Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بانک مرکزی پیرامون پرداخت مطالبات سپرده گذاران تعاونى اعتبار غیرمجاز منحله فرشتگان اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش گروه اقتصادی رکنا، به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در ادامه فرآیند پاسخگویى به مطالبات سپرده گذاران تعاونى اعتباری غیرمجاز منحله فرشتگان و در جهت تعیین تکلیف کلیه سپرده گذاران تعاونى مذکور از سوى موسسه اعتبارى کاسپین، با مساعدت بانک مرکزى جمهورى اسلامى ایران و حسب تصمیمات متخذه در جلسات کمیته منتخب سران محترم سه قوه، روند تعیین تکلیف و بازپرداخت سپرده هاى سپرده گذاران به شرح زیر اعلام مى شود:

١- پیرو اطلاعیه شماره ٢٠ این موسسه، امکان مراجعه مشتریان مشمول مرحله پنجم طرح فرآیند ساماندهى ( پرداخت سپرده هاى تا سقف ٢ میلیارد ریال) به هر یک از شعب منتخب موسسه جهت تعیین تکلیف و دریافت سپرده خود به مأخذ مانده ١٣٩۴/۶/١ به صورت على الحساب و یا سپرده گذارى با نرخ مصوب بانک مرکزى نزد موسسه اعتبارى کاسپین همچنان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

٢- کلیه مشتریان مشمول مراحل اول تا پنجم فرآیند ساماندهى (تا سقف ٢ میلیارد ریال) از روز شنبه مورخ ١٣٩۶/٨/٢٠ میتوانند با مراجعه به یکى از شعب منتخب موسسه نسبت به دریافت مبالغ و یا سپرده گذارى مبلغ کسر شده تحت عنوان ذخیره احتیاطى (١٠٪؜ کسر شده از مانده سپرده ها) اقدام نمایند.

٣- سپرده گذاران با مبالغ بیش از دو میلیارد ریال نیز از روز شنبه مورخ ١٣٩۶/٨/٢٠ با در دست داشتن اسناد و مدارک مثبته سجلى، دفترچه و گواهى سپرده هاى خود میتوانند با مراجعه به شعب منتخب موسسه حداکثر تا سقف دو میلیارد ریال از سپرده هاى خویش را حسب رویه معمول دریافت و یا نزد موسسه سپرده گذارى نمایند.

تصریح میشود امکان دریافت و یا سپرده گذارى مبالغ آن دسته از سپرده گذاران مشمول مراحل اول تا پنجم فرآیند ساماندهى که تاکنون به شعب منتخب جهت تعیین تکلیف سپرده هاى خود مراجعه ننموده اند از طریق مراجعه به شعب منتخب موسسه اعتبارى کاسپین وجود دارد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی ملک حسینی با اشاره به اقدامات انجام شده در دستگاه قضایی استان برای رفع مشکل سپرده گذاران صندوق کثیرالشاکی بهمئی گفت: در مرحله کنونی پنج دستگاه خودروی خارجی مربوط به متهم که در نقاط مختلف کشور و در دست برخی از منسوبان وی بود، شناسایی و به استان منتقل شده تا اینکه با مزایده آنها بتوانیم بخشی از اموال سپرده‌گذاران این صندوق کثیرالشاکی را به آنها پرداخت کنیم. وی افزود: این اقدام برای رضایت خاطر مردم، قبل از صدور حکم و اجرای احکام انجام شده است و همانگونه که می‌دانید پرونده همچنان در دادسرا بوده و سعی ما بر این است که بتوانیم به دور از هر گونه بروکراسی اداری تا آنجا که می‌شود، مشکل سپرده گذاران را رفع کنیم. دادستان عمومی و انقلاب یاسوج با بیان اینکه این پرونده مهم‌ترین پرونده اقتصادی در دادسرا‌های کهگیلویه و بویراحمد است، اضافه کرد: پرونده به صورت ویژه و با نظارت دادستان، معاون دادستان و بازپرس در دستور کار قرار دارد. ملک حسینی با اشاره به فروش سهام صندوق گفت: اقداماتی در این زمینه در تهران انجام داده‌ایم، ملاقات‌هایی با مسئولان بورس داشته‌ایم، اما به دلیل شرایط کنونی بورس، باوجود دو مرتبه مزایده خریداری برای فروش سهام نبوده است، اما با این حال تلاش‌های خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم مرحله به مرحله به صورت عادلانه بخشی از سپرده‌ها را به سپرده گذاران برگردانیم. وی با بیان اینکه چند روز آینده نیز مزایده چند ملک در بهمئی برگزار می شود، بیان کرد: این مزایده شامل چند زمین و واحد مسکونی است.
دادستان عمومی و انقلاب یاسوج گفت: اگر شخصی خریدار کل سهام این صندوق باشد می‌تواند به دادسرای مرکز استان مراجعه کند.

دیگر خبرها

  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی | خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی/ خلق پول بانک‌ها و موسسات ناتراز محدود شد
  • تداوم کاهش نرخ رشد نقدینگی
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • بررسی پرونده‌ها و کالاهای موجود در انبار مرکزی اموال تملیکی گیلان
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • پرسپولیس به جد‌ی‌ترین طلبکارش رسید!