Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه خداجو،‌ مدیر مؤسسه ندای آسمانی بهشهر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از برپایی آزمون دوره تربیت مربی قرآن از سوی این مؤسسه خبر داد و اظهار کرد: مؤسسه ندای آسمانی از خردادماه دوره تربیت مربی تخصصی قرآن و مربی پیش دبستانی را آغاز و همچنان ادامه می‌دهد.
خداجو در ادامه افزود: مؤسسه ندای آسمانی بهشهر دو دوره تربیت مربی تخصصی روان‌خوانی و روخوانی قرآن همچنین دوره تربیت معلم پیش‌دبستانی را از خردادماه آغاز کرده و در حال حاضر از تعداد 30 نفری که شرکت‌کننده بودند آزمون می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر مؤسسه ندای آسمانی با اشاره به برپایی این دوره‌ها بیان کرد: دوره تربیت مربی تخصصی روان‌خوانی و روخوانی قرآن که یک دوره پیش‌نیاز 3 ماهه و یک دوره اصلی 6 ‌ماهه دارد روزها‌ی دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه برگزار شده است.
وی همچنین درباره دوره تربیت معلم پیش‌دبستانی قرآن گفت: این دوره مخصوص کسانی است که دوره تخصصی تربیت معلم روان‌خوانی و روخوانی قرآن را گذرانده باشند و در یک دوره 5 ماهه حضور داشته باشند.
خداجو با اشاره به اینکه این دوره ویژه مربیان مؤسسات قرآنی بهشهر و روستاهای اطراف است، اظهار کرد: در حال حاضر از تمامی کسانی که در این دو دوره شرکت‌ کرده‌‌اند، آزمون گرفته می‌شود.
مدیر مؤسسه ندای آسمانی از برپایی دوره‌های قرآین ویژه پیش‌دبستانی‌ها و بانوان کم‌سواد و بی‌سواد خبر داد و گفت:  این دوره قرآنی که با عنوان کلاس «نهضت قرآن‌آموزی» در حال برگزاری است همراه با آموزش مفاهیم قرآنی روز‌های یکشنبه و سه‌شنبه ساعت 8 تا 10:30 همراه با زیارت عاشورا و صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.
وی همچنین به برپایی کارگاه سبک زندگی از سوی این مؤسسه خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه با هدف آموزش روش‌های پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی و مقوله طلاق ویژه خانواده‌های قرآن‌آموزان در حال برپایی است.
یادآور می‌شود، مؤسسه ندای آسمانی در مازندران، ایستگاه گرگان، جنب پمپ بنزین کیانی واقع شده است.


منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، این مسابقه با حضور ۴۵۰ دانش آموز از شهرستان‌های سروستان، فسا، شیبکوه و ششده و قره بلاغ در رشته‌های قرآن نماز و عترت برگزار شد.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات مقدماتی قرآن کریم دانش آموزان نفرات برتر به مسابقات استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآنی دانش آموزی در شهرستان سروستان
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون‌ پذیرش مؤسسه آموزش عالی اخلاق اسلامی در خردادماه
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری دوره تربیت معلم تدبر سوره‌ای قرآن در مشهد
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل