت: این اجتماع بزرگ شیعیان پیام‌هایی همچون احساس قدرت و عزت اسلامی، غلبه اسلام محمدی بر اسلام آمریکایی، محیطی سراسر انتظار و دفاع از اهل بیت (ع) و همچنین  قدرت فرا منطقه‌ای شیعیان برای دشمنان دارد.

 

وی افزود: رسانه‌های غربی کوچک‌ترین حادثه را جنجال آفرینی و آن را به جریانی بزرگ تبدیل می‌کنند، اما این اجتماع بزرگ شیعیان را در بایکوت خبری قرار داده‌اند که این مسئله نشان از ترس و ناراحتی آن‌هاست.

 

حجت الاسلام باوقار با اشاره به تغییر و تحول دراستانداری اردبیل گفت: با تغییر در استانداری اردبیل عزل و نصب‌ها نیز در استان شروع می‌شود لذا از استاندار جدید اردبیل انتظار می‌رود در انتصابات شایسته سالاری را رعایت کرده و در انجام امورات خود اقتصاد مقاومتی را مد نظر قرار دهند و از شعار پرهیز کنند.

 

وی افزود: توسعه همه جانبه استان مدنظر استاندار قرار گیرد و در تقسیم اعتبارات، کل استان را در نظر بگیرد.

 

حجت الاسلام باوقار تاکید کرد: راه آهن اردبیل متعلق به استان است اما شهرستان‌های مشگین‌شهر و پارس‌آباد نیز در مسیر توسعه قرار گرفته است لذا انتظار می‌رود راه آهن اردبیل، مشگین‌شهر و پارس آباد مد نظر باشد تا عدالت در استان رعایت شود.

 

وی در پایان با اشاره به اتوبان مشگین‌شهر-رادبیل گفت: این پروژه با 120 میلیارد تومان اعتبار آغاز شده اما در عمل تنها دو میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته می‌شود که با این روند 10ها سال برای اجرای پروژه زمان صرف کرد.

 

برجام، شیفتگان غربی را، به بد عهدی امریکا آگاه کرد

حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه شهرستان گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: آخرین حد ایمان به خدا این است که انسان خدای عالم را شاهد و ناظر اعمال خود بداند و داشتن این صفت نیازمند معرفت به پروردگار متعال است.

امام جمعه گرمی با بیان اینکه در 13آبان سه اتفاق مهم یعنی تبعید حضرت امام (ره) و مجروح و شهادت دانشجویان و تسخیر لانه جاسوسی اتفاق افتاد، افزود: ملت ایران از لحظه انقلاب دائما با توطئه مختلف دشمنان روبرو بوده و هست و مبارزه با استکبار جهانی ایران را در دنیا عزتمند و سربلند کرده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر صفری گفت: نتیجه و فایده  برجام این بود که شیفتگان داخلی و حتی خارجی به غرب را متوجه که آمریکا بدعهد و غیر قابل اعتماد است و از اینکه حرف اول را در خاورمیانه ملت ایران میزند بسیار خشمگین هستند.

 

وی افزود: تا استکبار وجود دارد، ملت انقلابی ایران اسلامی هم وجود دارد و این مبارزه ادامه خواهد داشت تا وعده الهی که روزی استکبار نابود خواهد ش، تحقق یابد.

 

امام جمعه گرمی با اشاره به روز 14 آبان و روز فرهنگ عمومی هم گفت: اگر فرهنگ درست باشد انسان درست تربیت میاید و اگر فرهنگ جامعه درست نباشد انسان فاسد تربیت خواهد یافت.

 

حجت الاسلام و المسلمین صفری در بخشی دیگری از سخنان خود گفت: مسلمانان میانمار با مصیبتی روبرو هستند که قلب هر انسانی را به درد می آورد و دردناکتر از آن سکوت جامعه بین الملی نسبت به این اعمال وحشیانه است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها باید به مردم پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه اظهار کرد: استغفار آثار بسیار عجیب و خیره کننده‌ای دارد؛ به‌طوری که این آثار و برکات در مخیله کسی نمی‌گنجد.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب در جمع کارگران اشاره کرد و افزود: حضرت آقا فرمودند همه مردم باید کار را ارزش بدانند، کار یک عمل با ارزش باشد و به کارگر به چشم یک موجود ارزشمند نگاه کنند. مسؤولان زمینه ساز حضور مردم در بحث تولید باشند و تسهیلات فراهم کنند سرمایه‌های بانک‌ها به سمت تولید هدایت شود.

امام جمعه عسلویه از حضور کاروان خدمت استانداری بوشهر در شهرستان عسلویه قدردانی کرد و ادامه داد: با ابتکار استاندار بوشهر کاروان خدمت به شهرستان جم و عسلویه آمدند و معاونین استاندار و مدیران کل دیدار مردمی با مردم داشتند و به شعار مردمی بودن دولت جامه عمل پوشیدند.

وی اضافه کرد: این اقدام ثمرات ارزشمندی خواهد داشت. دور تا دور مصلا مدیران کل ادارات استان نشسته بودند و در حال رسیدگی به مشکلات مردم و پاسخگویی بودند. استاندار بوشهر هم در فرمانداری با جمعی از نخبگان و فعالان اجتماعی شهرستان نشست داشتند که کار بسیار خوبی بود.

هاشمی‌نژاد با تبریک ۹ اردیبهشت روز شوراها بیان کرد: کسی که در معرض رأی مردم قرار گرفت و انتخاب شد باید پایدار و وفادار بماند و گوششان باز باشد و تعلل نکنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای شهر عسلویه از لحاظ عملکرد مورد سوال مردم هستند. مردم گلایه دارند عمر شورا دارد تمام می‌شود و خدمت قابل توصیف و بیانی مشاهده نمی‌شود و معلوم نیست در این مدت چه کرده‌اند که خودشان باید از خود دفاع کنند و گزارش بدهند.

امام جمعه عسلویه تاکید کرد: مرتب شهردار عوض می‌کنند انگار شهردار کارگر بقالی است. نزدیک سه سال گذشت و چیزی به عمر شورا نمانده است؛ عملکرد شورا باید زیر ذره بین باشد چرا شهرداران استعفا می‌دهند.

مسؤولان بی خیال کارنامه این دوره شورای عسلویه نباشند. کوچه‌ها خاموش و پر از چاله است، فردای قیامت باید جواب بدهند، اینها دارند مسیر اشتباه می‌روند. مدیران استانداری باید در این زمینه رسیدگی کنند. پرونده‌های قطوری برده اند ولی نتیجه این پرونده‌ها چه شد. از شوراهای دیگر منطقه که خدمت می‌کنند تلاش دارند تشکر و قدرانی می کنم‌.

کد خبر 6089097

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد