Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا، داوری‌های بخش‌های ادبی، هنری، فناوری و پژوهشی آثار ارسال شده سی‌ و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور به میزبانی وزارت بهداشت، از نیمه دوم آبان ماه با حضور داوران این بخش‌ها در محل دبیرخانه این جشنواره برگزار می‌شود.

آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره زیر نظر اساتید ملی و باتجربه کشور مورد داوری و قضاوت قرار می‌گیرند تا در نهایت با بررسی‌های لازم از سوی تیم‌های داوری، آثار برتر به مرحله نهایی جشنواره راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آثار متعددی از سوی شرکت‌کنندگان در بخش‌های ادبی، هنری، فناوری و پژوهشی همچون نمایش‌نامه نویسی، فیلم‌نامه نویسی، عکس، پوستر، تذهیب، معرق و منبت، نقاشی، نرم‌افزار و فضای مجازی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، شعر و داستان و... مورد داوری و بررسی قرار خواهد گرفت.

مهلت ثبت نام دانشگاه‌ها برای حضور در سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۸ آبان ماه به پایان رسید و آثار در حال جمع آوری است تا نسبت به داوری‌ آثار اقدامات لازم انجام شود.

امسال برای اولین بار در سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت به میزبانی وزارت بهداشت، اساتید و اعضای هیأت علمی در برخی از رشته‌ها می‌توانند حضور داشته باشند و به رقابت بپردازند.

در سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی زیر نظر وزارتخانه‌های علوم ، بهداشت ،دانشگاه‌های پیام نور، فنی حرفه‌ای، علمی کاربردی، دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم معارف و جهاد دانشگاهی حضور دارند.

میزبانی این دوره از جشنواره که سی دومین دوره آن است بر عهده وزارت بهداشت است و سال پیش این جشنواره توسط دانشگاه فرهنگیان برگزار شده است.

گفتنی است مرحله نهایی سی‌و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور به میزبانی وزارت بهداشت ششم تا هشتم آذر ماه امسال در حوزه هنری شهر تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۳۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت و ذوب آهن برگزار شد. ذوب آهن در این بازی با نتیجه 68 بر 64 موفق به کسب شد و سری 1 – 1 برابر شد.

آرن داوودی با 8 امتیاز، 2 ریباند، 10 پاس گل و کارایی 17 بهترین بازیکن این دیدار بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • لیگ برتر بسکتبال| شکار گاندوها در دومین نیمه نهایی
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • اختتامیه دومین جشنواره شهید آوینی در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود