Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: امام جمعه گتاب امروز۱۴آبان باحضور در دفتر خبرگزاری شبستان ضمن آشنایی با روند فعالیت این خبرگزاری در دیارعلویان، خواستار تداوم ارتباط خبری خبرنگاران این مجموعه با دفتر نمازجمعه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام حسين تقي پور، امام جمعه گتاب وهیئت همراه امروز(14آبان) همزمان با روز بزرگداشت مازندران با حضور در ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران، از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمدفوقی، مسئول ستادهماهنگی و نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در این دیدار نکاتی درخصوص نوع و حوزه فعالیت این خبرگزاری در کشور، استان و ترجمه اخبار به چند زبان دیگر غیر از فارسی بیان داشتند.

 

وی افزود: این خبرگزاری از سال 1383در كشور و استان مازندران درخصوص انعكاس اخبار حوزه هاي مختلف ديني، فرهنگي، خطبه هاي نمازجمعه، قرآن، مسجد، معارف، يادواره شهدا، نماز، امربه معروف و نهي از منكر، سياسي، مهدويت و رویدادهای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در قالب 12سرويس خبري را آغاز نموده است.

 

فوقی اضافه کرد: خبرگزاری شبستان با هدف استفاده اندیشمندان سایر ملل از اخبار حوزه دین به عنوان خبرگزاری تخصصی به 7 زبان زنده دنیا؛ شامل عربی، انگلیسی، اردو، ترکی آذری، مالایی و بنگالی تجهیز شده است.

 

همچنین در ادامه این بازدید حجت الاسلام حسين تقي پور، امام جمعه گتاب خواستار تداوم و استمرار ارتباط خبری خبرنگاران خبرگزاری شبستان با دفتر نمازجمعه گتاب شهرستان بابل شد.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیأت داوران، گروه‌های نمایشی دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی ناهید دادخواه از ساری، نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس، نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه، نمایش جادوی سیاه به کارگردانی سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

کد خبر 6089511

دیگر خبرها

  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند