Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:19:11 GMT

وقوع 12 فقره تصادف طی یک روز در جاده‌های همدان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۸۱۷۴

وقوع 12 فقره تصادف طی یک روز در جاده‌های همدان

جانشین پلیس‌راه استان همدان از وقوع 12 فقره تصادف جرحی در شبانه‌روز گذشته در محورهای برون‌شهری استان خبر داد و گفت: خوشبختانه این تصادفات منجر به فوت مسافران نشد.

سرهنگ سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از ابتدای آغاز طرح اربعین تاکنون تردد خودروها از محورهای مواصلاتی استان 44 درصد افزایش یافته است، افزود: افزایش ترددات و بارش باران هر دو موجب بروز تصادفات جرحی زیادی در سطح محورهای مواصلاتی استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: عدم توجه به جلو و رعایت نکردن سرعت مطمئنه در شرایط بارندگی مهمترین عوامل بروز تصادفات جرحی در شبانه‌روز گذشته بود.

اسماعیلی درباره محورهایی که بیشترین تردد را به خود اختصاص داده‌اند گفت: محور آزادراه همدان- ساوه و همدان- کرمانشاه بیشترین تردد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه رانندگان پیس از آغاز سفر حتما وضعیت جوی را از رسانه‌ها پیگیر باشند، افزود: رانندگان باید زمان‌هایی را برای سفر خود انتخاب کنند که وضعیت جوی پایداری بر استان حاکم باشد.

اسماعیلی با بیان اینکه در شرایط جوی نامناسب علت عمده تصادفات رعایت نکردن فاصله طولی است، تصریح کرد: به هنگام سرد شدن هوا رانندگان از بخاری برای گرم شدن داخل خودرو استفاده می‌کنند که همین امر موجب بخار کردن شیشه‌ها و ایجاد محدودیت دید می‌شود بنابراین در این شرایط از سیستم تهویه باید استفاده کرد.

وی به رانندگان توصیه کرد قبل از آغاز سفر حتما در نمایندگی‌های مجاز وضعیت فنی خودروهای خود را بررسی کنند و از سالم و عاج‌دار بودن لاستیک‌ها اطمینان حاصل کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد روز دوشنبه افزود: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

 
 

دیگر خبرها

  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • ۸۱ دستگاه خودرو متخلف در مشهد توقیف شدند
  • تصادف ۱۷۱ خودرو طی ۷۲ ساعت گذشته در آذربایجان شرقی
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • تصادف ۱۷۱ خودرو در سه روز گذشته در آذربایجان شرقی
  • مسیرهای جاده‌ای مسدود خراسان رضوی بازگشایی شده است