Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای کونته و مورینیو، فصل جاری از فردا شروع می شود؛ پس از مدت ها انتظار، حالا بار دیگر این دو تفنگدار برابر یکدیگر قرار گرفته اند.

طرفداری- تیم های چلسی و منچستریونایتد در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم می روند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه 14 آبان 1396 | 5 نوامبر 2017

ساعت: 20:00

ورزشگاه: استمفوردبریج

داور: آنتونی تیلور

ترکیب احتمالی دو تیم و پیش بازی

آبی ها با پیروزی 4-2 برابر واتفورد خود را از دورانی سخت به ساحل آرامش رساندند و آن را پشتوانه پیروزی برابر بورنموث قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی در میانه هفته بار دیگر شکست بدی را در رم متحمل شدند تا باز هم عملکردشان زیر سوال برود و روندی سینوسی پیدا کنند. پس از این بازی، سه مسابقه خارج از خانه در رقابت های مختلف در انتظار چلسی خواهد بود و از این رو اگر آن ها به دنبال بازگشت به مسیر درست هستند، این بهترین ولی نه لزوما آسان ترین مسابقه برای آن ها خواهد بود. اختلاف 9 امتیازی چلسی با صدر جدول رده بندی بیشترین اختلاف این تیم با تیم نخست لیگ برتر از زمان ورود آنتونیو کونته به لندن است. در حال حاضر تنها ویکتور موزس را می توان با قاطعیت غایب چلسی برای این بازی به دلیل مصدومیت دانست و احتمالا انگولو کانته و سزار آزپلیکوئتا مشکلی برای این بازی نخواهند داشت.
برای منچستریونایتد، بار دیگر این یک مسابقه ای است که آن ها به پیروزی در آن نیاز دارند چرا که نباید از حریفِ همشهری که 14 بازی پیاپی در تمامی بازی ها برنده شده، عقب بمانند. خود شیاطین سرخ هم در فرم بدی نیستند و از زمان شروع لیگ برتر در فصل جاری، تنها یک بار طعم تلخ شکست را چشیده اند. همه این ها حاصل خط دفاعی است که در حال حاضر بهترین در انگلستان است. منچستر به پشتوانه دو پیروزی خانگی برابر تاتنهام و بنفیکا پا به این مسابقه می گذارد ولی این را هم باید به خاطر داشت که آقای خاص از نوامبر 2014، موفق نشده تا در خانه حریفان ملقب به «تاپ سیکس» برنده شود. مصدومیت ابراهیموویچ بلند مدت است ولی فلینی، روخو، کریک و پوگبا همگی در مسیر بازگشت و ریکاوری هستند که البته خیلی خوش بینانه خواهد بود که اگر بگوییم فردی از میان بازیکنان یاد شده، به بازی فردا می رسد. مصدومیت جسی لینگارد برابر بنفیکا اما چندان جدی نبود و احتمالا او در ترکیب 18 نفره تیمش قرار خواهد داشت.

بهترین بازیکنان دو تیم تیم بهترین گلزن بیشترین پاس گل بهترین بازیکن از لحاظ نمره چلسی آلوارو موراتا (6) سزار آزپلیکوئتا (4) انگولو کانته (7.43) منچستریونایتد روملو لوکاکو (7) هنریک مخیتاریان (5) روملو لوکاکو (7.6) نشست خبری پیش از بازی مربیان دو تیم

 مورینیو: تا چند سال دیگر کسی مربیگری من در چلسی را به یاد نمی آورد؛ برای برد به لندن می روم

کونته: منچستریونایتد تیم بسیار خوبی است؛ انتظار دارم مورینیو احترام متقابل را درک کند

نکته های آماری تیم آنتونیو کونته تا بدین جای فصل به همان اندازه در دیدارهای خانگی خود شکست خورده که در تمام طول فصل 17-2016 در خانه شکست خورده بود (2 بار). منچستریونایتد در لیگ برتر بیشترین شکست را از چلسی متحمل شده (17 بار) و همچنین برابر این تیم، بیش از هر تیم دیگری در تاریخ این بازی ها گل دریافت کرده است (66 گل). پیروزی 2-0 منچستریونایتد در آخرین رویارویی دو تیم، نخستین پیروزی شیاطین سرخ برابر آبی پوشان لندن پس از 12 بازی بود در تمامی رقابت ها بود. منچستریونایتد آخرین بار در سپتامبر 2011 موفق شد تا طی دو بازی پیاپی چلسی را شکست دهد. چلسی در 15 دیدار خانگی اخیر برابر منچستریونایتد تنها یک بار شکست خورده است (9 پیروزی و 5 تساوی). شکست یاد شده در آخرین فصل حضور سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد و با نتیجه 3-2 در اکتبر 2012 رقم خورد. منچستریونایتد با به دست آوردن 7 گل و 4 پاس گل از ورود بازیکنان تعویضی خود به زمین، بیش از هر تیم دیگری در فصل جاری لیگ برتر تعویض مفید و تاثیر گذار در امر گلزنی داشته است. آنتونی مارسیال با 4 گل و 2 پاس گل، شاخص ترین بازیکن در این زمینه بوده است. هیچ دروازه بانی از شروع فصل 17-2016 در پنج لیگ معتبر اروپایی بیش از داوید ده خیا کلین شیت نداشته است (22 بار). 21 درصد از گل های به ثمر رسیده در فصل جاری لیگ برتر، در 10 دقیقه پایانی از راه رسیده اند. 10 گل از 47 گل به ثمر رسیده در این بازه زمانی، از سوی منچستریونایتد بوده است. ژوزه مورینیو در 3 بازی از 4 بازی اخیر خارج از خانه خود برابر تیم های پیشین اش را باخته است. پیش بینی هو اسکورد
چلسی 0-0 منچستریونایتد

برای پیش بینی نتیجه این مسابقه اینجـــــــــــــــــــــــــــا کلیک کنید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نبرد پرسپولیس و سپاهان به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران معروف شده. از همین جهت آمار و ارقام مربوط به این بازی هم به‌طور خاص‌تری زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

هم‌اکنون یکی از سوژه‌های داغ بازی امروز این است که پرسپولیس در ۵فصل گذشته در تهران موفق به شکست سپاهان نشده است.

آخرین‌بار سرخپوشان در لیگ هفدهم با ۲گل علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده توانستند سپاهان را در ورزشگاه آزادی ببرند.

جالب است بدانید سپاهان هم تا پیش از بازی رفت امسال، ۷فصل بود که نمی‌توانست پرسپولیس را در خانه ببرد. آنها بعد از برتری ۴-۲ لیگ پانزدهم، دیگر موفق نشده بودند در خانه مقابل قرمزها به برتری برسند که این طلسم در بازی رفت با گل رضا اسدی شکست. آیا امروز طلسم پرسپولیس هم می‌شکند؟

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1229115 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • واکنش عجیب پرز به گل‌های وینیسیوس (عکس)
  • ابراز شادمانی نادال در پی حذف از مسترز مادرید!
  • خون در چشمان بلینگام: انتقام با پیراهن پادشاه!
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال