Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-08@18:43:21 GMT

شماره یک تیم ملی در آستانه محرومیت

تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۳۹۶۶۰

علیرضا بیرانوند درست در حالی که پرسپولیس بعد از حذف از آسیا با برتری در دربی پایتخت جان گرفته بود، سرخ‌ها را وارد حاشیه کرد.

به گزارش شریان نیوز، علیرضا بیرانوند پس از بازی با سایپابا اعلام جدایی از پرسپولیس در نیم فصل موج جدیدی از انتقادات را از سوی هواداران متحمل شد و پس از آن باید منتظر واکنش برانکو و باشگاه پرسپولیس هم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا بیرانوند در مورد جدایی اش از پرسپولیس گفته است: من باید به خودم فکر کنم و برای خدمت سربازی از پرسپولیس جدا شوم".

بیرانوند دومین بار است که با یک صحبت نسنجیده خود را در مقابل هواداران قرار می‌دهد و درست در سالی که همه بازیکنان دوست دارند بدون حاشیه فوتبال بازی کنند و نیم نگاهی هم به روسیه ۲۰۱۸ داشته باشند بیرانوند به عنوان نفر اول دروازه تیم ملی فوتبال راه درستی را انتخاب نکرده است.

برانکو نشان داده در مورد اینگونه حاشیه سازی‌ها کوتاه نمی‌آید و نظم و انضباط برای او اهمیت بالایی دارد و کی روش هم در تیم ملی فوتبال ترسی از تغییرات ندارد. علیرضا بیرانوند در حال حاضر وضعیت نامناسبی دارد و در صورت محرومیت وی از حضور در دیدار‌های لیگ برتر فوتبال شاید کی روش در مورد شماره یک تیم ملی فوتبال تصمیم دیگری بگیرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۳۹۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد

علیرضا جهانبخش ملی‌پوش فوتبال ایران به جمع ۱۰۰ تایی‌های باشگاه فاینورد پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار تیم‌های فاینورد و زووله از هفته سی‌ودوم رقابت‌های فوتبال اردیویسه هلند از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه یکشنبه شب برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۵ بر صفر فاینورد به پایان رسید.

علیرضا جهانبخش، بازیکن ملی‌پوش فاینورد همچون دیدارهای اخیر در ترکیب اصلی حضور نداشت اما از دقیقه ۵۷ به زمین آمد.

پس از پیروزی فاینورد، باشگاه هلندی از علیرضا جهانبخش به علت انجام ۱۰۰ بازی با پیراهن این تیم تقدیر کرد. جهانبخش سابقه بازی در تیم‌های برایتون، آ.زد آلکمار و ان‌ئی‌سی را در کارنامه خود دارد.

این مهاجم ایرانی در سال ۲۰۲۱ از برایتون به هلند آمد و از آن زمان تاکنون ۱۰۴ بازی با پیراهن فاینورد انجام داده است. جهانبخش احتمالا در پایان فصل از فاینورد جدا خواهد شد و پیشنهاداتی از لیگ برتر ایران و چند کشور عربی دارد.

دیگر خبرها

  • ماجرای پاسخ عجیب بیرانوند به یک سوال؛ وقتی خبرنگار از همه جا بی‌خبر بود!
  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند