Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@12:21:57 GMT

پرداخت مطالبات 200 میلیونی تعاونی فرشتگان

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۹۱۳۷

پرداخت مطالبات 200 میلیونی تعاونی فرشتگان

پول‌نیوز - با اختصاص خط اعتباری از سوی بانک مرکزی و رفع انسداد برخی حسابها توسط قوه قضاییه،  پرداخت مطالبات تا سقف ۲ میلیارد ریال سپرده گذاران محترم تعاونی منحله فرشتگان از سر گرفته شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، علی نعیمی، مدیرعامل موسسه کاسپین اظهار داشت: به دنبال برگزاری آخرین جلسه شورای پول و اعتبار و با مساعدت و همکاری بانک مرکزی و قوه قضاییه با هدف رسیدگی و تعیین وضعیت سپرده گذاران تعاونی های منحله (بویژه فرشتگان)، موسسه اعتباری کاسپین در اولین ساعات شروع به کار شعب در روز پنجشنبه ۱۱ آبان ماه اقدام به تعیین تکلیف و پرداخت مطالبات سپرده گذاران تا سقف ۲ میلیارد ریال نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود: پس از برگزاری جلسات متعدد مابین کمیته منتخب سران قوا و مراجع ذی صلاح و پس از رفع انسداد بخشی از حساب های توقیف شده توسط قوه قضاییه و بدنبال آن، اختصاص خط اعتباری از سوی بانک مرکزی، پرداخت وجوه مربوط به تعاونی منحله فرشتگان از سوی کاسپین آغاز شد و پیش بینی می شود ظرف مدت یک هفته کلیه سپرده گذارانی که مطالبات آنها تا سقف دو میلیارد ریال است با مراجعه به شعب منتخب مطالبات خود را دریافت نمایند.

گفتنی است پیش از این با اختصاص خط اعتباری از سوی بانک مرکزی از اواخر اردیبهشت ماه سال جاری تعیین تکلیف سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان با حدود ۵٠٠ هزار سپرده گذار، شروع شد و تا سقف ۲میلیارد ریال پیش رفت ولی در مرداد ماه و در میانه راه با دستور برخی از محاکم قضایی تعدادی از حسابهای کاسپین به درخواست شاکیان، مسدود و روند پرداخت متوقف شد.

نعیمی با تاکید بر بیانات مقامات بانک مرکزی خاطر نشان کرد: تعیین تکلیف مبالغ بالاتر از ۲ میلیارد ریال نیز در دست اقدام بوده و منوط به نتایج حاصل از شناسایی و ارزیابی اموال و دارایی ها می باشد و از آنجاکه در کنار فرشتگان، هفت تعاونی منحله دیگر در انتظار تعیین تکلیف هستند، بانک مرکزی برای تامین نقدینگی مورد نیاز برای پرداخت سپرده های سپرده گذاران سایر تعاونی های ساماندهی شده توسط این موسسه نیز تصمیمات لازم را اتخاذ کرده است و بزودی از طریق سایت رسمی موسسه به اطلاع سپرده گذاران محترم خواهد رسید.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد

امتداد -مراسم تودیع و معارفه معاون نظارت شرکت شاپرک انجام شد. در این جلسه سعید احمدی پویا به عنوان سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک معرفی شد. او پیش از این در حوزه‌های مختلف مدیریتی در شرکت‌های پرداخت و نیز حوزه فناوری فعالیت داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  امیرحسین شبیری، مدیرعامل شرکت شاپرک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد صادق محبوبی اظهار کرد: «یکی از مأموریت‌های مهم شاپرک به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی، نظارت بر شبکه پرداخت است که خوشبختانه با تلاش همکاران اشراف کاملی به فعالیت‌های این حوزه وجود دارد.»

شبیری افزود: «صیانت و نظارت بر شبکه پرداخت، ارائه سرویس‌ها و توسعه ظرفیت‌های شبکه در راستای انجام مأموریت‌های محوله بانک مرکزی، اکنون باعث ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر ذی‌نفعان حوزه پرداخت الکترونیک به شاپرک شده و نیاز است با افق بلندمدت و نوآورانه همه ارکان شرکت به توسعه فعالیت‌های خود مبادرت ورزند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی | خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی/ خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • پرداخت مالیات بر ارث، الکترونیکی شد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد