Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا روابط عمومی در بسیاری از واحدهای صنعتی این استان یار ذخیره به شمار می رود و تشکیل شورای اطلاع رسانی در شرکت شهرک های صنعتی می تواند استراتژی شکل گیری و شکوفایی روابط عمومی در این واحد را تدوین کند.
اگرچه تشکیل شورای اطلاع رسانی در شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی مدیون سیاست گذاری های بالادستی است اما دغدغه مدیران بومی برای تشکیل و پیشبرد اهداف این شورا در نخستین جلسه آن که امروز /پنجشنبه/ در ارومیه برگزار شد، افق روشنی را پیش روی فعالیت های مربوط به روابط عمومی صنایع قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی در این جلسه با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی در صنعت از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: اطلاع رسانی در مفهوم عام آن به فعالیت های بازاریابی و فروش پیوند خورده است.
احسان جوی اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی ارتقای سطح آگاهی جامعه به ویژه اصحاب رسانه از سیاست ها و ماموریت های این سازمان را دنبال می کند.
به گفته وی اطلاع رسانی در افزایش بهره برداری در واحدهای صنعتی موثر است اما تاکنون در بخش صنایع این استان از ظرفیت رسانه های ارتباط جمعی به نحو بهینه در این امر استفاده نشده است.
وی با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی با توانمندی های بسیار بالایی در این استان وجود دارد که هنوز وارد فضای تبلیغات و بازاریابی نشده است، افزود: صنعتگران برای استفاده از رسانه ها و معرفی تولیدات خود رغبت بسیار اندکی دارند.
وی بیان کرد: مشکل اصلی واحدهای صنعتی به ظاهر کمبود نقدینگی است اما همین مشکل نیز در سایه بازاریابی و شناسایی بازارهای هدف می تواند تا حدود زیادی مرتفع شود و حجم نیاز به سرمایه در گردش را کاهش دهد.
به گفته وی دولت به صورت مقطعی به دنبال تامین نقدینگی صنایع است اما این واحدها باید وارد فضای اطلاع رسانی، تبلیغات، بازاریابی، پژوهش و افکارسنجی شوند تا بتوانند دوام پیدا کنند.
وی با تاکید بر اینکه رقابت پذیری یکی از دلایل اصلی برای فعالیت های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در واحدهای صنعتی است، افزود: واحدهای صنعتی این استان در زمان حاضر تمایل چندانی برای حضور در نمایشگاه های داخلی و به ویژه خارجی ندارند و این در حالی که مشتریان در این نمایشگاه ها آنان را جستجو می کنند.
معاون صنایع کوچک شهرک های صنعتی آذربایجان غربی نیز با تاکید بر اینکه بسیاری از ابعاد فعالیت این شرکت به مشتریان این شرکت منتقل نشده است، اظهار کرد: ظرفیت های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی این استان نظیر واحدهای دانش بنیان، شهرک های فناوری، مراکز خدمات فناوری کسب و کار و خوشه های صنعتی همچنان در بین برخی از مخاطبان ناشناخته مانده است.
منوچهر خوفی افزود: شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی ناگفته های بسیاری دارد و اطلاع رسانی می تواند مشارکت بیش از پیش صنعتگران و استقبال آنان از طرح های این شرکت را نیز جلب کند.
به گفته وی امسال کلینیک سیار صنعتی با هدف افزایش بهره وری در مدیریت واحدهای تولیدی به صورت رایگان به بیش از 60 واحد مستقر در شهرک های صنعتی این استان اعزام شده اما در برخی از موارد مورد استقبال قرار گرفته است.
به گزارش ایرنا تبیین جایگاه اطلاع رسانی در تقویت نگرش جامعه هدف نسبت به سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی و معرفی جایگاه صنایع کوچک در اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار از اهداف تشکیل شورای اطلاع رسانی در شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی است.
مدیریت شرایط بحرانی و فضاسازی منفی رسانه ای و شناساندن ظرفیت های مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی نیز از دیگر اهداف تشکیل این شورا به شمار می رود.
3072/2093
** گزارش از: علیرصا فولادی ** انتشار: صابر چهرقانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۱۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد