Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به‌عنوان برترین دروازه‌بان سال ۲۰۱۷ جهان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم برترین‌های سال 2017 فوتبال ساحلی شنبه شب و پس از پایان مسابقات جام بین قاره‌ای در دبی برگزار شد.

در این مراسم گل پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی ایران به مکزیک در جام جهانی باهاما، به‌عنوان برترین گل فوتبال ساحلی سال 2017 جهان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین عنوان بهترین دروازه‌بان جهان را از آن خود کرد.

براساس این گزارش، گیلبرتو کاستا، سرمربی تیم ملی برزیل به‌عنوان برترین مربی فوتبال ساحلی جهان در سال 2017 انتخاب شد. محمدحسین میرشمسی، سرمربی پیشین تیم ملی ایران نیز جزو گزینه‌های برتر دنیا بود.

پنج ستاره برتر فوتبال ساحلی هم معرفی شدند که محمد احمدزاده، به‌عنوان یکی از پنج ستاره برتر فوتبال ساحلی جهان در سال 2017 انتخاب شد. کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن جهان بود، اما این جایزه به مائوریسینیو از برزیل رسید.

به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در سال 2017 علاوه بر کسب مقام قهرمانی آسیا به عناوین سومی جام جهانی باهاما و جام بین قاره‌ای امارات نیز دست یافت.

انتهای پیام/

R35347/P1015135/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد، گفت: امسال این روستا، یکی از ۸ روستای منتخب کشور برای انتخاب به عنوان برترین دهکده‌های گردشگری دنیا است.
رستگاری افزود: برای این انتخاب از طرف سازمان گردشگری جهانی شاخص‌هایی مورد نیازبوده، که هم اکنون در حال انجام است.
 خانم نادری ناظر طرح عمرانی روستای فهرج با اشاره به اقداماتی که برای احیا و مرمت این روستا در حال انجام است، گفت: مرمت و بازسازی، لکه گیری بدنه و کف سازی‌ها، دسترس پذیری برای معلولان از اقدامات در حال انجام برای احیای این روستا است.
احیا فرهنگ و رسوم روستا، برپایی بازارچه صنایع دستی، نصب تابلو‌های بین المللی گردشگری، رونق بخشیدن به گردشگری کشاورزی، معرفی اداب و رسوم و غذا‌های محلی از اقداماتی است که باهمکاری مردم روستا و سازمان‌ها و ادارات مختلف برای جهانی شدن فهرج صورت گرفته است. 

حسینی رئیس شورای اسلامی روستای فهرج هم، گفت: روستای فهرج در بخش مرکزی یزد با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر با قدمت ۳ هزارساله اثارتاریخی ارزشمندی دارد.
مسجد جامع قدیمی‌ترین مسجد جامع ایران، قلعه تاریخی، آب انبار از جمله آثار باستانی وجاذبه‌های گردشگری این روستا به شمار می‌روند.
روستای فهرج یزد با بافت تاریخی بسیارزیبا و آثار و بنا‌های تاریخی ارزشمند در بخش مرکزی یزد واقع شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • معرفی برترین‌های هفته دوم تنیس ساحلی کیش