Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد لبنان، سازمان هواپیمایی عربستان اعتراف کرده است، این موشک بالستیک ارتش وابسته به انصارالله یمن به محوطه فرودگاه ملک خالد در ریاض اصابت کرده است.

در پی این حمله موشکی تمام پروازها در فرودگاه ملک خالد به تاخیر افتادند.

شبکه خبری المیادین نیز به نقل از منابع نظامی یمنی اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موشک بالستیک دوربردی را به فرودگاه بین‌المللی ملک خالد در ریاض شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع این موشک با دقت بالا به هدف اصابت کرد.

در همین راستا، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن گفت: ما بارها تأکید کردیم که در واکنش به ادامه بمباران غیرنظامیان بی‌گناه پایتخت‌های کشورهای متجاوز را با موشک‌های بالستیک هدف قرار خواهیم داد.

سخنگوی انصارالله در گفت‌وگوی اخیر خود با شبکه الجزیره به هدف قرار دادن عمق عربستان و شهرهایی که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی از آنجا می‌آیند، تهدید کرده بود.

وی گفته بود که هدف قرار دادن ابوظبی یکی از اولویت‌های اصلی ارتش و کمیته‌های مردمی در دوره آتی است.

در همین حال رسانه‌های سعودی اعلام کردند که ائتلاف عربی روز شنبه حملاتی را به پادگان ارتش یمن در جبل عطان در غرب صنعا و مجتمع وزارت دفاع یمن در مرکز صنعا انجام داد.

به گفته منابع این حمله در واکنش به شلیک موشک از جانب انصارالله یه ریاض بوده است.

ائتلاف عربی به حمله موشکی انصارالله اذعان و ادعا کرده که این حمله مناطق غیرمسکونی در ریاض را هدف قرار داد.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همواره پایگاه‌های نظامی سعودی را با موشک‌های بالستیک هدف قرار می‌دهند اما هر بار عربستان مدعی می‌شود که این موشک‌ها رهگیری شده‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۵۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 رادیو ارتش اسرائیل در گزارشی به تحلیل حمله موشکی و پهپادی ایران به مناطق تحت اشغال ایران و تاثیر موشک‌های پدافندی آمریکا در رهگیری موشک‌های ایرانی پرداخت و به پایگاه جاسوسی اشاره کرد که ایران هدف قرار داد. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • حمله راکتی به مواضع اشغالگران در کرم ابوسالم و نتساریم
  • اطلاعات تازه رادیو ارتش اسرائیل از شب حمله ایران به اسرائیل
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی