Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@11:55:20 GMT

استکبار ستیزی درسی از مکتب عاشورایی است

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۲۷۶۸۲

استکبار ستیزی درسی از مکتب عاشورایی است

خبرگزاری شبستان: یوم الله۱۳ آبان روز استواری ملت ایران در مقابل توطئه های استکبار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، یوم الله 13 آبان در تقویم ایران اسلامی به عنوان روز ملی استکبار ستیزی نام گرفته است و در قلب تاریخ ملت یاد آور اتفاقاتی فراموش نشدنی چون تبعید بنیان‌گزار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در شروع نهضت، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به تعبیرامام راحل(ره) انقلاب دوم نامیده شد توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یوم الله13 آبان روز استواری ملت ایران در مقابل توطئه های استکبار، روز تجلی غیرت انقلابی و روز وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی است.

 

استکبار ستیزی ریشه در باورهای مردم مسلمان ایران اسلامی دارد، مردم این درس بزرگ را از مکتب عاشورای حسینی با جان و دل فرا گرفته اند.

 

 

برای تجدید عهده با انقلاب آمده ام

 

علی نظری، کهنسالی که در میان راهپیمایان خرم آبادی با شور و حال خاصی فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهد، گفت: امروز به خیابان آمده ایم که بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید عهد کنیم.

 

وی با بیان اینکه در هر راهپیمایی و مناسبت شرکت می کنم، افزود: دشمنان حضور ما در عرصه های چون راهپیمایی ها و انتخابات را رصد می کند.

 

نظری، بیان کرد: حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی موجب نا امیدی دشمنان و خنثی شدن توطئه های استکباری می شود.

 

حضور مردم در راهپیمایی خنثی کننده توطئه های دشمنان است

 

 مریم نریمانی، جوان خرم آبادی، هم در مراسم راهپیمایی 13 آبان، بیان کرد: من از کودکی در کنار خانواده در مراسم های مختلف چون راهپیمایی حضور داشته ام.

 

وی افزود: به حمد الله به رغم توطئه های دشمنان هر سال راهپیمایی ها با حضور گسترده مردم برگزار می شود.

 

نریمانی، بیان کرد: مردم با حضور آگاهانه در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان، بار دیگر  پایبندی خود را به انقلاب اسلامی و آرمان های انقلاب نشان داده اند.

 

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا، بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی، نمایش وحدت مردم، پایبندی آنان به ارزش های انقلاب و خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

 

کسب آگاهای برای شرکت در راهپیمایی

 

ساینا رمضانی، نوجوان خرم آبادی هم در مراسم راهپیمایی 13 آبان، گفت: وجود روز دانش آموز در تقویم کشور موجب خوشحالی و غرور ما دانش آموزان است.

 

وی افزود: در طول هفته دانش آموز برنامه های مختلفی را در مدرسه اجرایی کردیم، اما تحقیق در مورد یوم الله 13 آبان  و مناسبت های آن را بیشتر از همه برنامه برای من و دوستانم جذاب بود.

 

رمضانی، بیان کرد: امروز بچه های مدرسه ما به آگاهی کامل از مناسبت های یوم الله 13 آبان و هدف از نامگذاری روز استکبارستیزی در این مراسم حضور دارند.

 

حضور در راهپیمایی پاسخی به سخنان اخیر ترامپ است

 

مهتاب بیرانوند، جوان خرم آبادی هم در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان، گفت: حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، جواب قاطع ملت به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکاست.

 

وی افزود: ملت ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، بار دیگر پایندی خود را به ارزش ها و آرمان های انقلاب ثابت کرده و با شعار های خود حمایت خود را نیروی سپاه به عنوان فرزند مردم و انقلاب اعلام کردند.

 

 

 امروز همه به میدان آمده اند، دانش آموز، دانشجو، کارمند، بازاری، پیر و جوان آمده اند که بار دیگر به جهانیان وحدت و همدلی ملت و پایبندی به آرمان های انقلاب را نشان دهند.

 

سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا، نشان دهنده عمق عداوت و کینه توزی استکبار جهانی با انقلاب و مردم جمهوری اسلامی ایران بود و امروز فریاد رسای "مرگ بر آمریکا" در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان پاسخ کوبنده ای به مواضع  دنیای استکبار و همچنین سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در رابطه با ایران اسلامی و نهادمردمی، ارزشمند و انقلابی سپاه پاسداران است.

 

پایان پیام/186

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۲۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید

امام جمعه اهواز با اشاره به عملیات وعده صادق و اقتدار و قدرت ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل گفت: در بحث قدرت نیروهای مسلح و اثبات ظهور قدرت ایران و نیروهای مسلح، تعداد موشک‌های به هدف خورده یا پرتاب شده مطرح نیست بلکه شهامت و قوت قلبی است که در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه پوشالی اسرائیل اشغالگر را از بین برد.

به گزارش ایسنا؛ سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز بر ضرورت وجود برنامه‌ریزی منسجم به منظور تقویت رسانه‌ها تاکید و اظهار کرد: باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم. در دنیای امروز هر کسی رسانه قوی‌تر داشته باشد موفق‌تر است از این رو توجه به رسانه بسیار مهم است.

وی اراده امت اسلامی و نیروهای مسلح را عامل عزت جامعه و ملت مسلمان عنوان کرد و با اشاره به سالروز فتح سرزمین اندلس به دست مسلمانان گفت: قبل از ورود رزمندگان اسلام به اندلس این شبه جزیره مهد بی‌فرهنگی و بی‌هویتی بود و اختلاف و تفرقه و مسائل اخلاقی موجب شکست اندلس شد.

موسوی فرد به نارضایتی مردم از وجود سرقت‌های مسلحانه اشاره کرد و از نیروی انتظامی درخواست کرد که نسبت به این مسئله توجه ویژه داشته باشد و تعداد گشت‌های خود را افزایش دهد تا مردم امنیت خاطر بیشتری داشته باشند.

وی از مسئولان خواست نسبت به مطالبات مردم در زمینه معیشت، مسکن و اشتغال توجه جدی داشته باشند و در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

موسوی‌فرد گفت: مسئولان بدانند تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارند چراکه پس از آن وارد فرایند انتخابات سال آینده می‌شوند.

وی از مسئولان به ویژه مسئولان شرکت‌های بزرگ همچون فولاد، نیشکر و... خواست نسبت به مطالبات جوانان در زمینه‌های مختلف به ویژه اشتغال توجه داشته باشند.

امام‌جمعه اهواز به اقدامات انجام شده دولت در زمینه‌های مختلف راه‌سازی، اشتغال و ... اشاره و اظهار کرد: همه اقدامات و کارهای خوبی که انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند و از طریق صدا و سیما و فضای مجازی به سمع و نظر مردم رسانده شوند.

وی اظهار کرد: در بخش شعار سال به معنای واقعی کلمه باید بتوانیم نظام را در قله و اوج قرار دهیم چراکه بنا است مشارکت مردم محقق شود.

موسوی‌فرد مانع زدایی از تولید، توجه به زنجیره‌های نرم حکمرانی و نقش تسهیل‌گری دولت را بخشی از عوامل مهم در جهت مشارکت مردم در جهش تولید خواند.

وی به روز معلم اشاره کرد و افزود: معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول ‌است و اگر تحول بنیادین را بخواهیم شاهد باشیم باید معلم تراز انقلاب تربیت کنیم.

امام جمعه اهواز همچنین به روز کارگر نیز اشاره و اظهار کرد: اگر حال ایران بخواهد خوب شود حال کارگر باید خوب باشد از این رو ضرورت دارد زمینه این امر فراهم شود.

وی در پایان به سالگرد تاسیس سپاه پاسداران نیز اشاره و از تلاش‌ها و اقدامات پاسداران‌ قدردانی کرد.

 در پایان نمار جمعه، نمازگزاران با شعار "نیروی انتظامی حمایت حمایت" از تلاش‌های نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف تقدیر کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وعده صادق نمایشی از قدرت مکتب کربلا بود
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • شهر اسلامی را با درآمد حلال اداره می‌کنیم/ مسئله اصفهان‌ستیزی باید در سطوح عالی دنبال شود
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • اماکن مرتبط با مقاومت در کتاب‌های درسی معرفی شوند
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است