Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@03:23:32 GMT

نماز جمعه شهرستان های استان مرکزی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۱۶۰۵۱

مردم سایر شهرستان های استان مرکزی باحضور در میعادگاه های جمعه پای سخنان خطیبان جمعه نشستند . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه خمین با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت : اربعین یک تجمع بزرگ مسلمین است که نماد شیعه و در خط ولایت می باشد و تحقق ارزش های اسلامی در این ایام قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

................ حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه گفت : همه دستگاه های نظام  موظفند با فساد در سیستم اداری بطور قاطع و ریشه ای مبارزه کنند . وی در ادامه با انتقاد از انتقال شرکت رنو گفت چرا شرکت « رنو» فرانسه که با کار کارشناسی قرار بود در ساوه مستقر شود و شش هزار شغل مستقیم ایجاد کند را به جای دیگر منتقل می کنند. ........... حجت الاسلام‌کرامتی امام‌جمعه  دلیجان در خطبه های نماز جمعه به کشور مسلمانان میانمار اشاره کرد و گفت : سازمان های بین المللی‌که دم از حقوق بشر میزنند به فکر مردم میانمار نیستند و سکوت اختیار کردند که جای تاسف دارد و همه مسلمانان باید به این مردم بی گناه کمک کنند . ........... حجت الاسلام نیشابوری خطیب جمعه آشتیان  با اشاره به روز  13 آبان  گفت :‌ مسئله مبارزه با طاغوت ، مقاومت در مقابله با دشمن ، ایستادگی در برابر توطئه‌های آمریکا و بالاخره سعی در خنثی کردن آن تنها یک مسئله سیاسی نیست ، بلکه یک مسئله دینی هم است چرا که هدف دشمنان نابودی اسلام است. ........ حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه کمیجان بر حضور حداکثری اقشار جامعه در راهپیمایی  13 ابان تاکیدکرد گفت : این روز ،  روز مبارزه با استکبار جهانی و  روز ظلم ستیزی و آزادی خواهی است. ........ حجت الاسلام  فیض کرمیان ، امام جمعه فرمهین  گفت : تسخیر لانه جاسوسی که امام خمینی (ره) با عنوان «انقلاب دوم» از آن یاد می کند ، چهره واقعی آمریکا را به همگان نشان داد. وی گفت  تسخیر لانه جاسوسی از سوی جوانان هوشیار و انقلابی سند افشاگری جنایات خاموش آمریکا در ایران است. ......... حجت الاسلام موسوی امام جمعه شازند به مسئله بیکاری در شهرستان اشاره و گفت : بیکاری در راس مشکلات و ایجاد اشتغال در اولویت اول مردم قرار دارد و مسئولان شهرستان باید در جهت رفع مشکل بیکاری قدم بردارند. وی انتقادی هم به تعطیلی چندباره کارخانه قند شازند داشت و خواستار رفع این مشکل شد.  ........ حجت السلام مجدی زاده امام جمعه خنداب در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت 13 آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار از  قشرهای مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان دعوت کرد. .......... حجت الاسلام ربانی خطیب جمعه خمین گفت:  اجتماع بزرگ اربعین حرکت جبهه مقاومت و تجلی وحدت حامیان جبهه مقاومت است که لرزه بر اندام استکبار جهانی می اندازد . ............ حجت اسلام ابراهیمی امام جمعه زرندیه در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : آمریکا باید از همه گذشته دشمنی خود با ملت ایران به ویژه حوادث مربوط به 13 ابان در س عبرت بگیرد و بداند که ملت ما امان نامه ظلم و کفر را امضاء نخواهد کرد . .......... حجت الاسلام خدامی امام جمعه تفرش با تاکید بر این که که قدرت دفاعی کشور به هیچ وجه قابل مذاکره و معامله نیست، گفت، حقیقت جریان استکبار ، عهدشکنی، زورگویی و تحقیر است.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر رفع محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حجت الاسلام غبیشاوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: تعداد لنج‌ها در آبادان به دلیل سخت گیری‌های بیش از اندازه در زمینه ترخیص کالا‌های ملوانی به ۳۰ عدد کاهش یافته و همان تعداد هم با معطلی رو به رو می‌شوند که با توجه به در پیش بودن فصل گرما ممکن است منجر به خسارات مالی و فاسد شدن مواد غذایی شود.
او با بیان اینکه در سایر بندر‌های کشور این مشکل وجود ندارد و در حال حاضر کالا‌ها در حال ورود از سایر بنادر به آبادان است از مسئولان خواست نسبت به حل مشکل اقدام فوری کنند.
خطیب جمعه آبادان با اشاره به آمار بالای بیکاری در این شهرستان گفت: رفع این محدودیت‌ها و ایجاد زمینه‌ی تولید برای افراد باید فراهم شود.
او با تسلیت شهادت امام صادق (ع) بر عمل به توصیه‌ها این حضرت توسط شیعیان و انجام واجبات الهی تاکید کرد و افزود: اقامه نماز در آمریکا نشان داد که فرهنگ دین و انقلاب در حال گسترش و گفتمان غرب در حال فروپاشی است.
او با اشاره به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان در پی اعتراض آن‌ها به نسل کشی در غزه گفت: آزادی و حقوق بشر تنها شعار‌هایی هستند که اسکتبار بر سر بقیه کشور‌ها می‌کوبند، اما خودشان آن را رعایت نمی‌کنند.
حجت الاسلام غبیشاوی با تبریک روز معلم گفت: معلم جایگاه نسبتا خوبی دارد، اما می‌تواند بهتر شود و نخبگان، روحانیت و تمام افرادی که می‌توانند باید در گسترش راه علم آموزی تلاش کنند.
او با تبریک روز کارگر هم تصریح کرد: بهبود وضعیت اقتصادی کارگران از وظایف اصلی دولتمردان است.

دیگر خبرها

  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • آب‌گرفتگی بندر امام باید دغدغه اول همه مسؤولان باشد
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • تاکید بر رفع محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی