Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا فائزه عبداللهی رییس شورای گرگان ، توجه و کمک به ورزش را برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی ضروری دانست که باید در چارچوب قانون این مساعدت های مالی تحقق یابد.
هامان هاشمی مدیرعامل این تیم خصوصی به بیان وضعیت این تیم در لیگ برتر بسکتبال پرداخت، جمعی از هواداران این تیم نیز در نشست شورا حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین نشست قرار شد مبلغ 500میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان فرهنگی و ورزشی گرگان پرداخت شود.
اعتبارات این سازمان در سال 96 مبلغ 2 میلیارد ریال است که می بایست براساس قانون بین 47 هیات ورزشی فعال در سطح گرگان توزیع شود.
پس از گذشت حدود یک ساعت از بررسی این موضوع درنهایت مقرر شد اعضای شورا طی لایحه ای درخواست این کمک را به شهرداری ارائه و باقری سرپرست شهرداری گرگان قول داد تا یک هفته آتی این مبلغ به تیم یس آل پرداخت شود.
گرگان امسال دو تیم یس آل و شهرداری را در لیگ برتر بسکتبال دارد.
بررسی نامه های واصله از فرمانداری، نحوه انعقاد قرارداد جهت جمع آوری خاک و نخاله های شهر گرگان و ضرورت مکاتبه و نشست با مدیران بهداشت استان گلستان بمنظور افزایس سرانه سلامت و بهداشت از دیگر مباحث این نشست بود.
7333/1648

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۸ با عنوان «برآورد تملک دارایی‌های مالی» را به تصویب رساندند.

گفتنی است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز گذشته با جدول ۸ مخالفت کردند، لذا این موضوع برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع شد.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: موضوع بر سر ۲ رأی بود که در جدول ۸ جابه‌جا شد و قرار شد به دولت اجازه داده شود که در صورت نیاز با یکسری جابه‌جایی‌ مشکل خود را حل کند و با هماهنگی‌های صورت گرفته از نمایندگان درخواست دارند که این جدول را به تصویب برسانند.

کد خبر 6092745 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • خبر مهم وزیر اقتصاد در حاشیه نشست بانک توسعه اسلامی
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی