Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: کلینیک‌های صنعتی سیار به منظور توانمندسازی صنایع کوچک شهرستان‌های استان راه‌اندازی می‌شود.

مصطفی آمره در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به اقدامات شرکت شهرک‌های صنعتی برای توانمندسازی صنایع کوچک اظهار داشت: اقداماتی که شرکت شهرک‌های صنعتی در ارتباط با صنایع کوچک انجام می‌دهد بحث توانمندسازی واحدهای صنعتی و بررسی مشکلات آنها و اقداماتی در راستای برطرف‌سازی این مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین احساس می‌کنیم که درحال حاضر بحث خدمات نرم‌افزاری که در دستورکار شرکت شهرک‌ها قرار گرفته به مراتب پراهمیت‌تر از خدمات سخت‌افزاری و تکمیل زیرساخت‌ها باشد و خیلی از مشکلات واحدهای صنعتی ناشی از مشکلات حوزه مدیریتی، تکنولوژی، بازاریابی و بحث ارتقاء تکنولوژی و تامین مالی است.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: بنابراین به منظور برطرف‌سازی این مشکلات شرکت شهرک‌ها اقدامی انجام داده و در شهرک شماره یک اراک، در مرکز کسب و کار تعدادی از مشاوران در حوزه‌های مختلف صنعتی را گردهم آورده تا به ارائه خدمات مشاوره‌ای به واحدهای صنعتی دارای مشکل بپردازند.

آمره بیان کرد: علاوه بر این شاید برای واحدهای صنعتی برخی از شهرستان‌های مراجعه به این مرکز سخت باشد که به این منظور هم بحث کلینیک صنعتی سیار را در دستور کار قرار داده‌ایم تا مجموعه‌ای از مشاوران را هماهنگ کنیم تا در یک روز مشخص در یکی از شهرک‌ها به ارائه مشاوره بپردازند و قبل از هم اطلاع‌رسانی می‌شود که واحدها نسبت به دریافت خدمات مشاوره‌ای اقدام کنند.

وی ادامه داد: یکی از این کلینیک‌ها هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه صنعتی در اراک برپا می‌شود زیرا فرصت برگزاری نمایشگاه به لحاظ اینکه شرکت‌هایی از شهرستان‌های مختلف در این نمایشگاه حضور می‌یابند فرصت مناسبی برای ارائه خدمات مشاوره‌ای است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های‌صنعتی استان مرکزی عنوان کرد: کلینیک سیاری هم برای شهرستان‌های ساوه و زرندیه در ماه‌های باقیمانده تا پایان سال درنظر داریم و علاوه بر بحث کلینیک‌های صنعتی عارضه‌یابی واحدها هم درحال انجام بوده که اقدام خوبی برای شناسایی مشکلات واحدها و تلاش برای برطرف کردن این مشکلات است.

انتهای پیام/

R41371/P1357/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان این کارخانه ۵ سال پیش بر اساس نیاز صنعتی معدنی و کشاورزی استان کرمان راه اندازی شد که با راه اندازی این کارخانه دیگر نیازی نیست رانندگان به استان های دیگر مراجعه کنند واین تریلر کفی محصول بزرگترین کارخانه سازنده کاربری‌های جاده‌ای در جنوب شرق کشور است.

در 5خط تولید این کارخانه 520نفر مشغول بکارند و با اجرای خط توسعه به بیش از 1000نفر می رسد و تنوع محصولات از 13به 20می رسد .

 ۸۵ درصد قطعات مورد نیاز هم در این واحد فعال صنعتی بومی‌سازی و تولید شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان
  • خودکفایی در تولید برخی از ملزومات خودرو‌های سنگین در جنوبشرق کشور
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود