Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین-ایرنا-مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی قزوین گفت: در راستای رفع تداخلات اراضی، 12 هزار و 351 هکتار از اراضی کشاورزی استان پس از تعیین تکلیف قطعی به کشاورزان بازگشت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین رضا افلاطونی روز یکشنبه افزود: این میزان اراضی کشاورزی تعیین تکلیف شده در 37 پلاک ثبتی استان قراردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: هم اکنون 91 پرونده و پلاک اراضی به وسعت 195هزار و 214 هکتار در سطح استان به این مدیریت برای تعیین تکلیف و و رفع تداخل ارجاع شده است.
افلاطونی تصریح کرد: از این تعداد پلاک ارجاع شده 15 پلاک به مساحت 27 هزار و 139 هکتار در شهرستان آبیک ، 14پلاک به مساحت 20 هزار و 212 هکتار در البرز، 16 پلاک به مساحت 38 هزار و 20 هکتار در شهرستان البرز، 12پلاک به مساحت 38هزار و 415 هکتار در شهرستان بوئین زهرا، 15 پلاک به مساحت 29 هزار و 642 هکتار در شهرستان تاکستان و 19 پلاک به مساحت41 هزارو 784 در قزوین قرار دارد .
وی خاطر نشان کرد: از این تعداد پرونده ارجاع شده، در حال حاضر 37 پرونده بررسی شده که مساحت آن ها 60هزار و 809 هکتار می باشد.
افلاطونی خاطرنشان کرد:57 پرونده به مساحت 134هزار و 405 هکتار نیز در دست بررسی است.
وی همچنین گفت: برنامه ریزی شروع انجام رفع تداخلات در سطح شهرستان ها،عقد قراردادهای مشاوره مهندسی جهت انجام طرح ، تعریف استانداردهای تولید نقشه های مربوط به کارگروه های شهرستانی و کمیسیون استانی جهت مدیریت و یکپارچه سازی اطلاعات رقومی ، تعریف و تشکیل ساختار پایگاه اطلاعات توصیفی و مکانی طرح در محیط سیستم اطلاعات جغرافیائی GIS برای لایه های اطلاعاتی طرح در قالب استانی از فعالیت های فنی و اداری انجام شده در راستای رفع تداخلات اراضی کشاورزی قزوین بوده است.
استان قزوین دارای 489 هزار هکتار اراضی کشاورزی و 82 هزار بهره بردار است.
6104*3013
خبرنگار:ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج

افتخاری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آوج گفت: استخر ذخیره آب کشاورزی روستای سعید آباد تکمیل و شروع به آبگیری شده است.

وی اظهار داشت: ظرفیت ذخیره آب استخر حدود ۱۵۰ هزار متر مکعب است که بر اساس پیش بینی انجام شده ۱۲۰ هکتار باغ و۸۰ هکتار اراضی زراعی از آب این سد بهره‌مند خواهند شد.

به گفته افتخاری، این طرح با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • واگذاری ۱۹ هزار هکتار از اراضی ملی برای اجرای طرح‌های کشاورزی
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • سند تک برگ اراضی به کشاورزان بوشهر تحویل داده شد
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول