Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صاحبان انشعاب‌های غیر مجاز آب در شهرهای این استان بدون هیچ ملاحضه و مماشاتی به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

طهمورث گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: نصب انشعاب آب باید با نظارت کارشناسان آب و فاضلاب انجام گیرد و باید بدانیم سالانه بخش زیادی از آب شرب تولیدی از طریق انشعاب‌های غیرمجاز به هدر می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نوع نگاه به مقوله آب و شیوه تامین این کالای با ارزش باید تغییر کند، افزود: متاسفانه در موارد متعدد دیده می‌شود که شهروندان از کم و کیف تولید آب شرب بی‌خبر هستند.

گودرزی ابراز کرد: شهروندان باید بدانند که آب شرب با صرف هزینه‌های بالا و زحمات فراوان به دست آنها می‌رسد و به همین دلیل اسراف و هدر دادن این کالای با ارزش به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان با ابزار مختلف فرهنگی و قانونی سعی در جلوگیری از هدر رفت آب و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب را دارد، ادامه داد: یکی از مصادیق انشعاب‌های غیرمجاز موجود در معابر شهرهای هستند که متاسفانه هیچ متولی خاصی نیز ندارند.

معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی سه ماه اخیر بیش از 120 فقره انشعاب غیرمجاز آب در معابر سطح شهر یاسوج جمع‌آوری شد، ابراز کرد: نصب هرگونه انشعاب در معابر و جلوی مغازه‌ها باید با خرید انشعاب و مجوزات قانونی انجام گیرد.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ هزار و ۱۱۰دانش آموز این استان در آزمون سراسری کنکور شرکت کردند.

«حمزه هادی پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ۱۰ هزار و ۳۴۷ دانش آموزان در گروه تجربی، هفت هزار و ۵۰نفر در گروه علوم انسانی، ۷۵۶ دانش آموز در گروه ریاضی، ۳۶۹ نفر در گروه هنر و ۵۸۸ داوطلب زبان های خارجی کهگیلویه و بویراحمدی در این آزمون سرنوشت ساز شرکت کردند.

وی اظهار کرد: آزمون سراسری امسال در هفت حوزه امتحانی شهرستان های مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نمایندۀ تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در کهگیلویه و بویر احمد زیر گروه تجربی بیشترین سهم را درمیان رشته های مختلف کنکور سراسری امسال دارد، خاطرنشان کرد: تعداد این داوطلبان معادل ۵۴ درصد از کل شرکت کنندگان کنکور استان است.

هادی پور تصریح کرد: ۶۳ درصد از داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری امسال در کهگیلویه و بویراحمد زن و ۳۷ درصد مرد هستند.

وی بیان کرد: آزمون سراسری امسال ورود به دانشگاه‌های کشور در دو نوبت برنامه ریزی شده که نوبت نخست آن روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت ماه و نوبت دوم آن نیز روزهای هفت و هشتم تیرماه انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ مورد انشعاب غیرمجاز برق در تبریز
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • شناسایی و قطع ۱۳۳ انشعاب غیرمجاز برق در تبریز